S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

JAk tam... czekam co wyspawales... Spotkanie nasze dzisiejsze mam nadzieje zaowocowalo usmiechem???
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Coś ucichło ?? panie dawaj foty co i jak :D
??
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Cisza przed burzą :mrgreen: We wtorek auto idzie i bedzie sie robić profi wydech z nierdzewki od DP do końca na 2tłumikach przelotowych.Wizualnie juz bez zmian teraz tylko mechanika
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Generalnie bedzie robiony stroker na 3.0 na kutych elementach i wizyta w GTO juz na początek maja umówiona...Cel???? okolice +/-650 co by nie wyszło bedzie dobrze
Ostatnio zmieniony 2016-03-14, 12:57 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

no no no Bartek :-) konkretny projekcik się rysuje, jak widać apetyt rośnie... będziesz czesał ścigantów w SCZ i nie tylko ;-)
bartektrn
Posty: 43
Rejestracja: 2015-05-14, 06:01
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: bartektrn »

Łooo widzę ,ze tu nie ma ziewania :shock: , lecisz ostro gratki :mrgreen:

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Haa ... no swietnie... czekamy...
Awatar użytkownika
VinCe
Posty: 98
Rejestracja: 2014-07-07, 22:31
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe »

a nie zapowiadało sie aż tak grubo :) super... kibicuje :D
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jakie dmuchawki będą ?
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Jeszcze nie wiem ;-) jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać,może hybrydy
Ostatnio zmieniony 2016-04-15, 22:16 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Dobrzanskis4b6 pisze:K04 rs6 idą pod młotek,a co będzie jeszcze nie wiem ;-) jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać
Coś co szybko będzie wstawać. Jak już robisz na sztos :mrgreen:
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Dobrzanskis4b6 pisze:K04 rs6 idą pod młotek,a co będzie jeszcze nie wiem ;-) jest trochę czasu by się zastanowić i dobrze wybrać
Na 28mkach przetarte szlaki i moce pod te w celu projektu. Może na nich? Tak czy inaczej będzie szybko i w sedanie ;-). Dla mnie bomba
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Jak juz graty na strokera sa w garażu to dochodza mnie słuchy że mało kto popiera STROKERA 3.0 w s4,że niby nie sa żywotne że ogólnie 2.7bit ponad 600koni to już hardcore i blok nie wytrzyma,awaria za awarią itd itd
Także chwilowo jestem zbity z stropu 8-)
Może wypowie się ktoś kto robił takie mody,jakie ma odczucia czy warto czy też nie...
Co do Turbo przy 3.0 chciałbym zrobić z obecnych hybrydy k04 rs6 jak sa dobrze porobione 600+ powinno wyjść
https://www.youtube.com/watch?v=JAWaJbb9Dx4
Ostatnio zmieniony 2016-04-19, 15:54 przez DobrzanskiS4B5, łącznie zmieniany 2 razy.
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

Jak dla mnie to stroker na wale ASN tak (bez tłoków wyjdzie jakies 2.9), rozwiert na 3.0 już niekoniecznie, tłoki zamienić kuciznę na RS-owe i dadzą radę, blok na honowanie tylko, nie tracisz pasowania i nie ma ryzyka spieprzenia rozwiertu o co w Polsce nie trudno. Luźne pasowanie kucizny pod daily jest wg. mnie słabym pomysłem a tłoki RS-owe są wystarczająco mocne na 700+, blok teoretycznie powinien znieść więcej na wale ASN bo przy tej samej sile działającej na podpory wykorbienie jest większe (czyli moment obrotowy będzie większy), pozostaje kwestia wyważenia dołu i odprężenia... ogólnie z robieniem mocy najprościej jest do 500+ później jedno ciągnie za sobą drugie, żeby to zrobić dobrze...
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Mechanicznie sie nie wypowiem.. ale ta strzala z filmu cisnie poteznie. Chodz im wiecej tych rumakow tym bardziej to auto awaryjne bedzie...500 rumakow to taka bezpieczna linijka...
Wagner kolektor,3 cale downpipe,fmic,glowice 2.4, i k04 hybryda stage2... i powinno byc z ok 700nm☺
Arek_HB
Posty: 184
Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
Tytuł użytkownika: Arek_HB
Lokalizacja: Bremen/Ger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arek_HB »

Stroker na 3.0 ma sens przy atakowaniu duzych mocy. Ale stroker zeby mial rece i nogi i sie ciagle nie psul musi byc zrobiony konkretnie. W niemczech lata calkiem sporo mocnych s/rs4 2.7BiT ze strokerem i 700+ ale bylo to robione na konkretnych podzespolach w firmach ktore znaja sie na fachu. A wiadomo takie przyjemnosci kosztuja swoje.
Pogadaj z AW jak to sie ma sprawa ze strokerem i tymi turbinami. Z tego co wiem juz kilka takich cudakow poskladal :D
Zablokowany