S4 B5 Szwajcar w stanie igła FULL
moim skromnym zdaniem zostawiłbym stock look bez żadnych dodatków "nie ałdi". klasyczny styl z emblematami itp. tak jak hebel porsche nawiązuje do rs dwójki a w bepiątkach powinien siąść hebel z młodszego brata rs besiedem bo tu już costcast wkładał łapy..ale każdy robi auto dla siebie więc nie jest to kwestia bezdyskusyjna 

http://www.audizine.com/forum/showthrea ... ip-Spoiler gustowny jest, ale wygląd serii to jest to
Andrzej
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
dolne tuleje w tylnych amortyzatorach mają luzu sporo. Objawy to pukanie na małych nierównościach/wibracjach. Jachyr w końcu nie oddał, bo znalazł inną przyczynę tego hałasu.
[ Dodano: 2016-06-17, 11:35 ]
Po odesłaniu tylnych amortyzatorów do firmy Tomas Tuning, czekałem półtora miesiąca na to, aż dostanę je z powrotem. Nie ukrywam, że sam współpracuję z Niemcami i wiem, że niemiecka precyzja to tylko mit i dało się poznać dobre intencje po samym polskim sklepie więc nie czepiam się. Sam koniec gwarancji, a sprawę załatwili i jestem zadowolony pomimo czasu jaki spędziłem czekając.
Odesłali mi nowe amortyzatory. Od razu widać, że są inne tuleje i przede wszystkim po założeniu nareszcie nie stuka.
Po drodze pojawił się pęknięty trójnik i po wymianie samochód jeździ super. Nabrałem chęci dalej coś robić.
Przyszły też ciepłe dni i nie czuję spadku mocy. Jak samochód postoi w korku i się zagrzeje, to czuć różnicę, ale po chwili wszystko wraca do normy. Jeździłem ostatnio S4 bez coolerów, po sofcie i czuć różnicę na korzyść mojej.
[ Dodano: 2016-06-17, 11:35 ]
Po odesłaniu tylnych amortyzatorów do firmy Tomas Tuning, czekałem półtora miesiąca na to, aż dostanę je z powrotem. Nie ukrywam, że sam współpracuję z Niemcami i wiem, że niemiecka precyzja to tylko mit i dało się poznać dobre intencje po samym polskim sklepie więc nie czepiam się. Sam koniec gwarancji, a sprawę załatwili i jestem zadowolony pomimo czasu jaki spędziłem czekając.
Odesłali mi nowe amortyzatory. Od razu widać, że są inne tuleje i przede wszystkim po założeniu nareszcie nie stuka.
Po drodze pojawił się pęknięty trójnik i po wymianie samochód jeździ super. Nabrałem chęci dalej coś robić.
Przyszły też ciepłe dni i nie czuję spadku mocy. Jak samochód postoi w korku i się zagrzeje, to czuć różnicę, ale po chwili wszystko wraca do normy. Jeździłem ostatnio S4 bez coolerów, po sofcie i czuć różnicę na korzyść mojej.
Andrzej