Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

do S6 C5 wsadzasz zacisk 6-tłok ZR18 + tarcza z Phaeton 360x34mm stoczona na 352mm
Obrazek
marcin8585
Posty: 199
Rejestracja: 2016-01-17, 11:59
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcin8585 »

Dzięki SID za odpowiedz jednak o zestawie Brembo to wiem, interesuje mnie tylko czy podejdzie od S6 C6 pewnie trzeba by coś robić bo widzę ze jest tylko różnica w wysokości tarczy i z tego co wiem to rozstaw śrub zacisków jest identyczna ( i tego nie wiem ile odsadzenie zaisku od zwrotnicy ) tarcze w C5 mają wys 52,5mm a C6 mają wys 59,6mm czy dało by rade to załatwić innymi zwrotnicami, ewentualnie podkładkami adapterem??gdzieś wyczytałem że z A8 D2 FL by pasowała zwrotnica (ewentualnie ludzie zbierają 7mm ze zwrotnicy przy montażu hebli z A8 D3 )
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Znalazłem ciekawy test hamulców - jest w nim mowa o tyle na cztero-tłoku z porsche między innymi...

".... A Porsche "Big Red" conversion that uses adapter brackets to attach Porsche 993TT front and rear calipers and rotors to the Audi S4 is rear biased and, not only has a longer stopping distance, but might even be unstable if ABS is disabled."

https://www.zeckhausen.com/Testing_Brakes.htm
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Nie każdy sobie zdaje sprawę, że takimi modami m. in. hamulców może sobie zrobić kuku.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Wzmocnione heble zużywają szybciej wszystko dookoła, wahacze, gumy, amory, opony, lozyska, sprężyny itp
Więc w czasie narzekania klienta że zaczęło bić po kilku tys km sugeruje wszystko inne sprawdzić
Jeśli masz padniety jakiś elem z tych co podalem to w krótkim czasie i tarczę skrzywisz bo złapie drgania od innego uszkodzonego elem
Obrazek
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

tutaj raczej chodzi chyba o to, że Carrera ma silnik z tyłu i jest inny rozkład sił hamowania (rear biased). Przynajmniej tak bym to rozumiał z tego angielskiego zdania, które wrzuciłeś Masta_J.
Andrzej
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Dobrze rozumiesz, ja mówiłem bardziej w sensie ogólnym.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

zajebiście ten czterotłok by wyglądał z tyłu, ale chyba praktyczniej i bezpieczniej będzie zrobić adapter i 300 mm
Andrzej
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

mozesz dac czterotlok i korektor sily hamowania ;)
pioteros
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-23, 22:04
Lokalizacja: Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioteros »

szybkie pytanko, aby zamontować ZL17/ZR17 trzeba frezować uszy zacisku jeśli chodzi o montaż w B6/B7 ? bo tarcza raczej tylko z MLa 330x32 podchodzi ? (nie licząc obróbki delikatnej tarczy)
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

pioteros pisze:szybkie pytanko, aby zamontować ZL17/ZR17 trzeba frezować uszy zacisku jeśli chodzi o montaż w B6/B7 ? bo tarcza raczej tylko z MLa 330x32 podchodzi ? (nie licząc obróbki delikatnej tarczy)
Frezowanie uszu jeśli bierzesz tarcze od sida
pioteros
Posty: 23
Rejestracja: 2013-03-23, 22:04
Lokalizacja: Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioteros »

czyli customy ? dla normalnych tarcz z ml nie trzeba ?
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Panowie czy do s4 b6 na tył żeby założyć tarcze 330mm z a6 c6 potrzebuje tylko jarzma od c6 i odpowiednie śróby??
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

musisz zmniejszyć tarcze do 326 z tego co mi wiadomo
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Panowie, sprzedaję hamulce z s4 b5 przód, napisał do mnie kolega z forum następującą wiadomość:

Witam cześć.
Mam przedni zawias ori a4 b5 1.8t.
Podejdą hamulce p&p? Czy coś muszę zmieniać?

No i prośba wie ktoś ? :)
ODPOWIEDZ