S4 B5 Atomowy Ciągnik

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

no panie :D to nie gtr ale robi robote, na filmie dosc mocno obciazona 200 kg zbednego balastu (koks pasazer plus bak :D i graty w bagazniku) to dla niej jakies 30-40 kucy do tylu
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Nie bądź polaczkiem z cebulą w kanapkach na drogę bo wspominanie o nysie nic tu nie robi. Fajnie po kosztach ulepiłeś S i jak dla mnie za bardzo próbujesz pokazać jaki to jest wół roboczy dla ciebie. Tak czy inaczej ten twój wściekacz jedzie jak moja firmówka.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

no trudno, jakos to przezyje jak ludzie maja lepsze firmowki, na tyle na ile mnie stac staram sie działac

jak widac kazdy ma inne prio co do mocy
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

bogaci zyją inaczej co zrobić :) :)
??
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Ten crx t powinien rwać na każdym biegu a nie płynnie przyspieszać. Poza tym to extra wydmuszka do miasta :idea:
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

no i na 1 i 2 rwie a na 3 przestaje :-) film jest akurat z piekielnego lata gdzie bylo z 30 stopni :-) dogrzalem te r1 i jakos na 2 dalo sie tak przyspeiszyc bez zrywania trakcji, zreszta po co ma rwac skoro to tylko straty nie mam nic lepszego z filmow poza tym co to za atrakcja ruszyc z 4000 zmielic jedynke potem dwojke i na 3 dopiero przyspieszyc :-)

tu wlasnie podoba mi sie audi, jebnie sie i ciagnie az glowe odrywa :-)

bedzie sezon to porownam wozy

wczoraj troche poganialem audi i jest fajnieee! :) podoba mi sie elastycznosc i to jak przyspiesza na 6 biegu, nigdy nie mialem takiej mozliwosci :-))) podlaczylem juz wczsniej kompa i byly te bledy teraz znow sprawdzilem i dalej sa:
17863 czujnik temperatury spalin nr 1 nieodpowiedni sygnal -mam rozumiec ze to sonda egt, 1 jest od strony pasazera ? to blad sondy czy tej plytki elektronicznej (wieczorem postaram sie doczytac)

no i drugi 17 977 wylacznik tempomatu nieodpowiedni sygnal tutaj nie wiem ocb skoro tempomat dziala
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Zmień moduły egt i dv na nowe. Tak to będziesz się bujał niesprawnym autem od awaryjnego do awaryjnego
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

zmien plytki to wtedy dopiero zobaczysz jak przyspiesza, bo teraz w trybie awaryjnym jezdzisz(niskie doladowanie)
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

hmm...mam wskaznik i bije 0.9B w peek takze raczej nie jest niskie ;D

tak myslalem ze powinna chodzic w trybie AW i przez to tez moze duzo palic? znaczy nie weim czy duzo przy 120 wychodzi ponad 10 na kompie

no ale to plytki + termopary czy na poczatku same plytki ogarnac?
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

same plytki najpierw, od SIDa weź
Awatar użytkownika
Lazer
Posty: 37
Rejestracja: 2015-12-28, 14:38
Lokalizacja: Busko
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Lazer »

Ja mialem obie plytki uwalone ale palia kosmiczne ilosci paliwa! Pol baku 70km
Audi S4 2.7TT
VW Passat 3BG AVF
SUZUKI Bandit 1200N
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

moze EGT ma "wylaczone" w kompie, wtedy bedzie blad, ale nie bedzie robilo to znaczenia dla pracy silnika
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

tu moze byc problem wlasnie, tak zaczalem dumac nad tym programem, bo jest jakis na pewno skoro jest 0.9 na gajgerze, a jest AG na krokowym wiec jakas tam dokladnosc ma wieksza niz te zwykle, na wykresie jest napisane compsport vs seria wiec moze to nawet program z dobrej firmy. musialbym sie przeleciec do lublina albo naleczowa na hamownie 4x4 z pomiarem afr'u zeby cokolwiek stwierdzic, gyby byl wylaczony to nie ma sensu kupowac :|

no moja jak wracali z danzig to niby po autostradzie wyszlo na baku gdizes 400km do rezerwy (ktora mysle ma max 10l) wiec 50l na 400 km to nie jest chyba tak zle
Awatar użytkownika
Kamil_D
Posty: 229
Rejestracja: 2012-12-19, 21:37
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_D »

po programie powinna wiecej pompowac chyba, popularne jest 1,1bara trzymajace, nie w peaku. Zmien plytke i zobacz jak sie zachowa. To nie taki duzy wydatek. A najlepiej zrob gdzies program od nowa lub wgraj serie zebys wiedział co masz. Te egt chronia auto przed stopieniem silnika, wiec jak sa wylaczone to nie jest fajnie
Stachu909
Posty: 46
Rejestracja: 2015-08-11, 19:08
Lokalizacja: Krzyż
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Stachu909 »

nie patrz na gajger tylko na vagu zobacz, bardziej pewne :mrgreen:
ODPOWIEDZ