Problem z obrotami

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ska22
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-21, 20:09
Lokalizacja: Łuków
Płeć:
Kontakt:

Problem z obrotami

Post autor: ska22 »

Hej mam taki problem w swojej s4 b5 1998 rok na biegu jałowym trzyma mi 1100 obrotów jak by auto chodzilo na ssaniu cały czas czy ktos z forumowiczów miał takowy problem u siebie w aucie dzieki z góry za podpowiedzi
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Adaptacja przepustnicy?
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RooS »

odczyty z przepływki i sond lambda? błędy?
ska22
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-21, 20:09
Lokalizacja: Łuków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ska22 »

błędy jakie wyskoczyły to 17865 i 17861 nieszczelności raczej nie powinno być bo sprawdzane już 2 razy
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Obydwa egt Ci wywaliły błąd. Zrób egt najpierw bo i tak i tak musisz to naprawić. Posprawdzaj wtyczki etc, ale najprawdopodobniej będą do zmiany moduły ;-)
Obrazek
ska22
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-21, 20:09
Lokalizacja: Łuków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ska22 »

gdzie takie moduły dostane ? są to moduły zapłonowe czy jak bo jeżeli chodzi o ten silnik jestem ciemny jak noc listopadowa i dla tego tak pytam głupio ...
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Moduły zapłonowe to inna bajka. Moduły EGT (Exhaust Gas Temperature) znajdują się na tyłach głowic. Łatwe do zlokalizowania. Poszukaj na forum, bo wątek był na pewno nie raz wałkowany.

http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html
Obrazek
ska22
Posty: 5
Rejestracja: 2016-02-21, 20:09
Lokalizacja: Łuków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ska22 »

Koledzy problem rozwiązany z obrotami wystarczyła adaptacja przepustnicy i autko trzyma obroty jak należy :) dzięki za wskazówki :)
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Panowie mam problem z obrotami.
Trzyma mi 1100 obr/min.
Chciałem zrobić adaptację i teraz jest problem.
Wyświetla błąd w kanale 060.
Sterowanie przepustnicą.
Wykasowanie nic nie daje.
Przed próbą adaptacji błedu nie było.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Bieniek pisze:Panowie mam problem z obrotami.
Trzyma mi 1100 obr/min.
Chciałem zrobić adaptację i teraz jest problem.
Wyświetla błąd w kanale 060.
Sterowanie przepustnicą.
Wykasowanie nic nie daje.
Przed próbą adaptacji błedu nie było.
Włącz i wyłącz zapłon (wyjmij kluczyk). Potem wykasujesz błąd. Spróbuj adaptacji (do adaptacji nie może być błędów). Jak nie zaadaptuje i będzie znowu błąd, to szukaj nowej przepustnicy. Polecam od RS6 C6. Ma dwie takie jak nasze. Można wychaczyć przepustnicę z 2010 roku, więc całkiem świeżą. Jak coś kupisz, od razu podepnij (bez montażu) i spróbuj zaadaptować. Połowa używek działa, ale się nie adaptuje więc się nie nadaje. Do adaptacji powinieneś mieć:

● No fault stored in fault memory
● Engine stopped, ignition switched on.
● Accelerator not depressed.
● Coolant temperature at least 5 °C but below 100 °C (display group 4, display zone 3).
● Intake air temperature at least 100 °C (display group 4, display zone 4).
● Voltage supply to engine control unit greater than 11 V
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

To w końcu silnik ma chodzić czy nie?Bo wcześniej wyczytałem, że ma chodzić, ale nie dotykać pedału gazu.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

pawelosinski83 pisze:
skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:
Nooo :shock: :shock: :shock: :shock:
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:
pawelosinski83 pisze:
skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C
:shock: :shock: :shock:
Nooo :shock: :shock: :shock: :shock:
też się zastanawiałem nad tym, ale skopiowane 1:1 z elsy :-P Musieli się dupnąć...

[ Dodano: 2016-10-14, 09:16 ]
Bieniek pisze:To w końcu silnik ma chodzić czy nie?Bo wcześniej wyczytałem, że ma chodzić, ale nie dotykać pedału gazu.
Silnik wyłączony, zapłon włączony.
ODPOWIEDZ