Problem z obrotami
Problem z obrotami
Hej mam taki problem w swojej s4 b5 1998 rok na biegu jałowym trzyma mi 1100 obrotów jak by auto chodzilo na ssaniu cały czas czy ktos z forumowiczów miał takowy problem u siebie w aucie dzieki z góry za podpowiedzi
			
			
									
						
										
						- 
				peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Moduły zapłonowe to inna bajka. Moduły EGT (Exhaust Gas Temperature) znajdują się na tyłach głowic. Łatwe do zlokalizowania. Poszukaj na forum, bo wątek był na pewno nie raz wałkowany.
http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html
			
			
									
						
										
						http://sidmotorsport.pl/pl/s/569-modul-egt-27-bi.html
Włącz i wyłącz zapłon (wyjmij kluczyk). Potem wykasujesz błąd. Spróbuj adaptacji (do adaptacji nie może być błędów). Jak nie zaadaptuje i będzie znowu błąd, to szukaj nowej przepustnicy. Polecam od RS6 C6. Ma dwie takie jak nasze. Można wychaczyć przepustnicę z 2010 roku, więc całkiem świeżą. Jak coś kupisz, od razu podepnij (bez montażu) i spróbuj zaadaptować. Połowa używek działa, ale się nie adaptuje więc się nie nadaje. Do adaptacji powinieneś mieć:Bieniek pisze:Panowie mam problem z obrotami.
Trzyma mi 1100 obr/min.
Chciałem zrobić adaptację i teraz jest problem.
Wyświetla błąd w kanale 060.
Sterowanie przepustnicą.
Wykasowanie nic nie daje.
Przed próbą adaptacji błedu nie było.
● No fault stored in fault memory
● Engine stopped, ignition switched on.
● Accelerator not depressed.
● Coolant temperature at least 5 °C but below 100 °C (display group 4, display zone 3).
● Intake air temperature at least 100 °C (display group 4, display zone 4).
● Voltage supply to engine control unit greater than 11 V
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
też się zastanawiałem nad tym, ale skopiowane 1:1 z elsybuba pisze:Nooopawelosinski83 pisze:skalarx pisze:● Intake air temperature at least 100 °C




 Musieli się dupnąć...
 Musieli się dupnąć...[ Dodano: 2016-10-14, 09:16 ]
Silnik wyłączony, zapłon włączony.Bieniek pisze:To w końcu silnik ma chodzić czy nie?Bo wcześniej wyczytałem, że ma chodzić, ale nie dotykać pedału gazu.





