Audi S4 B7 4.2 V8 przymierzenie się do zakupu
Audi S4 B7 4.2 V8 przymierzenie się do zakupu
Witam. Zastanawiam się nad zakupem S4 B8 4.2 V8
Powiedzcie mi czego w PL nie ma ani jednego audi w sedanie do kupienia. Kombi są po 40patyków, a sedany za granicą po 70..
Wszystko co wiecie na temat tego wozu możecie napisać,chętnie poczytam przed zakupem.
1) 4.2 V8 344km - co zrobić żeby nie występował spadek mocy ? Jakiś większy IC czy może wloty?
2) spalanie (z doświadczenia albo info od chłopaków - nie z internetu bo zazwyczaj wyniki są inne ;p )
3) Jest sens brać z wydechem przelotowym 2,75'' 2x ? Auto ma narobić trochę hałasu ale nie jak 1.6 gazix na przedziurawionym tłumiku tylko porządny charczący dźwięk ;) kto co lubi
4) Jak myślicie wystarczy mi te 5,6 sek do 100 jeśli auto będzie zadbane i będzie miało tą moc fabryczną czy po jakimś czasie mi się znudzi i będę chciał wsadzać kompresor albo po prostu program ? hehe ; )
5) Wady ?
6) Zalety?
7) Wasza opinia na temat tego wozu
Pozdrawiam
Powiedzcie mi czego w PL nie ma ani jednego audi w sedanie do kupienia. Kombi są po 40patyków, a sedany za granicą po 70..
Wszystko co wiecie na temat tego wozu możecie napisać,chętnie poczytam przed zakupem.
1) 4.2 V8 344km - co zrobić żeby nie występował spadek mocy ? Jakiś większy IC czy może wloty?
2) spalanie (z doświadczenia albo info od chłopaków - nie z internetu bo zazwyczaj wyniki są inne ;p )
3) Jest sens brać z wydechem przelotowym 2,75'' 2x ? Auto ma narobić trochę hałasu ale nie jak 1.6 gazix na przedziurawionym tłumiku tylko porządny charczący dźwięk ;) kto co lubi
4) Jak myślicie wystarczy mi te 5,6 sek do 100 jeśli auto będzie zadbane i będzie miało tą moc fabryczną czy po jakimś czasie mi się znudzi i będę chciał wsadzać kompresor albo po prostu program ? hehe ; )
5) Wady ?
6) Zalety?
7) Wasza opinia na temat tego wozu
Pozdrawiam
1. Drogi w serwisie
2. Dużo mocno zaniedbanych egzemplarzy na polskim rynku
3. Marudny silnik 4.2V8 który ma dużo chorób wieku dziecięcego
4. Jeżeli bawić się to tylko sedan i manual - jest najlżejszy
Dodatkowo zastanów się dlaczego za granicą są po 70, a w Polsce po 40 patyków.
Ale jak już usunie się wszystkie choroby wieku dziecięcego, na hamowni uzyska odpowiednią moc to samochód jest bardzo pocieszny
4.2V8 spali tyle ile kierowca chce ... czyli od 10 do 30l
2. Dużo mocno zaniedbanych egzemplarzy na polskim rynku
3. Marudny silnik 4.2V8 który ma dużo chorób wieku dziecięcego
4. Jeżeli bawić się to tylko sedan i manual - jest najlżejszy
Dodatkowo zastanów się dlaczego za granicą są po 70, a w Polsce po 40 patyków.
Ale jak już usunie się wszystkie choroby wieku dziecięcego, na hamowni uzyska odpowiednią moc to samochód jest bardzo pocieszny

4.2V8 spali tyle ile kierowca chce ... czyli od 10 do 30l

Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
Re: Audi S4 B7 4.2 V8 przymierzenie się do zakupu
2. Nastaw się na 20L/100km i być może miło się zaskoczysz :)
4. Mocy nigdy dość a to auto ciężko jest modzić.
5. Punkt 2 i 4 :)
4. Mocy nigdy dość a to auto ciężko jest modzić.
5. Punkt 2 i 4 :)
Ostatnio zmieniony 2016-02-21, 15:21 przez Masta_J, łącznie zmieniany 1 raz.
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
i zaczynają się powieści ...
przelot 200tyś km jest niczym dla tego silnik (o ile jest serwisowany)
obecnie mam u siebie 240 tyś km nalotu i wszystko jest jak najbardziej ok.
moc trzyma, po kilku modach jest więcej niż seria
po zastosowaniu przekładek pod dolotem nie czuć spadku mocy przy nagrzanym silniku
spalanie paliwa średnie 15,2l na przestrzeni 3000 km (50% trasa, 50 %miasto)
spalanie oleju 0,8-1l na 1000km
najpoważniejsza wada to koszty serwisu oraz wysokie koszty usunięcia wad fabrycznych (cewkofajki, modyfikacja układu wydechowego, sprężarka klimy, pompa wspomagania)
przelot 200tyś km jest niczym dla tego silnik (o ile jest serwisowany)
obecnie mam u siebie 240 tyś km nalotu i wszystko jest jak najbardziej ok.
moc trzyma, po kilku modach jest więcej niż seria
po zastosowaniu przekładek pod dolotem nie czuć spadku mocy przy nagrzanym silniku
spalanie paliwa średnie 15,2l na przestrzeni 3000 km (50% trasa, 50 %miasto)
spalanie oleju 0,8-1l na 1000km
najpoważniejsza wada to koszty serwisu oraz wysokie koszty usunięcia wad fabrycznych (cewkofajki, modyfikacja układu wydechowego, sprężarka klimy, pompa wspomagania)
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
przemek530d,
czy zużycie 0,5-1l/1000km to dużo na mocne upalanie przy tak dużym piecu ???
jak wskazówka obrotomierza bardzo często osiąga 7,5 tyś obr (przesunięta odcinka) ???
jeżeli samochód nie dymi, nie pozostawia czarnych, niebieskich chmur dymu, dodatkowo moc większa od serii ???
Jak będę jeździł ekonomicznie to i spalanie oleju będzie ekonomiczne, jak pałuję na maxa to i kosztem zużycia oleju.
Są na rynku samochody,które lepiej wypadają ze spalaniem oleju (tzn więcej) i to przy dużo mniejszej pojemności.
Jeździłem Audi 2.8v6 przez 4 lata i spalanie przy pałowaniu było podobne więc ... V-ki Audi zawsze wskazywały miłość do oleju.
czy zużycie 0,5-1l/1000km to dużo na mocne upalanie przy tak dużym piecu ???
jak wskazówka obrotomierza bardzo często osiąga 7,5 tyś obr (przesunięta odcinka) ???
jeżeli samochód nie dymi, nie pozostawia czarnych, niebieskich chmur dymu, dodatkowo moc większa od serii ???
Jak będę jeździł ekonomicznie to i spalanie oleju będzie ekonomiczne, jak pałuję na maxa to i kosztem zużycia oleju.
Są na rynku samochody,które lepiej wypadają ze spalaniem oleju (tzn więcej) i to przy dużo mniejszej pojemności.
Jeździłem Audi 2.8v6 przez 4 lata i spalanie przy pałowaniu było podobne więc ... V-ki Audi zawsze wskazywały miłość do oleju.
Kto kogo pierwszy wykończy ... S-tronic mnie, czy ja S-tronic
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt: