S4 by kurzy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

S4 by kurzy

Post autor: kurzy79 »

A wiec zaczynam :mrgreen:

Pacjent:

S4 AZB 2001r..... 4 sondy i przepływka Hitachi więc schody na dzień dobry.

Graty:

- turbo K04 RS6 by vast Performance
- wydech cały
- IC dwa boczne duże
- chłodnica oleju Mocal
- inlet pipy RS4
- sprzęgło RS4
- wtryski 6x440cc
- pompa Bosch 044
- trójnik Samco
- map sensor RS4
- dv RS4
- inne ( podkładki uszczelki przewody poduszki po silnik, skrzynie )
wymiana wszystkiego po drodze co wzbudza podejrzenia.

START 15.03.2010

Ogólnie projekt realizowany jest bez wyciągania silnika.

Na razie spokojnie zdemontowałem wszystko co idzie do wymiany ( poszło bez najmniejszych problemów )

Zamontowałem intercoolery

Zdjęcia:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... c53ea.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 0c27c.html

Jak na razie nic się nie pojawia niespodziewanego.
Jedyne co, to muszę powalczyć z zapieczoną szpilką w turbinie, niefortunnie uciętą szlifierką kontową wrrrr.

Właśnie zakończyłem rysowanie i wycinanie szablonu do flansz wydechowych.
Próbowałem przerobić te z K04 RS4 jak mi Aw69 podpowiedział ale mi to kompletnie nie pasuje więc wytnę nowe i na aucie dopasuje. Obawiam się że że w czasie obspawywania gdzieś metal pociągnie ale na razie nie mam jakiegoś lepszego patentu.

Na razie tyle.............

PS. wielkie dzięki:
- Andrzejowi za ogarnięcie i dostarczenie gratów !!!!
- Bracusowi za uświadomienie reali związanych z ostatnimi proekologicznymi S4.
stefannurek
Posty: 110
Rejestracja: 2010-02-02, 15:28
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stefannurek »

Skladaj graty do kupy i na rolki zasowaj :) dokladnie to samo mam w planach tak ze czekam na twoj rezultat z niecierpliwoscia :)
Pozdro
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Powodzenia bo grubo lecisz, turbawki zapas mają na 530ps :-D
Dawaj więcej foto ;-)
Obrazek
kosiniak

Post autor: kosiniak »

ale te wtryski chyba nie :D
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

seryjne glowice zostaja wiec o przekroczeniu 450ps nie ma mowy i wtryski dadzą rade, w pogotowiu czekają 630cc :-D
Obrazek
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

podobno przepływka hitachi odmawia posłuszeństwa powyżej 400 KM wiec ustalam to jako absolutny max. Bardziej mi zależy na momencie ( i jego charakterystyce w danych zakresach obrotów ) i tu będę chciał okolice 500Nm.

Na razie turbiny założone, flansze się wycinają. Jutro zakładanie skrzyni i wydechu. W piątek auto stanie już na kołach bo już wszytko przeglądnięte i niespodzianek przy składaniu raczej nie powinno być ( ale to się w piątek okaże :p ). Strojenie początkiem kwietnia....tak mi przynajmniej compsport obiecał.

Sesja zdjęciowa jutro bo dziś eska się wstydziła a mechanik się nie uczesał :mrgreen:
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

Jest dojście do pompy paliwa od góry ( przez bagażnik ) czy trzeba spuszczać cały bak ??
pm-motorsport
Posty: 97
Rejestracja: 2010-02-01, 21:36
Tytuł użytkownika: rajdy
Lokalizacja: z kołyski
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pm-motorsport »

No gratki projektu.Spokojnie masz dojscie przez kufer do pompy.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

jakby co to mam takie flansze wydechowe do sprzedania....dziwie sie ze nie skorzystaleś z mojej rady, tak jak pisałem wywiercasz albo nacinasz otwór w starej flanszy i wszystko pasuje do sprężarek z RS6 jak nalezy, otwóry we flanszach idealnie pokrywają się z otworami w gorącej stronie turbiny ! nie trzeba nic spawac itp. Downpipy wychodzą idealnie w tak jak nalezy.
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

hm.... mi sie pokrył tylko jeden otwór, dwa bym musiał nacinać a czwarty to w ogóle poza flanszą o 2 cm.

Jeśli masz możliwość to proszę daj zdjęcie przykręconego wydechu do turbiny.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Obrazek


na foto masz starą uszczelke pod K03 i flansze dorobioną pod K04 RS6....jeden otwór tylko sie nie pokrywa w fabrycznej flanszy pod K03, wycinasz na brzegu dlanszy otwór i dajesz wiekszą podkładke i normalnie podchodzą ci seryjne flansze.....
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

aw69 pisze:Obrazek


na foto masz starą uszczelke pod K03 i flansze dorobioną pod K04 RS6....jeden otwór tylko sie nie pokrywa w fabrycznej flanszy pod K03, wycinasz na brzegu dlanszy otwór i dajesz wiekszą podkładke i normalnie podchodzą ci seryjne flansze.....

na zdjęciu fakt pasuje dobrze. muszę to jutro jeszcze raz sprawdzić
dzięki aw69
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

aw69 pisze:Obrazek


na foto masz starą uszczelke pod K03 i flansze dorobioną pod K04 RS6....jeden otwór tylko sie nie pokrywa w fabrycznej flanszy pod K03, wycinasz na brzegu dlanszy otwór i dajesz wiekszą podkładke i normalnie podchodzą ci seryjne flansze.....

na zdjęciu fakt pasuje dobrze. muszę to jutro jeszcze raz sprawdzić
dzięki aw69
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

na 100% musi pasować bo ja mam tak zrobione i jest git !!!!
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Pasują napewno ja też tak mam ,dwie pasują dolna i lewa dziura nie warto spawać.
ODPOWIEDZ