Prośba o analizę błędów.
Prośba o analizę błędów.
w tym tygodniu oddaję RS6 na wymianę sond lambda.
Dziś sobię sprawdziłem jakie błędy wyskakują aby przygotować się na wizytę u mechanika.
Sondy jak były tak są więc tu sprawa wiadoma. ale pojawiły się jeszcze inne błędy:
błędy skrzyni biegów:
17095 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 - sygnał mało prawdopodobny
17125 Zamknięte sprzęgło - brak transmisji zasilania
błędy silnika:
17526 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16825 Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected)
17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)
17535 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata (rich mixture)
błędy ABSu:
1119 Rozpoznawanie sygnału włączonego biegu - AT (Gear recognition signal - AT)- przewody
tłumaczenia kodów VAG ze strony:
http://www.klubseatibiza.pl/download/VA ... %20VAG.pdf
Dziś sobię sprawdziłem jakie błędy wyskakują aby przygotować się na wizytę u mechanika.
Sondy jak były tak są więc tu sprawa wiadoma. ale pojawiły się jeszcze inne błędy:
błędy skrzyni biegów:
17095 Czujnik temperatury oleju skrzyni biegów G93 - sygnał mało prawdopodobny
17125 Zamknięte sprzęgło - brak transmisji zasilania
błędy silnika:
17526 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - otwarty obwód grzałki
17522 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki
16825 Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected)
17537 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka bogata (rich mixture)
17535 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka bogata (rich mixture)
błędy ABSu:
1119 Rozpoznawanie sygnału włączonego biegu - AT (Gear recognition signal - AT)- przewody
tłumaczenia kodów VAG ze strony:
http://www.klubseatibiza.pl/download/VA ... %20VAG.pdf
trzeba sprawdzic sondy
jak chcesz sprawdzac blędy to tylko tutaj
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page
jak chcesz sprawdzac blędy to tylko tutaj
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Main_Page
jest u mechanika , jednak problem jest trudny do określenia. On osobiście twierdzi że cewki ( choć nie ma błędów wypadania zapłonu ) teraz wyskakuje jeden nowy błąd i został skrzyni
1. silnika: 16538 sonda rząd 2 czujnik 1 Brak sygnału
2. skrzyni: 17125 torque converter clutch circuit performance or stuck off
1. silnika: 16538 sonda rząd 2 czujnik 1 Brak sygnału
2. skrzyni: 17125 torque converter clutch circuit performance or stuck off
posprawdzałem z mechanikiem jeszcze raz błędy z tym że teraz innym komputerem ktory podaje objawy i tu się wszystko zgadza:
błąd 16538 lambda - brak komunikacji.
objawy: drganie silnika, brak mocy
i tak jest właśnie u mnie. Tylko ze sondy są nowe ori.
Teoretycznie można posprawdzać okablowanie sond tylko jak to zrobić jak do nich nie ma dojścia
błąd 16538 lambda - brak komunikacji.
objawy: drganie silnika, brak mocy
i tak jest właśnie u mnie. Tylko ze sondy są nowe ori.
Teoretycznie można posprawdzać okablowanie sond tylko jak to zrobić jak do nich nie ma dojścia
tak tak, ja nie mówie że kupiłem uszkodzoną mogła być dobra tylko uszkodzili ją przy montażu. Teraz już tematu nie ma, sondy dobre. patent na ich wymianę też rozkminiony
[ Dodano: 2011-02-15, 18:57 ]
fura ogarnięta
Oczywiście usterkę wychwycił Patryk ( facet ma serce do samochodów i łeb na karku ) Okazała się bardzo prosta sprawa: Poprzedni właściciel aby uzyskać więcej kasy z firmy ubezpieczeniowej ( tak wnioskuję ) przykombinował z kabelkami od ciśnienia...2 minuty pracy i moc powróciła
Tylu mechaników auto oglądało, wymyślali takie rzeczy że jak bym ich słuchał to bym w auto z 10 tyś wpakował na marne.
Jeszcze raz dzieki za wszystko Patrykowi

[ Dodano: 2011-02-15, 18:57 ]
fura ogarnięta
Tylu mechaników auto oglądało, wymyślali takie rzeczy że jak bym ich słuchał to bym w auto z 10 tyś wpakował na marne.
Jeszcze raz dzieki za wszystko Patrykowi