Witam, pytanie jest następujące, co wybrać do 2.7 TT w temacie sprzęgła, potrzebuje wszystkiego, dwumasu, sprzęgła i docisku, jak rozwiązać ten problem? Zakupić używany dwumas z używaną tarczą i dociskiem i nabić kevlar na tarczę czy pakować zwykłe sprzęgło z RS4? Zestaw miałby wytrzymywać moc do 400 PS (na początek) ? 
Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						Sprzęgło 2.7 TT
Witam, odgrzeję troche temat. Sytuacja wygląda tak:
Składam eske, mam w tej chwili silnik na wierzchu, kupiony od Sida, który ocenił, ze sprzęgło i dwumas sa w bardzo dobrym stanie.
Ale słyszałem, ze w eskach sprzęgła szybko sie kończą, stad moje pytanie:
Czy warto dać tarcze do obicia kevlarem, póki mam silnik na wierzchu, czy dac sobie spokój, wsadzić tak jak jest, a dopiero jak sie skończy to myślec nad tym?
Jesli do obicia, to co z dociskiem, bedzie pasował?
			
			
									
						
										
						Składam eske, mam w tej chwili silnik na wierzchu, kupiony od Sida, który ocenił, ze sprzęgło i dwumas sa w bardzo dobrym stanie.
Ale słyszałem, ze w eskach sprzęgła szybko sie kończą, stad moje pytanie:
Czy warto dać tarcze do obicia kevlarem, póki mam silnik na wierzchu, czy dac sobie spokój, wsadzić tak jak jest, a dopiero jak sie skończy to myślec nad tym?
Jesli do obicia, to co z dociskiem, bedzie pasował?

