Witam! 
Po demontażu / montażu turbiny wywaliło mi kilka błędów. Z racji ograniczonego miejsca, obawiam się, że coś uszkodziłem ;/ 
Po całej operacji, pojechałem do typa na spawanie łącznika ( pękł przy montażu), zrobił to jak należy i pojechałem na skasowanie błędów ( dwie sondy - prawdopodobnie po stronie pęknięcia łącznika ). 
Auto zaczęło jechać jak nigdy, po czym następnego dnia po zrobieniu około 300km, raptem straciło "to coś". Zaczął więcej palić i po kolejnych 100km wyskoczył ponownie błąd obydwu sond. 
Błędy skasowałem, zrobiłem nim około 150km i wyskoczyły mi następujące błędy : 
17972, 
17819, 
17535, 
17537 
Zrobiłem adaptacje przepustnicy i jedyne błędy jakie aktualnie wyskakują to 17535 oraz 17537
Jakieś pomysły? 
Proszę was o podpowiedź, z jakich grup powinienem zrobić logi. 
Pozdrawiam Serdecznie
			
			
									
						
										
						RS6 C5 duzo pali, brak pelnej mocy
Dzięki za odpowiedz.
Sonda przed katem, raczej napewno dostala, bo zamiast odkręcić ją najpierw - wziąłem sie za odkręcanie downpipe.
Z kolei sondy za katalizatorem nie odkręcalem w ogóle - cały dp wisiał na niej - często była mocno naprężona.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia logami działania obydwu sztuk?
Chodzi o sondy od strony kierowcy.
Pozdrawiam
			
			
									
						
										
						Sonda przed katem, raczej napewno dostala, bo zamiast odkręcić ją najpierw - wziąłem sie za odkręcanie downpipe.
Z kolei sondy za katalizatorem nie odkręcalem w ogóle - cały dp wisiał na niej - często była mocno naprężona.
Jest jakaś możliwość sprawdzenia logami działania obydwu sztuk?
Chodzi o sondy od strony kierowcy.
Pozdrawiam
Będę wdzięczny!bloku pisze:Jest opcja ale w tej chwili Ci nie podam który to blok. Poszperam w notatkach i powinno być tak jak w S6 C5.
[ Dodano: 2015-12-28, 00:27 ]
To zaczynamy :
Logi z błędami 17535 oraz 17537
002+032+033 http://vaglog.pl/log_244758.html
015+016+017 http://vaglog.pl/log_244759.html
026+027 http://vaglog.pl/log_244760.html
115+118 http://vaglog.pl/log_244761.html
po skasowaniu błędów
002+032+033 http://vaglog.pl/log_244762.html
015+016+017 http://vaglog.pl/log_244763.html
026+027 http://vaglog.pl/log_244764.html
115+118 http://vaglog.pl/log_244765.html
błędy jak na razie nie wyskoczyły. Mam nadzieję że są w miarę dobrze zrobione. Na szczęście mam autostradę 8km od domu, bo prędkości na 3 biegu są nie małe :]
Logi robione podczas jazdy z biegu trzeciego, bez kick'a, do końca.
Zdążyłem zauważyć iż logi 015+016+017 z błędem nie wyszły.
[ Dodano: 2016-01-04, 14:34 ]
Sondy wymienione, dalej wywala błędy 17535 oraz 17537 ;/

