RS6 C5 duzo pali, brak pelnej mocy

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Seth
Posty: 10
Rejestracja: 2012-07-10, 19:57
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

RS6 C5 duzo pali, brak pelnej mocy

Post autor: Seth »

Witam!

Po demontażu / montażu turbiny wywaliło mi kilka błędów. Z racji ograniczonego miejsca, obawiam się, że coś uszkodziłem ;/

Po całej operacji, pojechałem do typa na spawanie łącznika ( pękł przy montażu), zrobił to jak należy i pojechałem na skasowanie błędów ( dwie sondy - prawdopodobnie po stronie pęknięcia łącznika ).

Auto zaczęło jechać jak nigdy, po czym następnego dnia po zrobieniu około 300km, raptem straciło "to coś". Zaczął więcej palić i po kolejnych 100km wyskoczył ponownie błąd obydwu sond.
Błędy skasowałem, zrobiłem nim około 150km i wyskoczyły mi następujące błędy :

17972,
17819,
17535,
17537

Zrobiłem adaptacje przepustnicy i jedyne błędy jakie aktualnie wyskakują to 17535 oraz 17537

Jakieś pomysły?

Proszę was o podpowiedź, z jakich grup powinienem zrobić logi.

Pozdrawiam Serdecznie
bloku
Posty: 70
Rejestracja: 2015-01-07, 16:19
Lokalizacja: Reda
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bloku »

Mogłeś uszkodzić przewody od sond. Ale wpierw sprawdź czy nie wypięły się wtyczki od sond. Jeśli nie mogły się uwalić. U mnie padła jedna B1S1 i od razu sypał błędem zbyt bogatej mieszanki.
Seth
Posty: 10
Rejestracja: 2012-07-10, 19:57
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Seth »

Dzięki za odpowiedz.
Sonda przed katem, raczej napewno dostala, bo zamiast odkręcić ją najpierw - wziąłem sie za odkręcanie downpipe.
Z kolei sondy za katalizatorem nie odkręcalem w ogóle - cały dp wisiał na niej - często była mocno naprężona.

Jest jakaś możliwość sprawdzenia logami działania obydwu sztuk?
Chodzi o sondy od strony kierowcy.

Pozdrawiam
bloku
Posty: 70
Rejestracja: 2015-01-07, 16:19
Lokalizacja: Reda
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bloku »

Jest opcja ale w tej chwili Ci nie podam który to blok. Poszperam w notatkach i powinno być tak jak w S6 C5.
Seth
Posty: 10
Rejestracja: 2012-07-10, 19:57
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Seth »

bloku pisze:Jest opcja ale w tej chwili Ci nie podam który to blok. Poszperam w notatkach i powinno być tak jak w S6 C5.
Będę wdzięczny!

[ Dodano: 2015-12-28, 00:27 ]
To zaczynamy :

Logi z błędami 17535 oraz 17537

002+032+033 http://vaglog.pl/log_244758.html
015+016+017 http://vaglog.pl/log_244759.html
026+027 http://vaglog.pl/log_244760.html
115+118 http://vaglog.pl/log_244761.html

po skasowaniu błędów

002+032+033 http://vaglog.pl/log_244762.html
015+016+017 http://vaglog.pl/log_244763.html
026+027 http://vaglog.pl/log_244764.html
115+118 http://vaglog.pl/log_244765.html

błędy jak na razie nie wyskoczyły. Mam nadzieję że są w miarę dobrze zrobione. Na szczęście mam autostradę 8km od domu, bo prędkości na 3 biegu są nie małe :]
Logi robione podczas jazdy z biegu trzeciego, bez kick'a, do końca.
Zdążyłem zauważyć iż logi 015+016+017 z błędem nie wyszły.

[ Dodano: 2016-01-04, 14:34 ]
Sondy wymienione, dalej wywala błędy 17535 oraz 17537 ;/
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dużo pali to odrazu egt lub sondy
Obrazek
Seth
Posty: 10
Rejestracja: 2012-07-10, 19:57
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Seth »

Jak pisałem w poprzednim poście - sondy wymieniłem - egt nie wywala żadnych powiązanych błędów.

Dzisiaj sprawdzałem błędy i poza zalewaniem, wyskakuje błąd przepływki 16487 :/
Przepływki zamówiłem obydwie, bedą dopiero w piątek.
ODPOWIEDZ