zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
Czy wiązka silnika z 2.7t na cewkach nowszego tylu bedzie pasowac p&p do wersji ze starymi cewkami?
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
nie, bo w "starym" typie są inne wtyczki do cewek i dodatkowo moduły, a w "nowszych" nie ma modułów wcale...cybul pisze:Czy wiązka silnika z 2.7t na cewkach nowszego tylu bedzie pasowac p&p do wersji ze starymi cewkami?
robiłem nową wiązkę od modułów do cewek:
viewtopic.php?t=7521
stara instalacja "leży" obok.
(miniatur zdjęć nie pokazuje, ale jak naciśniesz to się otwierają.)
viewtopic.php?t=7521
stara instalacja "leży" obok.
(miniatur zdjęć nie pokazuje, ale jak naciśniesz to się otwierają.)
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
teraz ja nie kumam. Każde 2.7 da się zrobić na FSI bez względu na hitachi czy Boscha czy inne...pawelosinski83 pisze:Kumam...
Z tego co kojarzę, to te wersje 2.7 na "nowe" cewki były na przepływce hitachi i 4 sondach, do tego pompka powietrza do ekologii.
Więc pinologia może być inna... trzeba wziąć schematy i przejrzeć czy te dodatkowe manele są osobno czy wymieszali piny...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
pawelosinski83 pisze:a reszta wiązki? jest taka sama? wszystkie czujniki i inny szajs?
dodatkowe sondy są na miejscu "wolnych" pinów starej wiązki?

Koledze chodzi o taki scenariusz:
Ma a6 przedliftowe na cewkach (3piny) z modułami.
Chce przełożyć CAŁĄ wiązkę z a6 poliftowego (z silnikiem BES), który fabrycznie wyszedł z cewkami "a la FSI" (4piny).
Rozkminiałem temat w teoretycznie łatwiejszym przypadku (mam poliftowe a6 z silnikiem ARE) wg mnie wiązka silnika NIE JEST przekładalna plug&play...
Ma a6 przedliftowe na cewkach (3piny) z modułami.
Chce przełożyć CAŁĄ wiązkę z a6 poliftowego (z silnikiem BES), który fabrycznie wyszedł z cewkami "a la FSI" (4piny).
Rozkminiałem temat w teoretycznie łatwiejszym przypadku (mam poliftowe a6 z silnikiem ARE) wg mnie wiązka silnika NIE JEST przekładalna plug&play...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
I dziekuje za odpowiedz. A teraz drugie pytanie... przedwczoraj audi chodziła na 5 garow... wyjalem cewke na 2 gdzie bylo tez stukowe... nie ma iskry, ale przełożyłem cewki i jest na obu... podgialem piny w kostkach i nie ma wypadania i nawet stukowego
ale nadal wyrzuca błąd p1358 czyli przerwany obwód prądowy na 2... jakies pomysly? No i caly czas wyrzuca blad sondy p1113 i p1131 mimo ze rok temu sonda nowa boscha
