zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
Czy wiązka silnika z 2.7t na cewkach nowszego tylu bedzie pasowac p&p do wersji ze starymi cewkami?
			
			
									
						
										
						- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Re: zmiana wiązki silnika ze starych cewek na fsi?
nie, bo w "starym" typie są inne wtyczki do cewek i dodatkowo moduły, a w "nowszych" nie ma modułów wcale...cybul pisze:Czy wiązka silnika z 2.7t na cewkach nowszego tylu bedzie pasowac p&p do wersji ze starymi cewkami?
robiłem nową wiązkę od modułów do cewek:
viewtopic.php?t=7521
stara instalacja "leży" obok.
(miniatur zdjęć nie pokazuje, ale jak naciśniesz to się otwierają.)
			
			
									
						
										
						viewtopic.php?t=7521
stara instalacja "leży" obok.
(miniatur zdjęć nie pokazuje, ale jak naciśniesz to się otwierają.)
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
teraz ja nie kumam. Każde 2.7 da się zrobić na FSI bez względu na hitachi czy Boscha czy inne...pawelosinski83 pisze:Kumam...
Z tego co kojarzę, to te wersje 2.7 na "nowe" cewki były na przepływce hitachi i 4 sondach, do tego pompka powietrza do ekologii.
Więc pinologia może być inna... trzeba wziąć schematy i przejrzeć czy te dodatkowe manele są osobno czy wymieszali piny...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
pawelosinski83 pisze:a reszta wiązki? jest taka sama? wszystkie czujniki i inny szajs?
dodatkowe sondy są na miejscu "wolnych" pinów starej wiązki?
 chyba nie mówimy o tym samym. Nie ma esek i eresów B5 z cewkami FSI (fabrycznych). Chcąc założyć cewki z FSI, trzeba przerobić instalację: obciąć stare trzy pinowe wtyczki od cewek, założyć nowe cztero pinowe od cewek FSI, odpowiednio połączyć do wtyczek od modułów itd. Nie da się przełożyć całej instalacji od "czegoś" co miało cewki FSI fabrycznie. Ja nie chcąc niszczyć starej instalacji S4, dorobiłem nową instalację od modułów zapłonowych do cewek tak, żeby była p&p. Wymieniasz cewki, podłączasz wtyczki do modułów i cewek i działa. Na zdjęciu w moim poście jest instalacja dla jednej strony (3 cylindry). Zrobiłem takie dwie podłączyłem i działa.
 chyba nie mówimy o tym samym. Nie ma esek i eresów B5 z cewkami FSI (fabrycznych). Chcąc założyć cewki z FSI, trzeba przerobić instalację: obciąć stare trzy pinowe wtyczki od cewek, założyć nowe cztero pinowe od cewek FSI, odpowiednio połączyć do wtyczek od modułów itd. Nie da się przełożyć całej instalacji od "czegoś" co miało cewki FSI fabrycznie. Ja nie chcąc niszczyć starej instalacji S4, dorobiłem nową instalację od modułów zapłonowych do cewek tak, żeby była p&p. Wymieniasz cewki, podłączasz wtyczki do modułów i cewek i działa. Na zdjęciu w moim poście jest instalacja dla jednej strony (3 cylindry). Zrobiłem takie dwie podłączyłem i działa.Koledze chodzi o taki scenariusz:
Ma a6 przedliftowe na cewkach (3piny) z modułami.
Chce przełożyć CAŁĄ wiązkę z a6 poliftowego (z silnikiem BES), który fabrycznie wyszedł z cewkami "a la FSI" (4piny).
Rozkminiałem temat w teoretycznie łatwiejszym przypadku (mam poliftowe a6 z silnikiem ARE) wg mnie wiązka silnika NIE JEST przekładalna plug&play...
			
			
									
						
										
						Ma a6 przedliftowe na cewkach (3piny) z modułami.
Chce przełożyć CAŁĄ wiązkę z a6 poliftowego (z silnikiem BES), który fabrycznie wyszedł z cewkami "a la FSI" (4piny).
Rozkminiałem temat w teoretycznie łatwiejszym przypadku (mam poliftowe a6 z silnikiem ARE) wg mnie wiązka silnika NIE JEST przekładalna plug&play...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
I dziekuje za odpowiedz. A teraz drugie pytanie... przedwczoraj audi chodziła na 5 garow... wyjalem cewke na 2 gdzie bylo tez stukowe... nie ma iskry, ale przełożyłem cewki i jest na obu... podgialem piny w kostkach i nie ma wypadania i nawet stukowego  ale nadal wyrzuca błąd  p1358 czyli przerwany obwód prądowy na 2... jakies pomysly? No i caly czas wyrzuca blad sondy p1113 i p1131 mimo ze rok temu sonda nowa boscha
 ale nadal wyrzuca błąd  p1358 czyli przerwany obwód prądowy na 2... jakies pomysly? No i caly czas wyrzuca blad sondy p1113 i p1131 mimo ze rok temu sonda nowa boscha
			
			
									
						
										
						 ale nadal wyrzuca błąd  p1358 czyli przerwany obwód prądowy na 2... jakies pomysly? No i caly czas wyrzuca blad sondy p1113 i p1131 mimo ze rok temu sonda nowa boscha
 ale nadal wyrzuca błąd  p1358 czyli przerwany obwód prądowy na 2... jakies pomysly? No i caly czas wyrzuca blad sondy p1113 i p1131 mimo ze rok temu sonda nowa boscha


