Sprzeglo do S\RS +400PS
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Jak Cię stać i chcesz mieć komfort zmiany/pracy i zapas Nm to bierz FX-300 lub FX-350
Super miękki pedał sprzęgła, jest mocniejsze od RS4 bo wytrzyma na +600Nm
Tarcze organiczne/kevlarowe wytrzymają sporo a potem zawsze można od nowa nabić ... bo docisk w CM jest wytrzymały
Do świetnej pracy sprzęgła wymagany jest w dobrym+ lub bdb stanie dwumas, bo jak kiepski to każde sprzęgło szybciej zabijesz
Super miękki pedał sprzęgła, jest mocniejsze od RS4 bo wytrzyma na +600Nm
Tarcze organiczne/kevlarowe wytrzymają sporo a potem zawsze można od nowa nabić ... bo docisk w CM jest wytrzymały
Do świetnej pracy sprzęgła wymagany jest w dobrym+ lub bdb stanie dwumas, bo jak kiepski to każde sprzęgło szybciej zabijesz
Nie wiem jak to jest z tym kevlarem, ale zabiłem jeden w Civicu 220 konnym z dwóch litrów wolnossak, a później w EVo 9 370 konnym. Poprostu zaczynały się uślizgiwać, nabicie robione u Radzika i drugie u Wróbla. Założyłem później do Civica docisk z Integry i seryjna tarcze exedy i śmigało, aż miło, Evo sprzedałem :D.
W audi robiłem już sprzęgło i wyszedłem z założenia, że idę w serięz RS4, niestety, ale nie mam zaufania już do tego nabijania np. kevlarem. Zobaczę jak się będzie sprawować seria narazie jest git.
W audi robiłem już sprzęgło i wyszedłem z założenia, że idę w serięz RS4, niestety, ale nie mam zaufania już do tego nabijania np. kevlarem. Zobaczę jak się będzie sprawować seria narazie jest git.
Jednomas to strata kasy, taniej wyjdzie zapobiegawczo dwumas zregenerować i masz większy komfort, napędy tak nie obrywają.Arkadio pisze:Jaka jest roznica w parametrach i cenie obu dociskow ?SID pisze:Jak Cię stać i chcesz mieć komfort zmiany/pracy i zapas Nm to bierz FX-300 lub FX-350
Jakis jednomas proponowalbys do tego CM ?
Załóż docisk z RS4, tarczę obitą kevlarem i na to dobry dwumas.
Dużo ludzi to poleca.
Przy dwumasie okładziny wolniej się ścierają.
Docisk rs4 produkuje LUK i Sachs - podobno Sachs jest mocniejszy i rozbieralny przez co można go dać do wzmocnienia.
Mi nowe seryjne sprzęgło rs4 LUKa obsługiwało 450PS i 600Nm gdzie auto ważyło ~1900kg, parę razy strzelałem ze sprzęgła i normalnie łapało . Ale mimo wszystko było to sprzęgło nie do strzelania.
kto tu mowi o komforcie na FXie. ?? Ja na sprzegłach to chyba juz zęby zjadłem, ori sprzegło rs4 nie przytrzyma nawet jednego konkretnego strzału na suchym asfalcie tylko od razu pusci, spiek i docisk rs4 tak samo nie utrzymją strzału na suchym (mowie oczywiscie o nowych zestawach i o aucie rs4 po progr 430KM i 520NM opona 255r18) dopiero fx 400 trzzyma brutalnie. Ale na lekkim kole zamiast 2masy no i nie ma zadnego komfortu, a wrecz jest fatalnie.... teraz chyba bede wycigal 3ci raz motor i wstawiał 2mas zamiast odelzonego jednomasa, moze kom fort bedzie troche lepszy. a jak nie to do docisku FX400 zasadze kewlar.... :)
??
hahahah jezeli to jest dla Ciebie komfort to spoko, dla mnie mozecie zakladac co chcecie pisze tylko jak jest :) pzdrbartek75 pisze:ja mówię o komforcie. dla mnie fx 6 pac był komfortowy. miękki pedał, jedynie szybko brało. nie siej herezji jeszcze przy niskim niucie jak tam piszesz
P.S. a co ma niut do delikatnego ruszania ????????? no chyba ze na wolnych obrotach masz juz 600NM

??
hahahaha no no ja nie pisze jak nie ktorzy ze seria trzyma 600 NM takze juz widze te niutony.... hahahahahhaa i co do FXa - to co nie trzyma Ci jak walisz z wyzszych rpm. ?? wiec po co ta gadka ????poczytaj najpierw ze zrozumieniem zanim sie wypowiesz....bartek75 pisze:mam. dostępne jak tylko odpalę auto. i to 700 niuta. a piszesz że fx trzyma brutalnie. tobie starczy luk seria
??