Sprzeglo do S\RS +400PS

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Docisk z RS4 LUKa jest dosc mocny i duzo znosi. Co innego tarcza. Odrazu obic ja w kevlar. Zostawic seryjny dwumas ( oczywiscie jak sprawny ) i nie powinno byc problemow.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Jak Cię stać i chcesz mieć komfort zmiany/pracy i zapas Nm to bierz FX-300 lub FX-350
Super miękki pedał sprzęgła, jest mocniejsze od RS4 bo wytrzyma na +600Nm
Tarcze organiczne/kevlarowe wytrzymają sporo a potem zawsze można od nowa nabić ... bo docisk w CM jest wytrzymały

Do świetnej pracy sprzęgła wymagany jest w dobrym+ lub bdb stanie dwumas, bo jak kiepski to każde sprzęgło szybciej zabijesz
Obrazek
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Nie wiem jak to jest z tym kevlarem, ale zabiłem jeden w Civicu 220 konnym z dwóch litrów wolnossak, a później w EVo 9 370 konnym. Poprostu zaczynały się uślizgiwać, nabicie robione u Radzika i drugie u Wróbla. Założyłem później do Civica docisk z Integry i seryjna tarcze exedy i śmigało, aż miło, Evo sprzedałem :D.

W audi robiłem już sprzęgło i wyszedłem z założenia, że idę w serięz RS4, niestety, ale nie mam zaufania już do tego nabijania np. kevlarem. Zobaczę jak się będzie sprawować seria narazie jest git.
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

SID pisze:Jak Cię stać i chcesz mieć komfort zmiany/pracy i zapas Nm to bierz FX-300 lub FX-350
Jaka jest roznica w parametrach i cenie obu dociskow ?
Jakis jednomas proponowalbys do tego CM ?
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Jak rozmawiałem z kimś ze Sportmile to pytał się mnie czy mam ponad 600 koni, że chcę jednomas, jak powiedziałem, że 400 to gość stwierdził, że z całym szacunkiem do tej mocy, ale nie ma sensu...
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Arkadio pisze:
SID pisze:Jak Cię stać i chcesz mieć komfort zmiany/pracy i zapas Nm to bierz FX-300 lub FX-350
Jaka jest roznica w parametrach i cenie obu dociskow ?
Jakis jednomas proponowalbys do tego CM ?
Jednomas to strata kasy, taniej wyjdzie zapobiegawczo dwumas zregenerować i masz większy komfort, napędy tak nie obrywają.
Załóż docisk z RS4, tarczę obitą kevlarem i na to dobry dwumas.
Dużo ludzi to poleca.
Przy dwumasie okładziny wolniej się ścierają.
Docisk rs4 produkuje LUK i Sachs - podobno Sachs jest mocniejszy i rozbieralny przez co można go dać do wzmocnienia.

Mi nowe seryjne sprzęgło rs4 LUKa obsługiwało 450PS i 600Nm gdzie auto ważyło ~1900kg, parę razy strzelałem ze sprzęgła i normalnie łapało . Ale mimo wszystko było to sprzęgło nie do strzelania.
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 125
Rejestracja: 2013-09-03, 16:43
Lokalizacja: lodz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: siwydh »

seria wytrzyma 30 tys jazdy ostrej bez dużej liczby startow :D teraz obilem kewlarem i na razie dziala ale przebieg dopiero z 9 tys
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

Kup tylko fx'a. Więcej szmalu ale za to będziesz miał spokój i komfort w normalnym poruszaniu się.
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

kto tu mowi o komforcie na FXie. ?? Ja na sprzegłach to chyba juz zęby zjadłem, ori sprzegło rs4 nie przytrzyma nawet jednego konkretnego strzału na suchym asfalcie tylko od razu pusci, spiek i docisk rs4 tak samo nie utrzymją strzału na suchym (mowie oczywiscie o nowych zestawach i o aucie rs4 po progr 430KM i 520NM opona 255r18) dopiero fx 400 trzzyma brutalnie. Ale na lekkim kole zamiast 2masy no i nie ma zadnego komfortu, a wrecz jest fatalnie.... teraz chyba bede wycigal 3ci raz motor i wstawiał 2mas zamiast odelzonego jednomasa, moze kom fort bedzie troche lepszy. a jak nie to do docisku FX400 zasadze kewlar.... :)
??
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja tam mam fxa i jednomas fidanzy i daje rade.Troszke w korkach uciazliwie ale do przyjecia
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

ja mówię o komforcie. dla mnie fx 6 pac był komfortowy. miękki pedał, jedynie szybko brało. nie siej herezji jeszcze przy niskim niucie jak tam piszesz
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

bartek75 pisze:ja mówię o komforcie. dla mnie fx 6 pac był komfortowy. miękki pedał, jedynie szybko brało. nie siej herezji jeszcze przy niskim niucie jak tam piszesz
hahahah jezeli to jest dla Ciebie komfort to spoko, dla mnie mozecie zakladac co chcecie pisze tylko jak jest :) pzdr
P.S. a co ma niut do delikatnego ruszania ????????? no chyba ze na wolnych obrotach masz juz 600NM :mrgreen:
??
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

mam. dostępne jak tylko odpalę auto. i to 700 niuta. a piszesz że fx trzyma brutalnie :mrgreen: . tobie starczy luk seria :mrgreen:
Awatar użytkownika
Telo
Posty: 154
Rejestracja: 2013-10-27, 19:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Telo »

Ja tez mam Fx400 6 pac plus jednomas i 618nm ,wale z 5700obr i kleji jak szalony :mrgreen:
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

bartek75 pisze:mam. dostępne jak tylko odpalę auto. i to 700 niuta. a piszesz że fx trzyma brutalnie :mrgreen: . tobie starczy luk seria :mrgreen:
hahahaha no no ja nie pisze jak nie ktorzy ze seria trzyma 600 NM takze juz widze te niutony.... hahahahahhaa i co do FXa - to co nie trzyma Ci jak walisz z wyzszych rpm. ?? wiec po co ta gadka ????poczytaj najpierw ze zrozumieniem zanim sie wypowiesz....
??
ODPOWIEDZ