Sprzeglo do S\RS +400PS

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Sprzeglo do S\RS +400PS

Post autor: Arkadio »

Czysto techniczne pytanie dla znawcow ... Docelowo chodzi mi o zlozenie wytrzymalego ( wytrzymujacego ok. 420PS i ok 550NM ) i dlugotrwalego sprzegla , takiego zeby mi nie padlo po 10-15 tys . Probowal ktos kombinowac dwumas z rs6, jakis inny mocniejszy docisk ? Spiek jak wiadomo wytrzymuje brutalne przeciazenia, nie uslizguje sie , ale takze szybko sie konczy i troche kosztuje. Moze probowal ktos zbudowac cos posredniego, pomiedzy sportem a komfortem ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

więc tylko oem RS4 B5 LUK
w RS6 nie ma dwumasa
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

seryjne sprzęgło daje rady, ale nie możesz walić z odcinki z zatrzymanego. Chodź ponoć starcza spokojnie na 100 startów :mrgreen: W rs6 nie masz dwumasy bo tam jest automat..
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Polecam tak jak SID, założyłem u siebie, znosi bardzo dobrze, nawet szybsze starty.

Moc okolice 400, a zaraz będzie jakieś 430-450.

Sprzęgło kupione u SIDa.
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

SID ... ´RS4 OEM wytrzyma mi spokojnie jakis Track Day dwa razy do roku ?? Mozna zmienic docisk na jakis wzmacniany ?

Seryjnie sprzeglo z S4 nie daje rady nawet w serii ...
Chcialbym aby sprzeglo wytrzymywalo mieszana jazde no i nie ukrywam, ze od czasu do czasu jakies scigi sie beda odbywaly :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie :mrgreen:
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

LCQ pisze:jeszcze zapytaj ile km zrobisz na sprzęgle, a SID wyciągnie szklaną kulę i odpowie :mrgreen:
Wiesz o co mi chodzi ... dotychczasowe doswiadczenia z audi w moim wypadku wynosza 0 , tak wiec nie mam kompletnie pojecia na ile wytrzymale sa graty OEM ... lepiej dwa razy pytac, nawet glupio , niz potem sie denerwowac i robic robote dwa razy . :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

pytanie jest głupie, dlatego że wystarczy jeden konkretny błąd i przypalisz sprzęgło i co? żywotność spadnie o 70% i znowu wymiana, nikt nie odpowie na to dokładnie, sprzęgło z RS4 to kompromis między poruszaniem się normalnym autem i szybką jazdą, bez mocnego upalania jeżeli to ma wytrzymać jakiś czas. Chcesz gnać kupuj sportowe sprzęgło.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Nie ma znaczenia czy to audi czy vw czy skoda. Kazde mozna zabic w jeden wieczor
Arkadio
Posty: 25
Rejestracja: 2015-10-12, 00:23
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arkadio »

Na stronie SID-a sa sprzegla jednomasowe , jednak jak ma sie to do ich eksploatacji + komfortu ... Tak jak mowilem na poczatku, chcialbym zlozyc cos posredniego pomiedzy sportem a komfortem. Wiadomo, ze przy +400 nie bede jezdzil autkiem jak dziadek :-| , ale tez nie bede go katowal nie wiadomo jak . Raz na jakis czas napewno przejdzie przez jakis Track Day, czy scigi ... bede go jednak uzywal na codzien, a do jazdy na codzien nie bede jezdzil na sprzegle on-off :-/

http://sidmotorsport.pl/pl/n/192-loba-s ... 4-rs4.html

ktos testowal ?
HoLeK
Posty: 31
Rejestracja: 2015-04-20, 11:08
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: HoLeK »

Kup sprzęgło z rsa daj do obicia tarcze kevlarem i będzie trzymać. Ja u siebie zrobiłem błąd źe nie obiłem odrazu i trzeba dwa razy robić.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Ja mam kpl RS4 od SID'a + nowa dwumasa (wsyzstko LUK)
S4 tylko po programie i wydechu i każdy ostrzejszy start z okolic 4 tys obr to także chwila smrodu ze sprzęgła :lol: ... ale poza tym trzyma ciągle bardzo dobrze.
HoLeK
Posty: 31
Rejestracja: 2015-04-20, 11:08
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: HoLeK »

To wal z 5 tyś obrotów wtedy kapcia zmieli a nie sprzęgło :mrgreen:
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

jak tak robię to wtedy sprzęgło śmierdzi dłużej :mrgreen:
jerzyk
Posty: 175
Rejestracja: 2013-06-05, 19:02
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jerzyk »

Ja tam waliłem z 5,5 napinałem napęd po programie (500nm) i seryjne sprzęgło było całe :P. Kwestia wyczucia i i stanu sprzęgła ;). Ale popieram holka jedyne na jakie bym zmienil to rs4 i tarcza nabita kevlarem i można walić.
ODPOWIEDZ