Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bialas11
Posty: 53
Rejestracja: 2014-04-24, 19:50
Lokalizacja: płock
Kontakt:

Post autor: bialas11 »

-odkręcasz ori zestaw
-musisz podszlifować zwrotnicę w 2 miejscach bo by tarła o nią tarcza ( założysz tarcze z mla to będziesz widział gdzie i ile podszlifować)
-musisz mieć specjalne śruby do montażu z nakrętkami (u sida 80zl)
-no i najważniejsze otwór centrujący w tarczy musisz roztoczyć o 1mm
ja się dowiedziałem o tym w ostatniej chwili ale mam tokarkę pod ręką
-i jeszcze musisz jakoś umocować nowe przewody (ja dorobiłem blachę podobną do tej oryginalnej co była przy starym zacisku)
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Panowie mam zapytanie do osób które przerabiały już hamowanie na 4 tłokach oraz 6 tłokach. Jak duża jest różnica zakładając zbliżone wymiary tarczy i podobne jakościowo klocki? Mam propozycje odkupienia 4 tłoków 17 zr praktycznie za darmochę i nie wiem czy się na nie porywać czy szukać czegoś mocniejszego. W zimę jeżdżę na ori 17 calowej feldze w lato na 18 z s6.
Rozumiem że pod zaciski śmiało podejdzie standardowa tarcza plus dobre klocki przewody oraz śróby. Cos jeszcze potrzebuje?
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Ja robisz tez tyl i nie latasz po torach to 4 tlok Tobie smialo wystarczy! Ja latam na 330+4 tlok z przodu i ori rs4 tyl i jest naprawde dobrze kilka razy mialy hamowanie z 200+ i dzialaja. Planujesz tylko lekko zacisk i kosmetyka zwrotnicy i cala reszta wchodzi p&p chyba ze chcesz ori oslony na tarcze to tez lekka kosmetyka.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

chodzi typowo o użytek codzienny plus kilka wieczornych, weekendowych sprintów. Na tył ładuje 300mm z s4b6 a na przód skoro tak zostanę przy opcji 4 tłoków. Przewody w oplocie są niezbędne czy jest to jedynie dodatek bo mocno sprzeczne opinie czytałem na ich temat...
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

timon_86 pisze:chodzi typowo o użytek codzienny plus kilka wieczornych, weekendowych sprintów. Na tył ładuje 300mm z s4b6 a na przód skoro tak zostanę przy opcji 4 tłoków. Przewody w oplocie są niezbędne czy jest to jedynie dodatek bo mocno sprzeczne opinie czytałem na ich temat...

Przy cenie hebli przewody to gratis a warto je wymienic...
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
volski1
Posty: 164
Rejestracja: 2013-10-06, 11:54
Lokalizacja: Stavanger
Płeć:
Kontakt:

Post autor: volski1 »

Czy ktoś się orientuje czy na przednie adaptery z rs6 c5 siądzie zacisk z cayenne turbo lub VW Touareg 2011 nr OEM 7P6615124E i czy upchnę to w 18"?

Rozważam regeneracje 8-tłoka lub wymianę na nowego 6-tłoka :idea:
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Panowie, czy do a6 c5 na oryginalnych felgach avus silver da się wrzucić jakieś lepsze heble niż ori? Na tył założyłem set z s6 i teraz zdarza mi się że przód nurkuje.
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

Może ktoś wstawić zdjęcia 4tłokow na 330 w 17"/18"
vs
6tłok na 345 w 18"/19" ;-)
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

michałswd pisze:Może ktoś wstawić zdjęcia 4tłokow na 330 w 17"/18"
vs
6tłok na 345 w 18"/19" ;-)
Pierwsza opcje mozesz zobaczyc u mnie w opisie projektu jest foto na 17 i 18.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

druga opcja
zl18 / 345mm w 18"
nie bierz nawiercanych bo pękają
Obrazek
Obrazek
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

dzięki
herman30
Posty: 66
Rejestracja: 2015-06-12, 13:57
Lokalizacja: łęczyca
Płeć:
Kontakt:

Post autor: herman30 »

fajny ten 345 ..musze pomyslec..jakie to koszta?? moze byc pw
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A pamietacie jaka najwieksza tarcza wchodzi pod 18 zr/zl?
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

352mm
, a co do kosztów to ok 2-2,5k na zwykłych tarczach i klockach i stalowych przewodach
Obrazek
michałswd
Posty: 48
Rejestracja: 2013-05-30, 10:16
Lokalizacja: Rybnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: michałswd »

bd miał swoje 345 na zaciskach z S4 b7 caly kmpl na sell po regeneracji (cynowanie malowanie itp)
klocki DSy

[ Dodano: 2015-10-31, 09:47 ]
Jest ktos z śląska z 6 tłokiem na pokładzie chciałbym koła przymierzyc a obawiam sie że będą ocierały o zacisk
ODPOWIEDZ