Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe
-odkręcasz ori zestaw
-musisz podszlifować zwrotnicę w 2 miejscach bo by tarła o nią tarcza ( założysz tarcze z mla to będziesz widział gdzie i ile podszlifować)
-musisz mieć specjalne śruby do montażu z nakrętkami (u sida 80zl)
-no i najważniejsze otwór centrujący w tarczy musisz roztoczyć o 1mm
ja się dowiedziałem o tym w ostatniej chwili ale mam tokarkę pod ręką
-i jeszcze musisz jakoś umocować nowe przewody (ja dorobiłem blachę podobną do tej oryginalnej co była przy starym zacisku)
-musisz podszlifować zwrotnicę w 2 miejscach bo by tarła o nią tarcza ( założysz tarcze z mla to będziesz widział gdzie i ile podszlifować)
-musisz mieć specjalne śruby do montażu z nakrętkami (u sida 80zl)
-no i najważniejsze otwór centrujący w tarczy musisz roztoczyć o 1mm
ja się dowiedziałem o tym w ostatniej chwili ale mam tokarkę pod ręką
-i jeszcze musisz jakoś umocować nowe przewody (ja dorobiłem blachę podobną do tej oryginalnej co była przy starym zacisku)
Panowie mam zapytanie do osób które przerabiały już hamowanie na 4 tłokach oraz 6 tłokach. Jak duża jest różnica zakładając zbliżone wymiary tarczy i podobne jakościowo klocki? Mam propozycje odkupienia 4 tłoków 17 zr praktycznie za darmochę i nie wiem czy się na nie porywać czy szukać czegoś mocniejszego. W zimę jeżdżę na ori 17 calowej feldze w lato na 18 z s6.
Rozumiem że pod zaciski śmiało podejdzie standardowa tarcza plus dobre klocki przewody oraz śróby. Cos jeszcze potrzebuje?
Rozumiem że pod zaciski śmiało podejdzie standardowa tarcza plus dobre klocki przewody oraz śróby. Cos jeszcze potrzebuje?
Ja robisz tez tyl i nie latasz po torach to 4 tlok Tobie smialo wystarczy! Ja latam na 330+4 tlok z przodu i ori rs4 tyl i jest naprawde dobrze kilka razy mialy hamowanie z 200+ i dzialaja. Planujesz tylko lekko zacisk i kosmetyka zwrotnicy i cala reszta wchodzi p&p chyba ze chcesz ori oslony na tarcze to tez lekka kosmetyka.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
timon_86 pisze:chodzi typowo o użytek codzienny plus kilka wieczornych, weekendowych sprintów. Na tył ładuje 300mm z s4b6 a na przód skoro tak zostanę przy opcji 4 tłoków. Przewody w oplocie są niezbędne czy jest to jedynie dodatek bo mocno sprzeczne opinie czytałem na ich temat...
Przy cenie hebli przewody to gratis a warto je wymienic...
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt: