a jak psikus wyjdzie i za 3 - 5 tyś kilometrów zaczną się odzywać łańcuchy w tych "niby regenerowanych" głowicach ? i przyjdzie wyskoczyć kolejne 4000 zł ? czy znowu ryzykujemy i szukamy używek ? nikt nie da gotowego przepisu co i jak zrobić bo w jednym samochodzie ten sam setup co w drugim jeździ bez awaryjnie i nabija tysiące kilometrów a ten drugi z podnośnika na podnośnik - tuning sam w sobie to ryzyko a jak już słyszę jak ktoś pyta o "bezpieczny setup" to ja mówię bezpieczna to nawet seria w 15 letnim samochodzie nie jest przy zero jedynkowych stanach pedału gazu :)
i nie odczytuj tego co piszę jako złośliwość - takie są realia
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
wg mnie warto przejść na K04 RS4, nawet jak wyjdzie 380 KM to nie ma dramatu bo samochód jest bardzo szybki. A jak bedzie za mało to można walczyć dalej: głowice, kolektory itd.
Myśle że 430-440 by wystarczyło tylko ja własne mam takie coś ze lube wszystko mec na igłe zrobione i dla tego mam zamiar przed zmianami zrobic troszkę koło slnika rozebrać go może pierścienie nowe panewki uszczelnić go i dopiero dawać setup. Ja wiem że tuning jest niebezpieczny bo czasem może z tego nic nie wyjść. Ale oto chodzi żeby meć te emocje co to z tego będzie
Juz wiec wiesz co trzeba bylo by zmienic ale sadze ze aby te ok 450 bylo zrobione z glowa to trzeba takze zainwestowac w hamulce,sprzeglo...wiec koszta tez wzrosną.
weź Ty może poszukaj po prostu silnika z rsa - zrobisz głowice w sensie te rsowe bo wszystkie są popękane i masz to co chcesz w możliwie najmocniejszym i bezawaryjnym setupie
Ostatnio zmieniony 2015-07-15, 19:54 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Zobaczymy co z tego wyjdzie zaczne od wydechy, icka potem przednie hamulce od rs a potem sie zobaczy jak już silnik wyciągnę co zrobię czy zmienię na rs czy zostanie agb
ta a później zaczniesz w dolocie grzebać i się okaże że trzeba przespawać rury od icka - mówię - nic po kolei - siadasz - kartka papieru i piszesz a później robisz i zaoszczędzisz 20% kasy lekko licząc robiąc to na raz - nie mówię nawet o czasie pozostawania samochodu w warsztacie :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Policzyłem ostatnio moje wydatki na auto i twierdzę jak robić to wszystko odrazu bo mniej się wyda.
Ogólny koszt modyfikacji trzeba liczyć około 25tysi plus minus 5tysi
Jak ci starczy 430hp, to zrób sobie program, na 330hp i strzelaj z nitro 100hp
Wymieniasz sprzęgło za 2000zł
kupujesz nitro za 2500zł
strojenie 1500zł
i za 6000zł nasz 430 konną bestię w wersji budżetowej
zaoszczędzoną kasę można przeznaczyć na naprawy bieżące