Co zmienć na 450km+

Moderatorzy: buba, Mod-Team

bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

a jak psikus wyjdzie i za 3 - 5 tyś kilometrów zaczną się odzywać łańcuchy w tych "niby regenerowanych" głowicach ? i przyjdzie wyskoczyć kolejne 4000 zł ? :-) czy znowu ryzykujemy i szukamy używek ? nikt nie da gotowego przepisu co i jak zrobić bo w jednym samochodzie ten sam setup co w drugim jeździ bez awaryjnie i nabija tysiące kilometrów a ten drugi z podnośnika na podnośnik - tuning sam w sobie to ryzyko a jak już słyszę jak ktoś pyta o "bezpieczny setup" to ja mówię bezpieczna to nawet seria w 15 letnim samochodzie nie jest przy zero jedynkowych stanach pedału gazu :)
i nie odczytuj tego co piszę jako złośliwość - takie są realia
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
ovvero
Posty: 6
Rejestracja: 2011-10-11, 23:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ovvero »

wg mnie warto przejść na K04 RS4, nawet jak wyjdzie 380 KM to nie ma dramatu bo samochód jest bardzo szybki. A jak bedzie za mało to można walczyć dalej: głowice, kolektory itd.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Jak ma byc 450+ to k04 z rs6
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

Myśle że 430-440 by wystarczyło tylko ja własne mam takie coś ze lube wszystko mec na igłe zrobione i dla tego mam zamiar przed zmianami zrobic troszkę koło slnika rozebrać go może pierścienie nowe panewki uszczelnić go i dopiero dawać setup. Ja wiem że tuning jest niebezpieczny bo czasem może z tego nic nie wyjść. Ale oto chodzi żeby meć te emocje co to z tego będzie :mrgreen:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Juz wiec wiesz co trzeba bylo by zmienic ale sadze ze aby te ok 450 bylo zrobione z glowa to trzeba takze zainwestowac w hamulce,sprzeglo...wiec koszta tez wzrosną.
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

a jeszcze takie pytanko jak z kolektorem ssącym i trujnikiem ???
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

weź Ty może poszukaj po prostu silnika z rsa - zrobisz głowice w sensie te rsowe bo wszystkie są popękane i masz to co chcesz w możliwie najmocniejszym i bezawaryjnym setupie
Ostatnio zmieniony 2015-07-15, 19:54 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Jest to dosc dobre rozwiazanie.
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

Zobaczymy co z tego wyjdzie zaczne od wydechy, icka potem przednie hamulce od rs a potem sie zobaczy jak już silnik wyciągnę co zrobię czy zmienię na rs czy zostanie agb
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ta a później zaczniesz w dolocie grzebać i się okaże że trzeba przespawać rury od icka - mówię - nic po kolei - siadasz - kartka papieru i piszesz a później robisz i zaoszczędzisz 20% kasy lekko licząc robiąc to na raz - nie mówię nawet o czasie pozostawania samochodu w warsztacie :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Pompa paliwa srednia cena 300-650
Turbo srednia cena 3-5 tys
,wtryski srednia cena 650-1300
sprzeglo srednia cena 1500-3500
, fmic srednia cena 1200-2000
, hamulce srednia cena 1800-2500
wydech srednia cena 1600-3500
swiece 300
, dv, 400

Koszt machanika i zapewne jeszcze pare tys doliczyc na inne ktore zapomnialem ... taka szybka kalkulacja
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Policzyłem ostatnio moje wydatki na auto i twierdzę jak robić to wszystko odrazu bo mniej się wyda.
Ogólny koszt modyfikacji trzeba liczyć około 25tysi plus minus 5tysi
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

Jak ci starczy 430hp, to zrób sobie program, na 330hp i strzelaj z nitro 100hp :-)
Wymieniasz sprzęgło za 2000zł
kupujesz nitro za 2500zł
strojenie 1500zł
i za 6000zł nasz 430 konną bestię w wersji budżetowej :-)
zaoszczędzoną kasę można przeznaczyć na naprawy bieżące
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

tak zrobie ze na razie dozbieram resztę gratów i potem się wezmę za zmiany bo robić coś 2 albo 3 razy to sie mija z celem troche
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

Peter23 pisze:tak zrobie ze na razie dozbieram resztę gratów i potem się wezmę za zmiany bo robić coś 2 albo 3 razy to sie mija z celem troche
Coś o tym wiem bo mój projekt w czasie realizacji zmienił się trzy razy :roll:
ODPOWIEDZ