Kilka pytan odnosnie RS6 C5

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Z tym zapychaniem dziurek mam pewną teorię:
W poprzednim aucie miałem tarcze zimmermann coat Z + klocki ferodo DS. Każdy mi mówił, że będzie się zapychać. Gie prawda przejechałem 15 tyś i ani grama brudu na tarczach.
S4 które kupiłem posiadało jakieś tarcze i klocki nie wiadomego pochodzenia. Zapchany był przód i tył. Zmieniłem tarcze przednie na zimmermann coat Z + klocki Ferodo DS i z przodu problem znikł.
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

emay pisze:Z tym zapychaniem dziurek mam pewną teorię:
W poprzednim aucie miałem tarcze zimmermann coat Z + klocki ferodo DS. Każdy mi mówił, że będzie się zapychać. Gie prawda przejechałem 15 tyś i ani grama brudu na tarczach.
S4 które kupiłem posiadało jakieś tarcze i klocki nie wiadomego pochodzenia. Zapchany był przód i tył. Zmieniłem tarcze przednie na zimmermann coat Z + klocki Ferodo DS i z przodu problem znikł.
Mam dokładnie taki zestaw jak napisałeś i też mi się wydaje ze to głównie sprawa klocków...
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
vitiis
Posty: 13
Rejestracja: 2014-10-30, 07:05
Lokalizacja: PL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vitiis »

Pozostaje jeszcze kwestia oleju. czy 5w40 bedzie ok ?
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

może coś z oferty Motula? używałem ostro kilka samochodów w różnych warunkach i motul wypadał najlepiej, osobiście jest to mój faworyt. Z opon Conti SC5, Pirelka też jest niezła w tym rozmiarze, ale szybciej znika, na mokrym Conti wygrywa.
Esperak
Posty: 22
Rejestracja: 2014-02-12, 21:27
Lokalizacja: Katowice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Esperak »

co do oleum to przejzyjcie sobie to.

ja wybrałem Valvoline 5W40 cena przystepna a jakośc chyba zadowalajaca.

http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
k4mil3k
Posty: 154
Rejestracja: 2015-03-29, 15:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: k4mil3k »

Wow, nieźle jak za te pieniądze. Ja zawsze do swoich poprzednich aut (VAG 1.8T) lałem Valvoline VR1 10W60 - i byłem mega zadowolny, temperatura oleju zauważalnie niższa po mocnej jeździe, a także zupełna cisza z głowicy - inne oleje nie dawały rady.
Ostatnio zmieniony 2015-05-30, 20:24 przez k4mil3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Ja tez tylko motul w kazdym aucie ...
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Papol pisze:Ja tez tylko motul w kazdym aucie ...
Ja co prawda motula zaczalem stosowac dopiero przy esie ale tez go nie zmienie na nic innego. Bo po co skoro sprawdzone i dziala tak jak powinno.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Arti
Posty: 174
Rejestracja: 2013-12-16, 03:02
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: Arti »

Ja też na Motulu latam ,ale macie może jakieś doświadczenia z Millersem ??
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

też dobry olej, ale wolałbym motula albo valvoline
ODPOWIEDZ