Kilka pytan odnosnie RS6 C5
Z tym zapychaniem dziurek mam pewną teorię:
W poprzednim aucie miałem tarcze zimmermann coat Z + klocki ferodo DS. Każdy mi mówił, że będzie się zapychać. Gie prawda przejechałem 15 tyś i ani grama brudu na tarczach.
S4 które kupiłem posiadało jakieś tarcze i klocki nie wiadomego pochodzenia. Zapchany był przód i tył. Zmieniłem tarcze przednie na zimmermann coat Z + klocki Ferodo DS i z przodu problem znikł.
W poprzednim aucie miałem tarcze zimmermann coat Z + klocki ferodo DS. Każdy mi mówił, że będzie się zapychać. Gie prawda przejechałem 15 tyś i ani grama brudu na tarczach.
S4 które kupiłem posiadało jakieś tarcze i klocki nie wiadomego pochodzenia. Zapchany był przód i tył. Zmieniłem tarcze przednie na zimmermann coat Z + klocki Ferodo DS i z przodu problem znikł.
Mam dokładnie taki zestaw jak napisałeś i też mi się wydaje ze to głównie sprawa klocków...emay pisze:Z tym zapychaniem dziurek mam pewną teorię:
W poprzednim aucie miałem tarcze zimmermann coat Z + klocki ferodo DS. Każdy mi mówił, że będzie się zapychać. Gie prawda przejechałem 15 tyś i ani grama brudu na tarczach.
S4 które kupiłem posiadało jakieś tarcze i klocki nie wiadomego pochodzenia. Zapchany był przód i tył. Zmieniłem tarcze przednie na zimmermann coat Z + klocki Ferodo DS i z przodu problem znikł.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
co do oleum to przejzyjcie sobie to.
ja wybrałem Valvoline 5W40 cena przystepna a jakośc chyba zadowalajaca.
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
ja wybrałem Valvoline 5W40 cena przystepna a jakośc chyba zadowalajaca.
http://www.animegame.com/cars/Oil%20Tests.pdf
Wow, nieźle jak za te pieniądze. Ja zawsze do swoich poprzednich aut (VAG 1.8T) lałem Valvoline VR1 10W60 - i byłem mega zadowolny, temperatura oleju zauważalnie niższa po mocnej jeździe, a także zupełna cisza z głowicy - inne oleje nie dawały rady.
Ostatnio zmieniony 2015-05-30, 20:24 przez k4mil3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.