






Jako, że jestem totalnie zakręcony na punkcie Eski szybko zacząłem coś z nią kombinować i tak na pierwszy ogień poszedł grill (wiem, że china ale mi się podoba xd) i Y pomalowany na pomarańczowy fluo ;) oraz kiera została obszyta i trochę przerobiona co by się lepiej w łapach trzymała ;d




W między czasie wywaliłem katy i pre-caty co poprawiło dzwięk auta :)
https://www.youtube.com/watch?v=of03dh40CHg
Szybko mi się ten pomruk znudził więc wpadł przelot 2x2.5" na dwóch tłumikach :evil:i brzmiał tak https://www.youtube.com/watch?v=r5c4w9mUexs
Wydech robił niesamowitą robotę ale codzienna jazda z nim sprawiała ból głowy więc ustąpił miejsca seryjnemu z Rs4 na końcowym tłumiku :) Kolejnym etapem układanki były świece i ic z rs4, wpadła też 16 rzędowa chłodnica oleju i Motul 300V 15w50.
Po zimie wpadły nowe kapcie z bmw x5 (nie wiem co mnie wtedy podkusiło żeby je kupić :P) i została zrobiona korekta i polerka lakieru. Auto wtedy wyglądało tak :)



Tak ska wyglądała przez cały sezon po którym przyszedł kolejny niosąc ze sobą nowe gifty ;d w między czasie zmieniłem stan cywilny (podobnie jak z kołami z bmw




Jak już pisałem wcześniej po zimie wpadły nowe fanty :) Udało mi się pożegnać felgi z x5 i zakupić Oz Superleggera 18x8 z oponkami 225/40 co mnie bardzo cieszy gdyż waga tych z bmw to prawie 30kg natomiast Oz z oponą ważą 18.7kg :)

Wisienką na torcie został przedni zderzak z którego jestem mega zadowolony :) Wszystko zastąpione plastrem miodu, wloty zostały przerobione, na koniec dorzuciłem dokładkę z LCR i tak to teraz wygląda


A i zapomniałem o gwincie który nabyłem od Papola, do codziennej jazdy idealny :) tył Koni a przód Krowi







W najbliższym czasie wybieram się na strojenie, wczoraj wymieniłem dv'ki na 710P także mam już wszystko po za wkładka K&N którą muszę jeszcze zakupić :)
To chyba tyle mojej opowieści, czekam na graty jak i hejty :D pozdro!