S4 B5 rosnąca temperatura po zgaszeniu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

S4 B5 rosnąca temperatura po zgaszeniu

Post autor: Peter23 »

Witam.
Mam taki problem że gdy w ciepłe dni zgaszę samochód po trasie to po chwili temperatura dojdzie prawie do 100 stopni. Z moich oględzin wynika ze nie załącza sie pompka elektryczna płynu chłodzącego. Na vagu nie pokazało żadnych błędów, pompkę podpinałem na krótko i chodzi. Może ma ktoś jakiś schemat instalacji żeby posprawdzać kable albo może gdzieś jest jakiś bezpiecznik albo przekaźnik od niej.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

ten typ tak ma.....pompka działa uwierz mi :)
Obrazek
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

aw69 pisze:ten typ tak ma.....pompka działa uwierz mi :)
chyba tak wlasnie jest jak aw69 mowi ;-) ja to w tamtym tygodniu zmienilem na ORI czujniki temperatury cieczy i nowy ORI czujnik wlacznika wentylatora. i dalej po zgaszeniu wag mi pokazywal wartosci od 97-100 na zgaszonym motorze po jezdzie :)

Paranoja s4 b5 :mrgreen:
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

Czyli nie ma się czym przejmować ???
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

nie
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

Dziekuje za pomoc :)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Jeśli ktoś chce dmuchać na zimne istnieje na to oryginalny patent. Trzeba zastosować inny czujnik który odpowiada za załączanie sztucznego obiegu po zgaszeniu.
grabiec
Posty: 38
Rejestracja: 2014-02-02, 11:30
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grabiec »

jaki czujnik masz na mysli ????
Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

Ogólnie mam tak samo w S6 C5 i mój mechanik też mi powiedział że to normalne w tych motorach. A tak z ciekawości to w jakich okolicznościach włącza się ta pompka?
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

Co to za czujnik i gdzie on jest?????
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Wszystko pięknie opisane na: http://www.audiworld.com/tech/eng59.shtml

Wystarczy wymiana czujnika który będzie włączać system przy innej temperaturze i głowice latem będą miały lżej ....
Peter23
Posty: 58
Rejestracja: 2015-05-03, 18:45
Lokalizacja: tarnów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Peter23 »

A gdzie jest ten czujnik , jeden jest na dolnym wężu od chlodnicy. A ten od pompki w którym miejscu się znajduje?
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

W S6 C5 wolnossaku to takiej pompki raczej nie uświadczysz, nie wiem co Ci ten mechanik naopowiadał.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Temat dotyczy tylko i wyłącznie sliników z Turbodoładowaniem.

2.7T
2.2T

i nie jestem pewien ale 4.2T
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

W 4.2 wiatrak z przodu nie jest połączony z ta pompką?
ODPOWIEDZ