Witam.
Mam taki problem że gdy w ciepłe dni zgaszę samochód po trasie to po chwili temperatura dojdzie prawie do 100 stopni. Z moich oględzin wynika ze nie załącza sie pompka elektryczna płynu chłodzącego. Na vagu nie pokazało żadnych błędów, pompkę podpinałem na krótko i chodzi. Może ma ktoś jakiś schemat instalacji żeby posprawdzać kable albo może gdzieś jest jakiś bezpiecznik albo przekaźnik od niej.
aw69 pisze:ten typ tak ma.....pompka działa uwierz mi :)
chyba tak wlasnie jest jak aw69 mowi ja to w tamtym tygodniu zmienilem na ORI czujniki temperatury cieczy i nowy ORI czujnik wlacznika wentylatora. i dalej po zgaszeniu wag mi pokazywal wartosci od 97-100 na zgaszonym motorze po jezdzie :)
Jeśli ktoś chce dmuchać na zimne istnieje na to oryginalny patent. Trzeba zastosować inny czujnik który odpowiada za załączanie sztucznego obiegu po zgaszeniu.
Ogólnie mam tak samo w S6 C5 i mój mechanik też mi powiedział że to normalne w tych motorach. A tak z ciekawości to w jakich okolicznościach włącza się ta pompka?