S4 B5 rosnąca temperatura po zgaszeniu
S4 B5 rosnąca temperatura po zgaszeniu
Witam. 
Mam taki problem że gdy w ciepłe dni zgaszę samochód po trasie to po chwili temperatura dojdzie prawie do 100 stopni. Z moich oględzin wynika ze nie załącza sie pompka elektryczna płynu chłodzącego. Na vagu nie pokazało żadnych błędów, pompkę podpinałem na krótko i chodzi. Może ma ktoś jakiś schemat instalacji żeby posprawdzać kable albo może gdzieś jest jakiś bezpiecznik albo przekaźnik od niej.
			
			
									
						
										
						Mam taki problem że gdy w ciepłe dni zgaszę samochód po trasie to po chwili temperatura dojdzie prawie do 100 stopni. Z moich oględzin wynika ze nie załącza sie pompka elektryczna płynu chłodzącego. Na vagu nie pokazało żadnych błędów, pompkę podpinałem na krótko i chodzi. Może ma ktoś jakiś schemat instalacji żeby posprawdzać kable albo może gdzieś jest jakiś bezpiecznik albo przekaźnik od niej.
chyba tak wlasnie jest jak aw69 mowiaw69 pisze:ten typ tak ma.....pompka działa uwierz mi :)
 ja to w tamtym tygodniu zmienilem na ORI czujniki temperatury cieczy i nowy ORI czujnik wlacznika wentylatora. i dalej po zgaszeniu wag mi pokazywal wartosci od 97-100 na zgaszonym motorze po jezdzie :)
  ja to w tamtym tygodniu zmienilem na ORI czujniki temperatury cieczy i nowy ORI czujnik wlacznika wentylatora. i dalej po zgaszeniu wag mi pokazywal wartosci od 97-100 na zgaszonym motorze po jezdzie :)Paranoja s4 b5

Wszystko pięknie opisane na: http://www.audiworld.com/tech/eng59.shtml
Wystarczy wymiana czujnika który będzie włączać system przy innej temperaturze i głowice latem będą miały lżej ....
			
			
									
						
										
						Wystarczy wymiana czujnika który będzie włączać system przy innej temperaturze i głowice latem będą miały lżej ....
Temat dotyczy tylko i wyłącznie sliników z Turbodoładowaniem. 
2.7T
2.2T
i nie jestem pewien ale 4.2T
			
			
									
						
							2.7T
2.2T
i nie jestem pewien ale 4.2T
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
			
						moje byłe S4 B5


