Kompresor klimy/sprzęgiełko

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kris quattro
Posty: 18
Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: kris quattro »

Pany ja również podpinam się pod pytanie jak macie rozwiązany temat po swapie z klimą...kompresor z s4 b5 ten co był orygianalnie z silnikiem 2,7 czy od b6 idzie to jakoś spasować?a i jak macie go załączanego bo niby zarówno w b5 jak i b6 jest jeden kabel do kompresora klimy...z góry dzięki za odpowiedź i sorry za OT.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Powtarzam po raz kolejny : ch*j nie mecher Ci robił ;) proste rzeczy nawet by kazdy chcial na tacy...
Obrazek
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

ten NRF tez jest regenerowany ;-)
quattro-service.pl
kris quattro
Posty: 18
Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: kris quattro »

To że h...nie meher to wiem:D ale on tego nie zrobił z braku wiedzy tylko poprostu nie chciał tego robić z braku czasu a kapuchy nie wiadomo ile by nie nabrał za to a czasowo by siedział długo nad tym-tak się tłumaczył...i po takim właśnie hu...muszę się męczyć teraz....
Bieniek
Posty: 272
Rejestracja: 2013-05-15, 18:50
Lokalizacja: 3miasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bieniek »

Założyłem kompresor.
Obroty na jałowym powiedzmy są około 800. Przy załączeniu kompresora spadają na ułamek sekundy na 650. Później wracają.
Czy na postoju sprężarka może się wyłączać i włączać po chwili?
Widzę to po obrotach. Raz na 2 min potrafi na moment się wyłączyć i po 10 s włączyć.
Po wyłączeniu klimy jest ok.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Szczerze to masz swapa zrobionego i cholera wie co Ci elektronik tam na rzeźbił albo nie dopracował
Pytanie czy:
- masz za dużo gazu i robi się ciśnienie co powoduje wyłączenie kompresora aż do spadku ciśnienia.
- Czy działają Ci jakiekolwiek czujniki itd
- Czy masz sprawną chłodnice klimy czy ponad 10 letniego trupa po przelocie 250 tyś km ( powoduje gorsze działanie układu i wzrosty ciśnienia)

Sprężarka w normalnym seryjnym aucie w celu zabezpieczenia przed za wysokim ciśnieniem układu może się wyłączyć aż do czasu spadku ciśnienia.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

mik ma to samo co ty ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

mik-17 pisze:Chciał bym zobaczyć jak ktoś tam wkomponowuje sprężarkę z b6....
Z S4 b6 nie widze takiej opcji
Ja raz to zrobiłem. Dopóki układ był pusty auto jeździło... a jak kompresor ruszył, to pasek klinowy spadł i zablokował wiskozę :mrgreen:

Okazało się, że koło pasowe kompresora, który miałem (z 3.0V6) ciut bardziej było odsadzone niż tego z B5... na 1 rzut nie było różnicy.

Potem już nie próbowałem ;-)
ODPOWIEDZ