Kompresor klimy/sprzęgiełko
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Pany ja również podpinam się pod pytanie jak macie rozwiązany temat po swapie z klimą...kompresor z s4 b5 ten co był orygianalnie z silnikiem 2,7 czy od b6 idzie to jakoś spasować?a i jak macie go załączanego bo niby zarówno w b5 jak i b6 jest jeden kabel do kompresora klimy...z góry dzięki za odpowiedź i sorry za OT.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2013-12-28, 18:34
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Założyłem kompresor.
Obroty na jałowym powiedzmy są około 800. Przy załączeniu kompresora spadają na ułamek sekundy na 650. Później wracają.
Czy na postoju sprężarka może się wyłączać i włączać po chwili?
Widzę to po obrotach. Raz na 2 min potrafi na moment się wyłączyć i po 10 s włączyć.
Po wyłączeniu klimy jest ok.
Obroty na jałowym powiedzmy są około 800. Przy załączeniu kompresora spadają na ułamek sekundy na 650. Później wracają.
Czy na postoju sprężarka może się wyłączać i włączać po chwili?
Widzę to po obrotach. Raz na 2 min potrafi na moment się wyłączyć i po 10 s włączyć.
Po wyłączeniu klimy jest ok.
Szczerze to masz swapa zrobionego i cholera wie co Ci elektronik tam na rzeźbił albo nie dopracował
Pytanie czy:
- masz za dużo gazu i robi się ciśnienie co powoduje wyłączenie kompresora aż do spadku ciśnienia.
- Czy działają Ci jakiekolwiek czujniki itd
- Czy masz sprawną chłodnice klimy czy ponad 10 letniego trupa po przelocie 250 tyś km ( powoduje gorsze działanie układu i wzrosty ciśnienia)
Sprężarka w normalnym seryjnym aucie w celu zabezpieczenia przed za wysokim ciśnieniem układu może się wyłączyć aż do czasu spadku ciśnienia.
Pytanie czy:
- masz za dużo gazu i robi się ciśnienie co powoduje wyłączenie kompresora aż do spadku ciśnienia.
- Czy działają Ci jakiekolwiek czujniki itd
- Czy masz sprawną chłodnice klimy czy ponad 10 letniego trupa po przelocie 250 tyś km ( powoduje gorsze działanie układu i wzrosty ciśnienia)
Sprężarka w normalnym seryjnym aucie w celu zabezpieczenia przed za wysokim ciśnieniem układu może się wyłączyć aż do czasu spadku ciśnienia.
Ja raz to zrobiłem. Dopóki układ był pusty auto jeździło... a jak kompresor ruszył, to pasek klinowy spadł i zablokował wiskozęmik-17 pisze:Chciał bym zobaczyć jak ktoś tam wkomponowuje sprężarkę z b6....
Z S4 b6 nie widze takiej opcji

Okazało się, że koło pasowe kompresora, który miałem (z 3.0V6) ciut bardziej było odsadzone niż tego z B5... na 1 rzut nie było różnicy.
Potem już nie próbowałem
