Wypadanie zapłonu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

a sonda lambda? :roll:
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Lambdy wywalone i 0 błędów na kompie
jakobus
Posty: 18
Rejestracja: 2015-03-10, 20:09
Lokalizacja: Konin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jakobus »

jeżeli masz VCDS to podaj wartości podciśnienia w kolektorze dolotowym, czasy wtrysków BP i korekty na bankach 1-2.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Do VCDS jutro będę mial dostęp ale jutro tez potrzebuje rozwiązania :) Jakie powinny być parametry w/w pomiarow i na jakich kanalach się je mierzy?

[ Dodano: 2015-04-01, 21:07 ]
RooS pisze:Beru nie kupisz, 300 w IC bodajże. Ori chyba były Hitachi i kupisz HUCO za 230 zł. W Ic chińszczyzna jakaś po 80 zł była.

4-6 ten bliżej lampy N192.
Świeca zmieniona, cewki pozamieniane miejscami i wciaz czwarty cylinder. Zamiana modułów powoduje że problem się nasila więc chyba trzeba zmienić jeden moduł. Byłem dziś w IC i za BERU krzyknęli ponad 600zł bez rabatów więc trochę drogo. Jak jest z tymi HUCO? Da radę na tym jeździć? Szkoda mi wywalić ponad 4 stówy po zniżkach gdyby miało się okazać że to jednak nie moduł. Ori miałem BOSH. Numery 4A0905351A.

A może ktoś z Olsztyna mógłby się ze mna spotkać na podmiankę na chwilę?

[ Dodano: 2015-04-03, 19:47 ]
Zmienilem modul I dalej to samo. Niestety narazie nie mam dostępu do vaga wiec nie mogę zrobić żadnych pomiarów. Macie jeszcze jakies propozycje?
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Sprawdź kompresję...
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Wydaje mi się ze coś syczy pod maską. Jutro będę szukał nieszczelności. I zmienie resztę świec. Kompresję sprawdza się VCDSem?
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

xan pisze:Wydaje mi się ze coś syczy pod maską. Jutro będę szukał nieszczelności. I zmienie resztę świec. Kompresję sprawdza się VCDSem?
Raczej niemożliwe żeby jakaś nieszczelność miała wpływ tylko na jeden gar... Kompresję sprawdza się manometrem.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

To wlasnie dziwna sprawa bo jak sprawdzalismy na wolnych obrotach to byl 4 gar a dzis sprawdzilem bledy i mam blad p0305 czyli piąty gar. Na PB z kolei byl 6. Poza tym na 0.7 bara przyspiesza płynnie a podwyżeb szarpie bardzo mocno. Bede musial po świętach chyba poszukac kogoś z tym manometrem.

[ Dodano: 2015-04-04, 22:14 ]
Zmienilem resztę świec na stronie. Okazało się że dwie byly slabo dokrecone i nie takie jak powinny. Zamieniłem tez miejscami cewkę 5 i 6 i będę obserwował czy wyjada zapłon. Tak czy inaczej przestało szarpać i mam nadzieję że już będzie ok :)

[ Dodano: 2015-06-01, 23:16 ]
Pojeździłem trochę i problem jednak nadal istnieje. Co prawda podczas przyśpieszania nie ma już szarpania ale na jałowym trzęsie buda. Zrobiłem kilka logów:

001,026,027


002,115,118

+ samo wypadanie zapłonów (tylko cylinder 4 na lpg, na PB najbardziej 6). Podczas jazdy nawet jednego missfire'a zarówno na PB jak i LPG nie było.

wypadanie zapłonów

Orientuje się ktoś czy przepływka ma dobre wartości?
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Zmierzyłeś kompresję?
iceman
Posty: 133
Rejestracja: 2011-01-24, 23:46
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: iceman »

551M to automat?
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

iceman pisze:551M to automat?
Nie, manual.
Gracjan pisze:Zmierzyłeś kompresję?
Jeszcze nie mierzyłem. Mam trochę KM do mechanika a jakoś mi ostatnio nie po drodze. Poza tym czy kompresja byłaby inna na PB i LPG? Na PB wypadanie zapłonu przeskakuje z 4 na 6 gar.
Awatar użytkownika
kluczykpl
Posty: 18
Rejestracja: 2014-06-29, 18:26
Lokalizacja: olsztynek
Kontakt:

Post autor: kluczykpl »

Chcesz to podjedz do mnie masz bliko okolo 30km, poprzekladamy cewki, przeplywke, i co tam bedziesz chcial. Mam VCDS miernik kompresji, i sporo pojecia o tym silniku.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Szukaj na poczatek nieszczelnosci w dolocie bo masz troche zamale doladownie. Tak na poczatek
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Jak robiles logi?
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

buba pisze:Jak robiles logi?
2,3 i gaz w podłogę do oporu dla doladowania i przepływki.

Wypadanie zapłonów początek w trasie dynamicznie, pozniej trzymanie stałej prędkości i nie było żadnego missfire'a a jak się zatrzymałem zaczął 4 gar łapać. Po przerzuceniu na PB 4 sie uspokoił a 6 rósł.


Mam też wykres robiony kilka dni temu i wydaje mi się że nie wyszło tak źle i w jeździe auto sobie radzi. Troszke koni mało ale za to moment jak dla mnie bardzo dobry biorąc pod uwagę że to A6.

Obrazek
kurpiu pisze:Szukaj na poczatek nieszczelnosci w dolocie bo masz troche zamale doladownie. Tak na poczatek
Jakby była nieszczelność to nie oznaczałoby to też nietrzymania doładowania?
ODPOWIEDZ