
Wypadanie zapłonu
Do VCDS jutro będę mial dostęp ale jutro tez potrzebuje rozwiązania :) Jakie powinny być parametry w/w pomiarow i na jakich kanalach się je mierzy?
[ Dodano: 2015-04-01, 21:07 ]
A może ktoś z Olsztyna mógłby się ze mna spotkać na podmiankę na chwilę?
[ Dodano: 2015-04-03, 19:47 ]
Zmienilem modul I dalej to samo. Niestety narazie nie mam dostępu do vaga wiec nie mogę zrobić żadnych pomiarów. Macie jeszcze jakies propozycje?
[ Dodano: 2015-04-01, 21:07 ]
Świeca zmieniona, cewki pozamieniane miejscami i wciaz czwarty cylinder. Zamiana modułów powoduje że problem się nasila więc chyba trzeba zmienić jeden moduł. Byłem dziś w IC i za BERU krzyknęli ponad 600zł bez rabatów więc trochę drogo. Jak jest z tymi HUCO? Da radę na tym jeździć? Szkoda mi wywalić ponad 4 stówy po zniżkach gdyby miało się okazać że to jednak nie moduł. Ori miałem BOSH. Numery 4A0905351A.RooS pisze:Beru nie kupisz, 300 w IC bodajże. Ori chyba były Hitachi i kupisz HUCO za 230 zł. W Ic chińszczyzna jakaś po 80 zł była.
4-6 ten bliżej lampy N192.
A może ktoś z Olsztyna mógłby się ze mna spotkać na podmiankę na chwilę?
[ Dodano: 2015-04-03, 19:47 ]
Zmienilem modul I dalej to samo. Niestety narazie nie mam dostępu do vaga wiec nie mogę zrobić żadnych pomiarów. Macie jeszcze jakies propozycje?
To wlasnie dziwna sprawa bo jak sprawdzalismy na wolnych obrotach to byl 4 gar a dzis sprawdzilem bledy i mam blad p0305 czyli piąty gar. Na PB z kolei byl 6. Poza tym na 0.7 bara przyspiesza płynnie a podwyżeb szarpie bardzo mocno. Bede musial po świętach chyba poszukac kogoś z tym manometrem.
[ Dodano: 2015-04-04, 22:14 ]
Zmienilem resztę świec na stronie. Okazało się że dwie byly slabo dokrecone i nie takie jak powinny. Zamieniłem tez miejscami cewkę 5 i 6 i będę obserwował czy wyjada zapłon. Tak czy inaczej przestało szarpać i mam nadzieję że już będzie ok :)
[ Dodano: 2015-06-01, 23:16 ]
Pojeździłem trochę i problem jednak nadal istnieje. Co prawda podczas przyśpieszania nie ma już szarpania ale na jałowym trzęsie buda. Zrobiłem kilka logów:
001,026,027
002,115,118
+ samo wypadanie zapłonów (tylko cylinder 4 na lpg, na PB najbardziej 6). Podczas jazdy nawet jednego missfire'a zarówno na PB jak i LPG nie było.
wypadanie zapłonów
Orientuje się ktoś czy przepływka ma dobre wartości?
[ Dodano: 2015-04-04, 22:14 ]
Zmienilem resztę świec na stronie. Okazało się że dwie byly slabo dokrecone i nie takie jak powinny. Zamieniłem tez miejscami cewkę 5 i 6 i będę obserwował czy wyjada zapłon. Tak czy inaczej przestało szarpać i mam nadzieję że już będzie ok :)
[ Dodano: 2015-06-01, 23:16 ]
Pojeździłem trochę i problem jednak nadal istnieje. Co prawda podczas przyśpieszania nie ma już szarpania ale na jałowym trzęsie buda. Zrobiłem kilka logów:
001,026,027
002,115,118
+ samo wypadanie zapłonów (tylko cylinder 4 na lpg, na PB najbardziej 6). Podczas jazdy nawet jednego missfire'a zarówno na PB jak i LPG nie było.
wypadanie zapłonów
Orientuje się ktoś czy przepływka ma dobre wartości?
2,3 i gaz w podłogę do oporu dla doladowania i przepływki.buba pisze:Jak robiles logi?
Wypadanie zapłonów początek w trasie dynamicznie, pozniej trzymanie stałej prędkości i nie było żadnego missfire'a a jak się zatrzymałem zaczął 4 gar łapać. Po przerzuceniu na PB 4 sie uspokoił a 6 rósł.
Mam też wykres robiony kilka dni temu i wydaje mi się że nie wyszło tak źle i w jeździe auto sobie radzi. Troszke koni mało ale za to moment jak dla mnie bardzo dobry biorąc pod uwagę że to A6.

Jakby była nieszczelność to nie oznaczałoby to też nietrzymania doładowania?kurpiu pisze:Szukaj na poczatek nieszczelnosci w dolocie bo masz troche zamale doladownie. Tak na poczatek