RS4 Limo by Marecki
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
W Sędziszowie :) kolega Wojciech M. Jedna Supra stoi pod płotem druga jest 700 + na codzień i teraz buduje się srebrna 1500+ na gt47 + nitro a co do audi to jest s2 na kompresorze + turbo 700ps 2.7 bit Xedosa tez.okolice 700ps s4 b6 abz turbo Rs6 c5 c6 i podobne stare s4 400ps i cały czas się coś buduje.
Ostatnio zmieniony 2015-04-02, 16:35 przez marecek1522, łącznie zmieniany 1 raz.
bezawaryjne szybciej beda te K04, bo beda mniej obciazone
jak nie jezdziles w ogole 2,7TT to przejedz sie jakimkolwiek, on ma calkiem spoko dol z jakakolwiek turbosprezarka - oczywiscie bez przesady :) ale nie ma tragedii. Mialem K03 mam K04 i naprawde nie zle na dole, a z gory to przepasc. Fakt czasem trzeba poszczekac na boost, ale i tak bym sie nie zamienil ;)
[ Dodano: 2015-04-02, 16:33 ]
eee jak masz pod nosem V8 turbo to raczej takiego dolu nie uswiadczysz jak tam ;) aczkolwiek ja z kolei takim nie jechalem ;)
jak nie jezdziles w ogole 2,7TT to przejedz sie jakimkolwiek, on ma calkiem spoko dol z jakakolwiek turbosprezarka - oczywiscie bez przesady :) ale nie ma tragedii. Mialem K03 mam K04 i naprawde nie zle na dole, a z gory to przepasc. Fakt czasem trzeba poszczekac na boost, ale i tak bym sie nie zamienil ;)
[ Dodano: 2015-04-02, 16:33 ]
eee jak masz pod nosem V8 turbo to raczej takiego dolu nie uswiadczysz jak tam ;) aczkolwiek ja z kolei takim nie jechalem ;)
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
ja bym wybrał K03, na testy ceny są śmieszne za to turbo,możesz się wyszaleć na nich
pierwsze wyjedź serią jak SID mówi, a później pogrzeb regularnie wóź, z góry polecam zrobić dobry IC, pełny wydech, można pokusić się o dobra pompę 044, i wtryski z rs4, do tego zestawu dorzuciłbym filtr stożkowy K&N, u mnie czułem dużą różnicę na plus wywalając puchę z wkładką K&N, auto zbierało się lepiej i fajnie kręciło u góry (oczywiście trzeba dobrze obudować, bo temp V6 robi swoje), na końcu strojenie, później jak się znudzi to już nowe K04, dolot do nich, wtryski ewentualnie głowice zależy co tam będziesz chciał porobić. Pamiętaj że z góry warto włożyć lepsze sprzęgło, budżetowo coś nabijanego, lub konkretniej FXa.
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Silnik mam na półce turbiny juz wyciągnięte poszły do powiększenia Sprzęgło myślałem ori rs4 albo serię oddać do radzikowskiego wydech będzie prawdopodobnie od sida z czarnego Rsa i tak jak mowisz założę k04 zaraz dojdzie dolot zaś koszty i skąd go dostać wtryski mam 850tki będą na zaś ic będzie centralny bo pewnie klima wypadnie 400 450 km mi styk nie bo nie chce ruszać głowic. Może kiedyś ale na razie o tym.nie myślę. Pozdr i Dzięki za pomoc
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
da się serie przerobić, ale lepiej jakbyś zrobił od nowa, albo kupił gotowce, jeżeli masz dalsze plany z mocąmarecek1522 pisze:570nm przy 3 tys na k04 grubo :))) słyszałem że głowice w agb są na wąskim kanale i trzeba więcej dmuchnąć zeby uzyskać więcej mocy , teoretycznie hybryda k04 da więcej wiatru a co za tym idzie więcej mocy . a doloty pod k04 da sie założyć od s4 czy muszą być od Rsa ? pozdro
miałem kit k04 i doloty seryjne po przeróbce wyglądała tak:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7eb9897f8b
bez szały wizualnego
- marecek1522
- Posty: 159
- Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
