RS4 Limo by Marecki

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

W Sędziszowie :) kolega Wojciech M. Jedna Supra stoi pod płotem druga jest 700 + na codzień i teraz buduje się srebrna 1500+ na gt47 + nitro a co do audi to jest s2 na kompresorze + turbo 700ps 2.7 bit Xedosa tez.okolice 700ps s4 b6 abz turbo Rs6 c5 c6 i podobne stare s4 400ps i cały czas się coś buduje.
Ostatnio zmieniony 2015-04-02, 16:35 przez marecek1522, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

bezawaryjne szybciej beda te K04, bo beda mniej obciazone

jak nie jezdziles w ogole 2,7TT to przejedz sie jakimkolwiek, on ma calkiem spoko dol z jakakolwiek turbosprezarka - oczywiscie bez przesady :) ale nie ma tragedii. Mialem K03 mam K04 i naprawde nie zle na dole, a z gory to przepasc. Fakt czasem trzeba poszczekac na boost, ale i tak bym sie nie zamienil ;)

[ Dodano: 2015-04-02, 16:33 ]
eee jak masz pod nosem V8 turbo to raczej takiego dolu nie uswiadczysz jak tam ;) aczkolwiek ja z kolei takim nie jechalem ;)
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Tak jak mówisz przyjadę się czymś na k04 i na k03, jak wrócę zmecze Sida może da przewieźć dupe :) jechałem tylko 2.7 na gt2871 i jak dla mnie trochę późno wystarczy ze w a4 full bost mam przy 5 tys :p
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

ja bym wybrał K03, na testy ceny są śmieszne za to turbo,możesz się wyszaleć na nich :-) pierwsze wyjedź serią jak SID mówi, a później pogrzeb regularnie wóź, z góry polecam zrobić dobry IC, pełny wydech, można pokusić się o dobra pompę 044, i wtryski z rs4, do tego zestawu dorzuciłbym filtr stożkowy K&N, u mnie czułem dużą różnicę na plus wywalając puchę z wkładką K&N, auto zbierało się lepiej i fajnie kręciło u góry (oczywiście trzeba dobrze obudować, bo temp V6 robi swoje), na końcu strojenie, później jak się znudzi to już nowe K04, dolot do nich, wtryski ewentualnie głowice zależy co tam będziesz chciał porobić. Pamiętaj że z góry warto włożyć lepsze sprzęgło, budżetowo coś nabijanego, lub konkretniej FXa.
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

Silnik mam na półce turbiny juz wyciągnięte poszły do powiększenia Sprzęgło myślałem ori rs4 albo serię oddać do radzikowskiego wydech będzie prawdopodobnie od sida z czarnego Rsa i tak jak mowisz założę k04 zaraz dojdzie dolot zaś koszty i skąd go dostać wtryski mam 850tki będą na zaś ic będzie centralny bo pewnie klima wypadnie 400 450 km mi styk nie bo nie chce ruszać głowic. Może kiedyś ale na razie o tym.nie myślę. Pozdr i Dzięki za pomoc
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Ja mam K04 RS6 i turbo zaczyna pompować od 2800 obrotów i auto do codziennego użytku jak najbardziej :-D
Moc 430KM.
Awatar użytkownika
ADI
Posty: 310
Rejestracja: 2011-11-16, 17:43
Lokalizacja: Ostrołęka
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ADI »

Sprzęgło polecam docisk rs4 i tarcze kevlarem obic
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

gowor86 pisze:Ja mam K04 RS6 i turbo zaczyna pompować od 2800 obrotów i auto do codziennego użytku jak najbardziej :-D
Moc 430KM.
Jakie masz kolektory wydechowe?
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

masz jakiś wykres na tych turbinach z RS6 ? pozdr
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Na ori glowicach takiej mocy nie zrobisz. Max to 430KM na 98ok. Zrob odrazu chybrydy RS4 Ghost ma i ma 575NM przy 3tys obr:) hehe na codzien daje rade:)
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

570nm przy 3 tys na k04 grubo :))) słyszałem że głowice w agb są na wąskim kanale i trzeba więcej dmuchnąć zeby uzyskać więcej mocy , teoretycznie hybryda k04 da więcej wiatru a co za tym idzie więcej mocy . a doloty pod k04 da sie założyć od s4 czy muszą być od Rsa ? pozdro
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

marecek1522 pisze:570nm przy 3 tys na k04 grubo :))) słyszałem że głowice w agb są na wąskim kanale i trzeba więcej dmuchnąć zeby uzyskać więcej mocy , teoretycznie hybryda k04 da więcej wiatru a co za tym idzie więcej mocy . a doloty pod k04 da sie założyć od s4 czy muszą być od Rsa ? pozdro
da się serie przerobić, ale lepiej jakbyś zrobił od nowa, albo kupił gotowce, jeżeli masz dalsze plany z mocą

miałem kit k04 i doloty seryjne po przeróbce wyglądała tak:


http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7eb9897f8b

bez szały wizualnego :lol: , ale działały
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

marecek1522 proszę oto wykres

Obrazek

kfasik kolektory seria niebawem wszystko się zmieni :mrgreen:
Awatar użytkownika
marecek1522
Posty: 159
Rejestracja: 2014-02-17, 22:53
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marecek1522 »

hehe no faktycznie troche rzeźba ale z góry tego nie widać :P gotowce ??? od rs4 czy coś innego miałeś znaczy sie już nie masz :P hehe
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

gotowce??? nie do końca rozumiem?
ODPOWIEDZ