Nowy nabytek RS6 C5, kilka pytań do znawców.
Tomek_RS: Jasne. Na pewno będę próbował to rozwiązać :)
Co do zawieszenia: obecnie udało mi się nagrać komplet B8 w cenie około 1700 pln. Dziś natknąłem się jeszcze na temat o Koni Sport (linki w poprzednim poscie). Przyznam szczerze że nie wiem jeszcze co wybrać...
Jeśli chodzi o Twoje B8 + oem sprężyny: jakie masz porównanie na nich do DRC ?
Co do zawieszenia: obecnie udało mi się nagrać komplet B8 w cenie około 1700 pln. Dziś natknąłem się jeszcze na temat o Koni Sport (linki w poprzednim poscie). Przyznam szczerze że nie wiem jeszcze co wybrać...
Jeśli chodzi o Twoje B8 + oem sprężyny: jakie masz porównanie na nich do DRC ?
Ostatnio zmieniony 2015-03-31, 14:19 przez k4mil3k, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam.
Tomek_RS, możesz wrzucić zdjęcie jak Twoje auto wygląda na tym setupie?
k4mil3k, gratulacje ładnego Ryśka, też widziałem odcinek Zakupu Kontrolowanego i auto bardzo mi się spodobało
Jaki to kolor - daytona czy dolphin?
k4mil3k, gratulacje ładnego Ryśka, też widziałem odcinek Zakupu Kontrolowanego i auto bardzo mi się spodobało

Jaki to kolor - daytona czy dolphin?
Ostatnio zmieniony 2015-03-30, 23:08 przez Immo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja stawiałem na skrzynie / konwerter ale po wymianie jednego i drugiego nic się nie zmieniło, wszystkie poduszki teoretycznie sprawne ale chyba na wszelki wypadek wymienię bo już za wiele możliwości nie zostało.
Zanim kupiłem auto jak oglądałem inne RS to wszystkie były na gwincie tak więc nie wiem jak się jeździ na DRC
Zanim kupiłem auto jak oglądałem inne RS to wszystkie były na gwincie tak więc nie wiem jak się jeździ na DRC
Zamówiłem właśnie znalezione KONI Sport - zbierają również pochlebne opinie na zagranicznych forach. Opcja regulacji tłumienia może się jednak przydać i przetrę przy okazji szlak dla innych. InterCars może je mieć dopiero pod koniec miesiąca w cenie 2300 pln.
Ponieważ w kraju są obecnie niedostępne to musiałem zamówić od Helmutów
Cena: 2520 z przesyłką.
Oczywiście zdam relację jak przebiegła "operacja" i jak "pacjent" stanie na czterech łapach
Ponieważ w kraju są obecnie niedostępne to musiałem zamówić od Helmutów

Cena: 2520 z przesyłką.
Oczywiście zdam relację jak przebiegła "operacja" i jak "pacjent" stanie na czterech łapach

Pozdrawiam.
Witam.
Zgodnie z wcześniejszymi słowami, usunąłem gwint H&R i założyłem amory KONI z OEM sprężynami. Nic dziwnego że jeździło się na tym koszmarnie, poduszki górne całkowicie zerwane, aluminiowe górne łoża amorów popękane niemal w pół.
Amory pasują P&P na oryginalne sprężyny, nie było żadnego problemu z montażem.
Wybaczcie że sprężyny nie zostały oczyszczone idealnie
ale i tak zaraz będą usmarowane

Na przód poszło wszystko nowe, przy okazji też przeguby bo tyrkotały czasami. Na tył niestety zostałem zaskoczony brakiem dostępności poduszek amortyzatorów, wobec czego założyłem te które miałem na DRC, ale w dobrym stanie.
Amory ustawiłem tak jak w opisach na forum rs6.com, tył na środkowej wysokości. Powiem tak, jest przyjemnie, odrobinę sztywno, nie wiem jeszcze jak podczas większych prędkości gdyż nie zdążyłem dziś na zbieżność i zrobię to dopiero jutro. Jeśli coś nie będzie mi odpowiadać zawsze mogę je ustawić inaczej.
Po tych zabiegach...RySiek stoi tak:

Nie wiem czy B8 zachowują się tak samo, ale te amory pracują tak że pierwsze 2-3cm skoku przy dobiciu są dość miękkie, a potem się jakby zwiększało tłumienie. Na odbicie tłumienie jest stałe. Zabieg uważam za udany :) nie muszę omijać każdej nierówności na drodze :)
Zgodnie z wcześniejszymi słowami, usunąłem gwint H&R i założyłem amory KONI z OEM sprężynami. Nic dziwnego że jeździło się na tym koszmarnie, poduszki górne całkowicie zerwane, aluminiowe górne łoża amorów popękane niemal w pół.
Amory pasują P&P na oryginalne sprężyny, nie było żadnego problemu z montażem.
Wybaczcie że sprężyny nie zostały oczyszczone idealnie





Na przód poszło wszystko nowe, przy okazji też przeguby bo tyrkotały czasami. Na tył niestety zostałem zaskoczony brakiem dostępności poduszek amortyzatorów, wobec czego założyłem te które miałem na DRC, ale w dobrym stanie.
Amory ustawiłem tak jak w opisach na forum rs6.com, tył na środkowej wysokości. Powiem tak, jest przyjemnie, odrobinę sztywno, nie wiem jeszcze jak podczas większych prędkości gdyż nie zdążyłem dziś na zbieżność i zrobię to dopiero jutro. Jeśli coś nie będzie mi odpowiadać zawsze mogę je ustawić inaczej.
Po tych zabiegach...RySiek stoi tak:


Nie wiem czy B8 zachowują się tak samo, ale te amory pracują tak że pierwsze 2-3cm skoku przy dobiciu są dość miękkie, a potem się jakby zwiększało tłumienie. Na odbicie tłumienie jest stałe. Zabieg uważam za udany :) nie muszę omijać każdej nierówności na drodze :)
Pozdrawiam.
No i pojawiło się pierwsze poważne pytanie.... Dziś odkopałem stary interfejs i postanowiłem odpalić VCDS i zobaczyć co się dzieje. Zrobiłem też log. To co jest zastanawiające, to wartości na przepływkach różnią się od siebie średnio o 10%, bank 1 zawsze mniej niż 2, jednocześnie EGT na bank 1 jest zauważanie wyższa. Oczywiście zaczne od zamiany przepływek i ponownego sprawdzenia, ale jak ktoś doświadczony mógłby zerknąć na log w okolice timestamp 150 do 190 i wskazać na co jeszcze zwrócić uwagę byłbym wdzięczny.
http://vaglog.pl/log_214538.html
Jakie kanały najlepiej logować ?
Ps: wybaczcie za glupie pytanie....w tym silniku bank od strony kierowcy to bank1 czy 2 ?
http://vaglog.pl/log_214538.html
Jakie kanały najlepiej logować ?
Ps: wybaczcie za glupie pytanie....w tym silniku bank od strony kierowcy to bank1 czy 2 ?
Pozdrawiam.
Witam po dłuższej przerwie. Auto obecnie stoi na większym serwisie. Silnik na zewnątrz, do zrobienia popękane kolektory wydechowe, uszczelki pod kolektorami, turbiny do sprawdzenia i wymiany uszczelnień, cały osprzęt do sprawdzenia, wszelkie oznaki pocenia się do zlikwidowania, gdyż mam chęć na 500+.
Pytanie jest takie: jaka jest możliwość sprawdzenia napinaczy w głowicach gdy silnik jest wyciągniety ? Koszty rosną lawinowo, a jak wiadomo to nie jest tanie. Na co zwrócić uwagę przy nich ?
Pytanie jest takie: jaka jest możliwość sprawdzenia napinaczy w głowicach gdy silnik jest wyciągniety ? Koszty rosną lawinowo, a jak wiadomo to nie jest tanie. Na co zwrócić uwagę przy nich ?
Pozdrawiam.