Kolektory wydechowe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Kolektory wydechowe

Post autor: kfasik »

Wiem, że temat był już maglowany, ale chciałbym usłyszeć jakieś świeże opinie na temat customowych kolektorów wydechowych.

Jakiś czas temu pojawił mi się delikatny przedmuch na jednej z turbin (na części gorącej).
Jednakże po ostatnim wyścigu z Camaro, znacząco się powiększył :D
No i niestety nie obędzie się bez wyciągania silnika z budy.

No i przy okazji można pomyśleć nad wywaleniem ori kolektorów wydechowych.

Czy coś poza Wagnerami, które są kurewsko drogie i już praktycznie niedostępne, jest godnego uwagi?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tyrkal

Sportig
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Spawanie raczej nie wchodzi w grę. Koszty podobne do zakupu Wagnerów, ale najgorsze są kolejne tygodnie bez auta.
gowor86
Posty: 647
Rejestracja: 2013-11-19, 19:53
Lokalizacja: TomaszówMa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gowor86 »

Nie wiem czy MGmotorsport nie spawa kolektorów bo coś mi się zdaje że spawali dla CompSporta do 700konnej S4 jak się nie mylę.

Ja będę zakładał kolektory robione przez kurpia.
Na takich kolektorach jeździ ghost.

Jestem ciekawy jak będą się zachowywały u mnie, ale muszę jeszcze ze 3 tygodnie poczekać na wyniki.
Ostatnio zmieniony 2015-03-26, 19:41 przez gowor86, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

no to jakie chcesz? innych nie ma. chyba że chińskie
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Dlatego założyłem ten temat, żeby zorientować się, czy pojawiła się jakaś godna uwagi alternatywa dla Wagnera.
No cóż, chyba trzeba zostać przy serii.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

dodam ciekawostkę w stronę Wagnera, ostatnio była strojona RS4 z forum seryjna na K04,
wiadomo w serii po programie wyskakuje 420-440ps,
w tej RS4 z Łodzi wyskoczyło z Wagnerami równe 500ps, kolejna RS4 z CTR z Wagnerami i K04 485ps

powiem tak : najtańsze konie i największe i najbezpieczniejsze przy kolektorach Wagnera

Proszę przelicz koszt tuningu przy zastosowaniu innych większych turbo, chłodzenia, modów w silniku na KM
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.

Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.

SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

kfasik pisze:Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.

Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.

SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
zgadzam sie :mrgreen:
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Może i cena byłaby niższa tak z okolice 5000-5500 zł , na więcej nie ma co liczyć
Co do 15lat to więcej sprzedaje sie grafów do 2,2 turbo starego niż 2,7 w DE
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

SID pisze:Może i cena byłaby niższa tak z okolice 5000-5500 zł , na więcej nie ma co liczyć
Co do 15lat to więcej sprzedaje sie grafów do 2,2 turbo starego niż 2,7 w DE
5k jest jeszcze do przełknięcia, ale nie 7-8. No chyba, że ktoś robi grubszy projekt, ale nie do "zwykłego" dupowozu na co dzień.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Kurde wydaje mi się że ktoś wrzucał porównanie na seryjnych i spawanych ale nie pamiętam teraz...

Wagnery jednak robią robotę ale te customy też jakoś źle nie wychodziły.

Może AW coś powie bo wsadzał już kilka i ma najlepsze porównanie
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Spawane tez maja duże przepływy i dadzą efekt jak Wagnera, problem w tym że nie znam żadnego przypadku komu w 2,7 bi spawane nie pękły prędzej czy później,
Poprawić spawanie łatwo ale wyjęcie silnika to 1000-1500 zł i kwota robi się jak Wagnery ...
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

kurpiu i ghost jeżdżą więc czeba ich popytać jak się sprawują
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Zrobilem juz kilka kompletow kolektorow narazie daja rade. Ghost upala je najbardziej. Zrobil na nich juz z 60tys km i lekko z nim nie maja. Za jakis czas bedzie jego auto modzone i sprawdze jak wyglądają kolektory po takim przelocie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
ODPOWIEDZ