Kolektory wydechowe
Kolektory wydechowe
Wiem, że temat był już maglowany, ale chciałbym usłyszeć jakieś świeże opinie na temat customowych kolektorów wydechowych.
Jakiś czas temu pojawił mi się delikatny przedmuch na jednej z turbin (na części gorącej).
Jednakże po ostatnim wyścigu z Camaro, znacząco się powiększył :D
No i niestety nie obędzie się bez wyciągania silnika z budy.
No i przy okazji można pomyśleć nad wywaleniem ori kolektorów wydechowych.
Czy coś poza Wagnerami, które są kurewsko drogie i już praktycznie niedostępne, jest godnego uwagi?
Jakiś czas temu pojawił mi się delikatny przedmuch na jednej z turbin (na części gorącej).
Jednakże po ostatnim wyścigu z Camaro, znacząco się powiększył :D
No i niestety nie obędzie się bez wyciągania silnika z budy.
No i przy okazji można pomyśleć nad wywaleniem ori kolektorów wydechowych.
Czy coś poza Wagnerami, które są kurewsko drogie i już praktycznie niedostępne, jest godnego uwagi?
Nie wiem czy MGmotorsport nie spawa kolektorów bo coś mi się zdaje że spawali dla CompSporta do 700konnej S4 jak się nie mylę.
Ja będę zakładał kolektory robione przez kurpia.
Na takich kolektorach jeździ ghost.
Jestem ciekawy jak będą się zachowywały u mnie, ale muszę jeszcze ze 3 tygodnie poczekać na wyniki.
Ja będę zakładał kolektory robione przez kurpia.
Na takich kolektorach jeździ ghost.
Jestem ciekawy jak będą się zachowywały u mnie, ale muszę jeszcze ze 3 tygodnie poczekać na wyniki.
Ostatnio zmieniony 2015-03-26, 19:41 przez gowor86, łącznie zmieniany 1 raz.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
dodam ciekawostkę w stronę Wagnera, ostatnio była strojona RS4 z forum seryjna na K04,
wiadomo w serii po programie wyskakuje 420-440ps,
w tej RS4 z Łodzi wyskoczyło z Wagnerami równe 500ps, kolejna RS4 z CTR z Wagnerami i K04 485ps
powiem tak : najtańsze konie i największe i najbezpieczniejsze przy kolektorach Wagnera
Proszę przelicz koszt tuningu przy zastosowaniu innych większych turbo, chłodzenia, modów w silniku na KM
wiadomo w serii po programie wyskakuje 420-440ps,
w tej RS4 z Łodzi wyskoczyło z Wagnerami równe 500ps, kolejna RS4 z CTR z Wagnerami i K04 485ps
powiem tak : najtańsze konie i największe i najbezpieczniejsze przy kolektorach Wagnera
Proszę przelicz koszt tuningu przy zastosowaniu innych większych turbo, chłodzenia, modów w silniku na KM
Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.
Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.
SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.
Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.
SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.
zgadzam siekfasik pisze:Wszystko ok, ale trochę nie rozumie polityki Wagnera.
Zrobiliby promocję na detal w granicach 1 tys. euro i zapewne sprzedaliby 5-10 razy więcej tych kolektorów. Przy gotowej formie, koszty produkcji nie są duże.
Poza tym, trzeba powiedzieć jasno, że jest coraz mniej chętnych na grube mody w 15 letnich autach.
A taką promocją dotarliby do grupy odbiorów, którzy za bardzo nie planowali takich modów, ale zapewne skusiliby się ze względu na atrakcyjną cenę.
SID a czy nie mógłbyś napisać do Wagnera i zapytać, czy byłaby możliwość jakiejś dobrej promocji w przypadku większego zakupu? Jeżeli cena byłaby atrakcyjna, to wydaje mi się, że znalazłoby się 10-20 potencjalnych nabywców.

Zrobilem juz kilka kompletow kolektorow narazie daja rade. Ghost upala je najbardziej. Zrobil na nich juz z 60tys km i lekko z nim nie maja. Za jakis czas bedzie jego auto modzone i sprawdze jak wyglądają kolektory po takim przelocie.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4