Silnik zgasł - nie pali
Panowie kupuję sam części ponieważ, mój dobry znajomy jest handlowcem w dużej sieciowej hurtowni i porównywałem kiedyś z mechanikiem ceny to ja mógłbym mu sprzedawać jako pośrednik. Poza tym mechanik jedzie do hurtowni lub zamawia okazuje się ze np nie ma lemfordera to gadka często jest taka a jest kraft albo max gear, będzie działać i zakłada. W ubiegłym roku tak mi służbowe auto zrobili na max gerze że pękł wahacz i bym się zabił. Reklamacja nie uwzględniona - wina użytkowania 500zł w dupę. Nie przejechałem 5 tys na tym wachaczu. Wolę więc sam kupić bo jestem świadomy, nawet jakbym miał więcej zapłacić to wiem za co konkretnie. Później tylko proszę o zwrot gratów z wymiany i jestem niemal pewny że jest wszytko ok.
Dziś podobno aw69 ma się zabrać za rozbieranie i tak naprawdę dopiero się okaże co mogło być 100% przyczyną. Wydaje mi się że z warsztatami ciężko się walczy o swoje. Tylko źle że niemyślą długofalowo. Robiłem tam auta służbowe z pracy, znajomi jeździli z polecenia i zamiast stanąć na wysokości zadania potraktowali mnie jak intruza.
Dziś podobno aw69 ma się zabrać za rozbieranie i tak naprawdę dopiero się okaże co mogło być 100% przyczyną. Wydaje mi się że z warsztatami ciężko się walczy o swoje. Tylko źle że niemyślą długofalowo. Robiłem tam auta służbowe z pracy, znajomi jeździli z polecenia i zamiast stanąć na wysokości zadania potraktowali mnie jak intruza.
tak abstrahując od maxa i krafta, to producenci podzespołów wymieniają? zakupują awaryjnie?
części od konkurencji
często jest taka sytuacja że w secie sprzęgła np. luk, znajdują się elementy sachs, valeo i odwrotnie
zastanawiałem się już nad tym, że jak się coś zesra w polsce i dobiorą się do gratów które zamontowałem to wyjdzie na to że oszukuję
wiem że nie jest prosto buba, jak ostatnio kilka razy montowałem turbinę regenerowaną, sprawdzaną i wyszło na to że nie sprawdziłem ciśnienia w oponach i jeszcze kilku drobiazgów z wymianą silnika włącznie, bo jest już stary, to zapytałem się czy wolą rzeczoznawców PZM czy wolą przedstawiciela Garretta, pójdę im na rękę i zawiozę tam gdzie lubią
i mam stertę wadliwych części na które wypięły się hurtownie
części od konkurencji
często jest taka sytuacja że w secie sprzęgła np. luk, znajdują się elementy sachs, valeo i odwrotnie
zastanawiałem się już nad tym, że jak się coś zesra w polsce i dobiorą się do gratów które zamontowałem to wyjdzie na to że oszukuję
wiem że nie jest prosto buba, jak ostatnio kilka razy montowałem turbinę regenerowaną, sprawdzaną i wyszło na to że nie sprawdziłem ciśnienia w oponach i jeszcze kilku drobiazgów z wymianą silnika włącznie, bo jest już stary, to zapytałem się czy wolą rzeczoznawców PZM czy wolą przedstawiciela Garretta, pójdę im na rękę i zawiozę tam gdzie lubią
i mam stertę wadliwych części na które wypięły się hurtownie
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
można szukać nowego silnika
albo ten zakuć
poza tym, urwana jest śruba od rolki napinającej na rozrządzie. Cięzko powiedziec co było przyczyną, za mocno dokręcona śruba od rolki, krzywo wkręcona, stara śruba włożona która była juz wyciągnięta. Silnik napewno się nie zatarł. Uszkodził się rozrząd i zrobiło masakre w silniku. Auto trafiło do mnie juz z rozebranym przodem i rozrzadem, także gdybać nam pozostało. Nie zmienia to faktu że ten silnik do reanimacji się nie nadaje :/
Znam Kwiatka nie od dzis i wiem ze na zadnym z aut nie oszczedzal.Nie chce prognozowac ale wydaje mi sie ze to nie wina wadliwej czesci tylko blad ludzki.Z tego co mi powiedzial Kwiatu to mechanicy robiacy rozrzad rozkrecali juz gotowe auto kilka razy bo cos tam zle bylo skrecone,cos nie pasowalo itp i ze sama wymiana rozrzadu trwala ze 2 tyg z tego co pamietam.Kwiatu popraw jesli sie myle.aw69, tam w serii siedzial ten 230 konny motor.Podejdzie np AGB z s4 pod tego tipa P&P?
kwiatu88 wysłałem info na PW
Ostatnio zmieniony 2015-03-27, 14:24 przez gowor86, łącznie zmieniany 1 raz.
