A8 D3 Biturbo

Moderatorzy: buba, Mod-Team

guzior
Posty: 30
Rejestracja: 2011-09-20, 09:48
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: guzior »

Ja pisałem o EGT i seryjnym ECU
jakobus
Posty: 18
Rejestracja: 2015-03-10, 20:09
Lokalizacja: Konin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: jakobus »

EGT sterowoniki nie obsługują.
szerokopasmówkę potocznie ''się programuje'' pod dane paliwo. Czyli strojenie na AFR jest najlepsze i uważam że nawet potrzebne przy strojeniu w OL. Pytanie jak zinterpretuje LPG sonda wmontowana w aucie i jakie korekty są naniesione.
Oczywiście że jeżdżą i nie narzekają i mogą mieć ciężką nogę. Nie żyłują auto na torze lub autostradzie przy max bucie przez dłuższy okres. Zależy od osprzętu i wiedzy osoby strojącą instalację.

nie jest to takie proste, sądzę że w tym przypadku powyższe zjawisko zjadło silnik. Moc była,,,ale zabrakło właściwej dawki.
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

Projekt wygląda na ciekawy ale jest ale :mrgreen: :

Guzior , mógł byś opisać projekt szerzej ?? tak trochę chaotycznie to od początku jest napisane.
Domyślam się ze to jest 4.2 ori z tej A8 ??
Zaadoptowaliście osprzęt z rs6 c5 czyli k04, głowice , ssący ?
Masz więcej fotek "belkodolotu" ?
Steruje tym ori sterownik który był w budzie auta ?
ABS,ESP i cała elektronika auta działa ??
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

dlaczego silnik kręci sie tylko do 5 tys obr ? właściwie to juz przed 5 tys zdycha...
Obrazek
quidy
Posty: 157
Rejestracja: 2010-12-10, 23:40
Lokalizacja: wwa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quidy »

No właśnie dopóki nie było mowy o LPG to widząc wykres się zastanawiałęm czy to nie TDI czasem :D
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
guzior
Posty: 30
Rejestracja: 2011-09-20, 09:48
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: guzior »

Wiec tak - silnik sie kreci na wykresie do 5.5k bo hamowane z 6 biegua opony zimowe do 270. Zdycha jak juz pisałem - bo osprzęt jest restrykcyjny - doloty do turbiny, kolektory od zejścia 4-1 do turbo, cienkie rurki dolotow. To wszystko dość znaczenie pogorszyło prace zestawu. Na więcej po prostu nie bylo miejsca (teraz zrobilbym to na 1 turbo jak bóg przykazal. Jak sie zabieralem to liczyłem ze osprzęt rs6 pasuje tam tak jak do D2. Niestety 6hp26 psuje wszystko.
Domyślam się ze to jest 4.2 ori z tej A8 ??
Tak
Zaadoptowaliście osprzęt z rs6 c5 czyli k04, głowice , ssący ?
Turbiny i kolektor ssący, wtryski i troche wężyków.
Masz więcej fotek "belkodolotu" ?

Niestety nie.
Steruje tym ori sterownik który był w budzie auta ?
ABS,ESP i cała elektronika auta działa ??
Wszystkim poza boostem steruje ori ster i wszystko w aucie dziala. Softowo wylaczone tylne sondy, zmienna długość dolotu i EGR.
Boostem steruje det3 z korekcjami po temp wody, powietrza i TPS.
pisi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-01-11, 11:34
Lokalizacja: Zakopane
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pisi »

to ile to wkońcu wypluło oficjalnie?
guzior
Posty: 30
Rejestracja: 2011-09-20, 09:48
Lokalizacja: Żyrardów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: guzior »

412/700

Własnie wujmuje silnik i sprzedaje turbi ny z RS6. T76 zamowione - zobaczymy gdzie to upchne.
pisi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-01-11, 11:34
Lokalizacja: Zakopane
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pisi »

Kurde dziwi mnie tak słaby wynik, sprawdzaleś ile ta motoryna miała w serii?
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Jak patrzę na wykres, to nie wiem czemu sie w ogóle chwalicie tym projektem... :) Żeby auto zaraz po tym jak wstaną sprężarki traciło moc - bez sensu.

Oby na kolejnym setupie było lepiej.
pisi
Posty: 20
Rejestracja: 2011-01-11, 11:34
Lokalizacja: Zakopane
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pisi »

Jedynie moment z 430 na 700 jest spoko, ale wzrost mocy z 335 na 412 ......
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Dobrze ze sie chwali. On przynajmniej pisze i o dobrych projektach jak i o tych ktore wyjebalo w kosmos. Ktos uturbil D3? Wroc... biturbil D3 ? ;-)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Popieram bube. wynik wyszedl jaki wyszedl , silnik padl , czarno na bialym a nie kurde zamiatanie pod dywan :)
Obrazek
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

W zasadzie jak jedziemy to odczuwamy Nm . KM czujemy przy obciążeniu , np 5 osób i pełen bagażnik , pod górkę .
Więc te Nm są jak w dobrze modzonym 2.7BT :mrgreen:
Dobrze ze jest taki projekt, może z czasem się udoskonali bo powiem szczerze marzy mi się D3 ale jak na razie żaden silnik mi nie podchodził bo to wolnossące muły .
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

mik-17 pisze:W zasadzie jak jedziemy to odczuwamy Nm . KM czujemy przy obciążeniu , np 5 osób i pełen bagażnik , pod górkę .
Więc te Nm są jak w dobrze modzonym 2.7BT :mrgreen:
Dobrze ze jest taki projekt, może z czasem się udoskonali bo powiem szczerze marzy mi się D3 ale jak na razie żaden silnik mi nie podchodził bo to wolnossące muły .
podobno idzie tam upchnac 5.2 V10... wiec wtedy juz powinno byc inaczej. albo kupic S8..
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
ODPOWIEDZ