intercooler

Moderatorzy: buba, Mod-Team

JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

To jaki wynik na hamowni wyszedł? Moim zdaniem 20 st więcej w dolocie niż na zewnątrz to dobry wynik i nie trzeba zderzaka rezac
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

modek pisze:byłem wczoraj na hamowni, dla tych co nie lubią lpg to wyszło lepiej niż na pb :lol:
na pb 98 cofa zapłon, nie mam wiadomości o temperaturach w dolocie ale w ramach walki z cofką jednak zainwestuję w coolery
w a6 wlot powietrza w zderzaku jest cieniutki w stosunku do rs, czeba będzie dziurę wyborować :mrgreen:
ile więcej? 10-15KM?
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

20 kuni i 50 niutów, na pb drugi przejazd i już pewnie ciepło było
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

modek pisze:20 kuni i 50 niutów, na pb drugi przejazd i już pewnie ciepło było
Modek tam u Ciebie to jeszcze nie zostało powiedziane ostatnie słowo ;-) Fajnie ,że kolejny zadowolony z LPG user jest na tym forum. A wszyscy tak się boją bo to takie złooo ...
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

qrna, spora różnica, więcej benzynu trzeba dać?
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Gazzz = zloooo ;-)
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

zuoo!, prawie pincet niutów je..e opony :mrgreen:

ghost, pamiętasz ten moment takiego przerywania, niedopalania czy hgw? w okolicy 3500 obrotów mam dołek na wykresie
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

To jakie dokładnie wyniki wyszły i na pb i na lpg bo porównał bym ze swoimi bo rownież byłem na hamowni?
Awatar użytkownika
modek
Posty: 292
Rejestracja: 2013-12-16, 14:08
Lokalizacja: w-wa
Płeć:

Post autor: modek »

321.6 hp i 486.9 tq lpg
295.9 hp i 433.4 tq pb
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

To ładne wyniki jak na seryjne ic;) u mnie na ic z rs4 wyszło na pb 325hp i 465nm i na lpg 331hp i 360 nm
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

modek pisze:321.6 hp i 486.9 tq lpg
295.9 hp i 433.4 tq pb
u mnie podobnie wychodziło w 1.8t i 2.7t. 10-15KM więcej
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ja już po montażu SMIC'ów. Przed montażem temperatura w dolocie trochę ponad 50 stopni (7 stopni na dworze). Po montażu ok 50 stopni (8-9 stopni na dworze) czyli za dużo mi to nie dało. Kierownice powietrza wyrzucone. Dodatkowo okazało się że a6 c5 nie ma kratek wentylacyjnych w nadkolach i powietrze nie ma gdzie uciekać. Zamierzam znaleźć nadkola z całymi kratkami, wyciac kratki i wpasować je w swoje nadkola. Wtedy dam znać jakie sa temperatury.

A jak tam S4? Założył już ktoś z was?

P.S. Juziu masz jakieś foty porównujace icki z a6 i rs4 i fotki przerobionych kierownic?
duffy
Posty: 88
Rejestracja: 2011-07-31, 12:55
Lokalizacja: kolesin
Kontakt:

Post autor: duffy »

sztywno siedzą te coolery na mocowaniach które są?

[ Dodano: 2015-03-01, 19:26 ]
nic się nie tłucze?
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Z jednej strony weszło ładnie, z drugiej trzeba było coś rezać. Więcej może o tym powiedzieć bolo-s4. Co do "tłuczenia" to nic nie słyszę.
JUZIU
Posty: 91
Rejestracja: 2012-01-31, 03:21
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JUZIU »

Xan nie mam fotek ori ic i rs4 ale sa na necie a co do kierownic to tez nie mam fotek ale zrobię jutro i wrzuce. Tez muszę jeszcze nadkola przerobić zeby powietrze miało gdzie uciekać ale jako ciekawostkę powiem ze na hamowni jak ostatnio byłem i na zewnątrz było 11 stopni a w pomieszczeniu 17,5 to Max temp w dolocie po 4 przejazdach do odciny 58 st byla
ODPOWIEDZ