
B4 quattro 4.2 V8 BITURBO
Source - film stary jak węgiel :) z tego co wiem to jest stare 4.2 single turbo.
znalezienie ADU jest praktycznie niewykonalne, ale tak jak mówiłem, raczej nie planuję iść w 5 garów.... Wolałbym sprzedać moją skorupę i szukać ori S2 lub RS2, ale za bardzo się przywiązałem :)
znalezienie ADU jest praktycznie niewykonalne, ale tak jak mówiłem, raczej nie planuję iść w 5 garów.... Wolałbym sprzedać moją skorupę i szukać ori S2 lub RS2, ale za bardzo się przywiązałem :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Słonik, coś w tym jest! Widziałeś moją minę wtedy.... :DSłonik pisze:Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.
Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało![]()
Pzdr.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
nosb, zacytuję swojego wcześniejszego posta:nosb pisze:a czemu nie chciales uturbic 4,2 ?To byla fajna opcja
PS. Czekam na odpowiedź na priv od Ciebie. Pisałem chyba dwa dni temu :)Nie chcę uturbiać V8 z kilku powodów:
- mam kupca na cały mój swap w rozsądnych pieniądzach
- chciałbym pomieścić wszystko (IC, chłodnica oleju, chłodnica wody) bez cięcia zderzaka itp. Auto ma wyglądać w miarę możliwości fabrycznie.
- 2.7 BIT to jest jednak przetarty szlak, dużo gratów, recept na tuning. Wiem, że może mniej ambitnie, ale chcę żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie, a wiadomo że po uturbieniu V8 może być różnie.
- dobrze zrobiony wydech w 2.7 brzmi podobnie jak uturbione VR6, a bardzo ten dźwięk mi odpowiada, choć wiadomo, że to drugorzędna sprawa.
- BCY (4.2 biturbo z RS6) przerasta mnie finansowo.
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
- quattrobokiem
- Posty: 115
- Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
- Lokalizacja: Nottingham
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2011-07-29, 12:21
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Kontakt:
Tak jak już wspomniałem wyżej plany się troszeczkę pozmieniały. Jednak nie zdradzę V8 na rzecz V6, nie wiem czy to dobry wybór, wyjdzie w praniu :)
Przedwczoraj z Zielonej wyleciał silnik. Od jakiegoś czasu "na boku" zacząłem sobie budować drugi. Wybór padł na AKG 299KM (bliźniak ABZ).
Motor ogólnie wygląda na zdrowy, przed zakupem widziałem/słyszałem jak chodził zamontowany jeszcze w aucie. Gładzie cylindrów jak najbardziej ok, dlatego dół zostawiam w spokoju. Głowice profilaktycznie oddałem do wymiany prowadnic, uszczelniaczy i delikatnego splanowania. Wszystko będzie złożone na nowych praktycznie wszystkich uszczelkach i uszczelniaczach, żeby było czysto i schludnie, bez wycieków. Dla lepszego chłodzenia dołożona zostanie chłodnica oleju (podstawa już przerobiona). Kilka gratów jest już zamówionych między innymi IC 2in 1out z USA i nowe customowe koło zamachowe pod dwutarczowe sprzęgło. Jeszcze parę rzeczy zostało do przemyślenia i zamówienia.
Od jakiegoś czasu powoli zbieram graty. Silnik będzie uzbrojony w nowe wtryski Bosch 550cc i wystrojony na ECU MASTER DET 3. Turbiny wykorzystam te, które już wcześniej zakupiłem czyli K04 RS6 z rozwierconą zimną stroną i większym wirnikiem.
Jaka planowana moc? Szczerze ciężko powiedzieć.... Nie ukrywam, ze chciałbym mieć tą magiczną 5tkę z przodu :)
Kilka fotek:
Ostatnie spojrzenie:

Już bez silnika:

Głowy:

Już częściowo poskręcany motor:

Uszczelki:

Uszczeleczki, uszczelniacze, świece itp

i inne pierdoły :)

Na tą chwilę to chyba tyle :)
Przedwczoraj z Zielonej wyleciał silnik. Od jakiegoś czasu "na boku" zacząłem sobie budować drugi. Wybór padł na AKG 299KM (bliźniak ABZ).
Motor ogólnie wygląda na zdrowy, przed zakupem widziałem/słyszałem jak chodził zamontowany jeszcze w aucie. Gładzie cylindrów jak najbardziej ok, dlatego dół zostawiam w spokoju. Głowice profilaktycznie oddałem do wymiany prowadnic, uszczelniaczy i delikatnego splanowania. Wszystko będzie złożone na nowych praktycznie wszystkich uszczelkach i uszczelniaczach, żeby było czysto i schludnie, bez wycieków. Dla lepszego chłodzenia dołożona zostanie chłodnica oleju (podstawa już przerobiona). Kilka gratów jest już zamówionych między innymi IC 2in 1out z USA i nowe customowe koło zamachowe pod dwutarczowe sprzęgło. Jeszcze parę rzeczy zostało do przemyślenia i zamówienia.
Od jakiegoś czasu powoli zbieram graty. Silnik będzie uzbrojony w nowe wtryski Bosch 550cc i wystrojony na ECU MASTER DET 3. Turbiny wykorzystam te, które już wcześniej zakupiłem czyli K04 RS6 z rozwierconą zimną stroną i większym wirnikiem.
Jaka planowana moc? Szczerze ciężko powiedzieć.... Nie ukrywam, ze chciałbym mieć tą magiczną 5tkę z przodu :)
Kilka fotek:
Ostatnie spojrzenie:

Już bez silnika:

Głowy:

Już częściowo poskręcany motor:

Uszczelki:

Uszczeleczki, uszczelniacze, świece itp

i inne pierdoły :)

Na tą chwilę to chyba tyle :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo