B4 quattro 4.2 V8 BITURBO

Moderatorzy: buba, Mod-Team

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Pasi, nikt nie mowil ze bedzie latwo :mrgreen:
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Source - film stary jak węgiel :) z tego co wiem to jest stare 4.2 single turbo.

znalezienie ADU jest praktycznie niewykonalne, ale tak jak mówiłem, raczej nie planuję iść w 5 garów.... Wolałbym sprzedać moją skorupę i szukać ori S2 lub RS2, ale za bardzo się przywiązałem :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.

Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało :mrgreen:

Pzdr.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No wiec pozostaje pakowac Ci 2.7 robic na na 500 ps i cieszyc sie jazda ;-)
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Słonik pisze:Zajebiste auto, zresztą znasz moje zdanie Kuba.
Masz racje, przetarty szlak w 2.7sprawia ze jest wiele fajnych opcji.
Czy taki swap odciąży przod to nie był bym taki pewien.

Kubuś przyznaj się ze spodobał ci się dźwięk Aszostki na evencie i tak ci zostało :mrgreen:

Pzdr.
Słonik, coś w tym jest! Widziałeś moją minę wtedy.... :D
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

I jak tam?BiT juz siedzi w 80-tce? ;-)
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

luk448 pisze:I jak tam?BiT juz siedzi w 80-tce? ;-)
V8 już sprzedane, ale jeszcze sobie siedzi w budzie. Pewnie łza poleci jak będę je wyjmował....

Jeśli chodzi o 2.7, wszystko jest na dobrej drodze, zbieram graty :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

kuba411vm, Daj tam info na akp w temacie. ;-) a bedziesz pakowal na poczatek serie czy od razu pakujesz 400,500plus? :mrgreen:
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Poznaliśmy się na zlocie Audi Quattro na targach Poznańskich i auto wyglądało i brzmiało więcej niż bardzo dobrze i piszesz, że już brzmiało tak nie będzie? :shock: ;-)
Był super projekt i pewnie teraz też będzie nie gorszy.
Śledzę bezapelacyjnie!
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

a czemu nie chciales uturbic 4,2 ? :roll: To byla fajna opcja
Obrazek
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

nosb pisze:a czemu nie chciales uturbic 4,2 ? :roll: To byla fajna opcja
nosb, zacytuję swojego wcześniejszego posta:
Nie chcę uturbiać V8 z kilku powodów:
- mam kupca na cały mój swap w rozsądnych pieniądzach
- chciałbym pomieścić wszystko (IC, chłodnica oleju, chłodnica wody) bez cięcia zderzaka itp. Auto ma wyglądać w miarę możliwości fabrycznie.
- 2.7 BIT to jest jednak przetarty szlak, dużo gratów, recept na tuning. Wiem, że może mniej ambitnie, ale chcę żeby to jeździło w miarę bezawaryjnie, a wiadomo że po uturbieniu V8 może być różnie.
- dobrze zrobiony wydech w 2.7 brzmi podobnie jak uturbione VR6, a bardzo ten dźwięk mi odpowiada, choć wiadomo, że to drugorzędna sprawa.
- BCY (4.2 biturbo z RS6) przerasta mnie finansowo.
PS. Czekam na odpowiedź na priv od Ciebie. Pisałem chyba dwa dni temu :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
Awatar użytkownika
quattrobokiem
Posty: 115
Rejestracja: 2014-10-17, 12:29
Lokalizacja: Nottingham
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quattrobokiem »

Panie czy moze sie juz Pan czyms pochwalic?
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

quattrobokiem pisze:Panie czy moze sie juz Pan czyms pochwalic?
Wkrótce zrobię jakiś mały update. Mogę tylko powiedzieć, że plany wywróciły się do góry nogami :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
marcindlug
Posty: 7
Rejestracja: 2011-07-29, 12:21
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marcindlug »

V8T? :D
kuba411vm
Posty: 49
Rejestracja: 2014-10-17, 21:15
Lokalizacja: DZA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kuba411vm »

Tak jak już wspomniałem wyżej plany się troszeczkę pozmieniały. Jednak nie zdradzę V8 na rzecz V6, nie wiem czy to dobry wybór, wyjdzie w praniu :)
Przedwczoraj z Zielonej wyleciał silnik. Od jakiegoś czasu "na boku" zacząłem sobie budować drugi. Wybór padł na AKG 299KM (bliźniak ABZ).
Motor ogólnie wygląda na zdrowy, przed zakupem widziałem/słyszałem jak chodził zamontowany jeszcze w aucie. Gładzie cylindrów jak najbardziej ok, dlatego dół zostawiam w spokoju. Głowice profilaktycznie oddałem do wymiany prowadnic, uszczelniaczy i delikatnego splanowania. Wszystko będzie złożone na nowych praktycznie wszystkich uszczelkach i uszczelniaczach, żeby było czysto i schludnie, bez wycieków. Dla lepszego chłodzenia dołożona zostanie chłodnica oleju (podstawa już przerobiona). Kilka gratów jest już zamówionych między innymi IC 2in 1out z USA i nowe customowe koło zamachowe pod dwutarczowe sprzęgło. Jeszcze parę rzeczy zostało do przemyślenia i zamówienia.
Od jakiegoś czasu powoli zbieram graty. Silnik będzie uzbrojony w nowe wtryski Bosch 550cc i wystrojony na ECU MASTER DET 3. Turbiny wykorzystam te, które już wcześniej zakupiłem czyli K04 RS6 z rozwierconą zimną stroną i większym wirnikiem.
Jaka planowana moc? Szczerze ciężko powiedzieć.... Nie ukrywam, ze chciałbym mieć tą magiczną 5tkę z przodu :)
Kilka fotek:

Ostatnie spojrzenie:
Obrazek

Już bez silnika:
Obrazek

Głowy:
Obrazek

Już częściowo poskręcany motor:
Obrazek

Uszczelki:
Obrazek

Uszczeleczki, uszczelniacze, świece itp
Obrazek

i inne pierdoły :)
Obrazek

Na tą chwilę to chyba tyle :)
b4 quattro 4.2 V8 BiTurbo
ODPOWIEDZ