RS4 B5 3.0 Biturbo GT28RS, AWracing und R-Performance ;)

Moderatorzy: buba, Mod-Team

aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

produkcja własna. DP 3 calowe
Obrazek
kfasik
Posty: 169
Rejestracja: 2013-10-14, 22:33
Lokalizacja: WBR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kfasik »

Genialnie wygląda cały dolot, no i DP też klasa!
Awatar użytkownika
VinCe
Posty: 98
Rejestracja: 2014-07-07, 22:31
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe »

dobry potwór !!!
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

to że jest to pojemność 3:0 nie jest składową lepszego wstawania sprężarek ?? w porównaniu do seryjnego 2.7 na sofcie ??
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Jest, jak najbardziej. Tutaj jako ciekawostkę pokaże wam wykres poprzedniego Stage 500 KM na pojemności 2,7 litra i turbinach K04, i obecnego 3,0 na GT28RS.

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

Woow przepasc
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

lubie to :mrgreen:
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Takim setapem da sie jezdzic na co dzien nie upalajac non-stop? Chodzi mi o bezawaryjnosc
Vorsprung durch technik
asi
Posty: 241
Rejestracja: 2011-04-15, 18:29
Lokalizacja: Gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: asi »

a czemu nie?

auto jak auto. jak dbasz, tak masz.

serie mozna zakatowac szybko, tak samo jest tutaj, chyba...?
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Jeju jak to mi sie podoba :-o :-o
Fiko
Posty: 267
Rejestracja: 2011-06-04, 22:38
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Fiko »

Tez mi sie tak wydaje,ale moze realia sa inne
Vorsprung durch technik
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Myślę że większy wpływ na wstawanie jest 3,0 niż wagnery
Fajny wynik i widać że jest jeszcze zapas
Ile dmuchacie
Just
Posty: 3
Rejestracja: 2013-04-02, 18:09
Lokalizacja: z domu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Just »

Arek_HB pisze:co tu duzo mowic...

cycus, glancus, pizdeczka!

po wykresie naprawde wstaje elegancko.
jestem ciekaw jak by sie taki setup spisywal w "daily driverze".

Oby wlasciciel sie cieszyl dlugo bezawaryjna jazda ;-)
To jest daily driver, dlatego zdecydowalem sie na GT28RS.
Graty spokojnie wystarczylyby na 700 KM+ na wiekszych Garretach, ale priorytetem nie byla moc tylko moment z dolu, co jak widac na wykresie wyszlo doskonale.
Chyba nikt sie nie spodziewal, ze mozna miec i 60% mocy ponad serie, i wysoki moment od poczatku obrotow.
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Wydaje mi się że przy tylu niutkach raczej ciężko oderwać głowę od zagłówka przy przyspieszaniu a żołądek mija się z sercem w drodze do przełyku :shock: Nie bardzo potrafie sobie wyobrazić jak może coś podobnego się poruszać. Wiadomo jakie czasy kręci?
Awatar użytkownika
Szupryk
Posty: 541
Rejestracja: 2012-01-11, 14:36
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Szupryk »

Powinno koło 11.2-11.3 na ćwiarę pojechać.
Audi Rs3 8P

Audi A4 Avant B6 1.8TQ
ODPOWIEDZ