Chip s4 b5
Zrobiłem logi w torque pro. Z tego co wiem ma on boost z pominięciem ciśnienia atmosferycznego:
Tu link:
Log boosta
Logi robione na 2-3 biegu. Na drugim boost dochodził do 0.9b, na trzecim do 0,7b
Po dłuższej jeździe w "stresie" ciśnienie było max 0.6b.
Błędów na kompie brak. Nigdy też mi nie pokazał błędu przeładowania.
Co jeszcze powinienem sprawdzić?
[ Dodano: 2014-08-27, 13:39 ]
Dałem auto na VAG-a i chyba mam przyczynę obcinki doładowania:
17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+
Czy ten błąd oznacza że elektronika jest do wymiany czy też może okazać się że coś nie łączy?
Wiecie może kto w okolicach Olsztyna ogarnia mój motor?
			
			
									
						
										
						Tu link:
Log boosta
Logi robione na 2-3 biegu. Na drugim boost dochodził do 0.9b, na trzecim do 0,7b
Po dłuższej jeździe w "stresie" ciśnienie było max 0.6b.
Błędów na kompie brak. Nigdy też mi nie pokazał błędu przeładowania.
Co jeszcze powinienem sprawdzić?
[ Dodano: 2014-08-27, 13:39 ]
Dałem auto na VAG-a i chyba mam przyczynę obcinki doładowania:
17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+
Czy ten błąd oznacza że elektronika jest do wymiany czy też może okazać się że coś nie łączy?
Wiecie może kto w okolicach Olsztyna ogarnia mój motor?
No dobra to ja odgrzeje kotleta. Czy warto robić strojenie czy lepiej wrzucić gotowca za 1/3 tej ceny. Wszystko jest u mnie seryjne. Chciałbym poznać opinie ludzi którzy latają na gotowcach (tylko od jakiegoś czasu nie od wczoraj czy od nowego roku) czy były jakieś usterki np. padające turba bo tego się najbardziej obawiam przy gotowcu (o ile to możliwe?)
			
			
									
						
							Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
			
						Przyjaciel jezdzil Na gotowcu 3lata Nic...auto sie rozbilo...komp wlecial do mojej Na rok gdzie turba juz wyly  Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha
  Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha 
Uczciwie polecam...Bo wszyscy u nas smigali I zadowoleni...nawet powiem ze hybryde puchnelem pare razy z ta mapa,I rs4 b7 becki dostawalo Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 bara
 Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 bara
			
			
									
						
										
						 Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha
  Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha Uczciwie polecam...Bo wszyscy u nas smigali I zadowoleni...nawet powiem ze hybryde puchnelem pare razy z ta mapa,I rs4 b7 becki dostawalo
 Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 bara
 Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 baraRRyb, ja przejechałem na gotowcu około 50tyś km i padły turbiny, ale myślę że ich żywot byłby podobny bez programu. Zwróć uwagę na nieszczelności bo po programie zwykle się coś nowego ujawni, a jazda z nieświadomością jeśli nie przejdzie w awaryjny to większe obroty na wirniku i turbina dostaje w dupę. W razie czego mam w starym kompie z literką "C" kość z programem jak by ktoś potrzebował.
			
			
									
						
										
						A6 2.7biturbo ładnie podaje po sofcie. Jednak do S4 to jest przepaść ze względu na mase niestety.
Mam jakieś filmidła jak przyśpiesza A6 AJK manual jak by ktoś chciał zobaczyć jak przyśpiesza przy 2.1Tony wagi i 310PS /412NM to mogę wrzucić
[ Dodano: 2015-01-27, 23:13 ]
stasiek dobrze prawi, nieszczelności to 1 podstawa do nieumyślnego zabijania turbin, 2 egt przy gotowcach
			
			
									
						
										
						Mam jakieś filmidła jak przyśpiesza A6 AJK manual jak by ktoś chciał zobaczyć jak przyśpiesza przy 2.1Tony wagi i 310PS /412NM to mogę wrzucić
[ Dodano: 2015-01-27, 23:13 ]
stasiek dobrze prawi, nieszczelności to 1 podstawa do nieumyślnego zabijania turbin, 2 egt przy gotowcach
Ja mam w swojej a6 1540 w dowodzie (sedan)
			
			
													
					Ostatnio zmieniony 2015-01-28, 17:08 przez xan, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						



