Chip s4 b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Zrobiłem logi w torque pro. Z tego co wiem ma on boost z pominięciem ciśnienia atmosferycznego:

Tu link:

Log boosta

Logi robione na 2-3 biegu. Na drugim boost dochodził do 0.9b, na trzecim do 0,7b

Po dłuższej jeździe w "stresie" ciśnienie było max 0.6b.

Błędów na kompie brak. Nigdy też mi nie pokazał błędu przeładowania.

Co jeszcze powinienem sprawdzić?

[ Dodano: 2014-08-27, 13:39 ]
Dałem auto na VAG-a i chyba mam przyczynę obcinki doładowania:

17861 P1453 Exhaust gas temperature sensor 1 open/short to B+

Czy ten błąd oznacza że elektronika jest do wymiany czy też może okazać się że coś nie łączy?

Wiecie może kto w okolicach Olsztyna ogarnia mój motor?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

No dobra to ja odgrzeje kotleta. Czy warto robić strojenie czy lepiej wrzucić gotowca za 1/3 tej ceny. Wszystko jest u mnie seryjne. Chciałbym poznać opinie ludzi którzy latają na gotowcach (tylko od jakiegoś czasu nie od wczoraj czy od nowego roku) czy były jakieś usterki np. padające turba bo tego się najbardziej obawiam przy gotowcu (o ile to możliwe?)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Nawet jak weźmiesz Chip to jedź niech Ci sprawdzą AFR.

Jak będzie ok to się nie ma czym przejmować i jeździć wszystko kwestia mieszanki jaka wpada do silnika.

Tylko, żebyś na to zmierzenie AFR dojechał :D
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

no to muszę już podjechać do kogoś z kompem i hamownią tak? Bo nie bardzo ogarniam co to te AFR :-P
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

Przyjaciel jezdzil Na gotowcu 3lata Nic...auto sie rozbilo...komp wlecial do mojej Na rok gdzie turba juz wyly :lol: Mialem wydech,fmic I dowalilem gotowca...haha
Uczciwie polecam...Bo wszyscy u nas smigali I zadowoleni...nawet powiem ze hybryde puchnelem pare razy z ta mapa,I rs4 b7 becki dostawalo :shock: Doladowanie bylo 1.2 spadek 1.0 bara
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

tylko ja mam kompa C. Mam nadzieję, że to nic nie zmeni
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

ma ktos w A6 FL manual jakis soft?
Awatar użytkownika
emilzizi
Posty: 253
Rejestracja: 2012-05-13, 15:51
Lokalizacja: Wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emilzizi »

martin s4, ja mam :-)
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Martin ja też mam ale świeży. Przejechałem dopiero ok 500km.
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

Macie jakies porownanie s4 ??
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ja nie mam porownania. Tak czy inaczej teraz samochod zupełnie inaczej jezdzi. Nie spodziewałem się że będzie tak zapier...... Poza tym to nie ma chyba co porownywac z S4, ktore w serii ma tyle od 0-100 co my po softach.
stasiek
Posty: 100
Rejestracja: 2012-07-09, 23:28
Lokalizacja: Łask
Płeć:
Kontakt:

Post autor: stasiek »

RRyb, ja przejechałem na gotowcu około 50tyś km i padły turbiny, ale myślę że ich żywot byłby podobny bez programu. Zwróć uwagę na nieszczelności bo po programie zwykle się coś nowego ujawni, a jazda z nieświadomością jeśli nie przejdzie w awaryjny to większe obroty na wirniku i turbina dostaje w dupę. W razie czego mam w starym kompie z literką "C" kość z programem jak by ktoś potrzebował.
gregor10
Posty: 8
Rejestracja: 2013-06-15, 01:36
Lokalizacja: JASŁO
Kontakt:

Post autor: gregor10 »

A6 2.7biturbo ładnie podaje po sofcie. Jednak do S4 to jest przepaść ze względu na mase niestety.

Mam jakieś filmidła jak przyśpiesza A6 AJK manual jak by ktoś chciał zobaczyć jak przyśpiesza przy 2.1Tony wagi i 310PS /412NM to mogę wrzucić

[ Dodano: 2015-01-27, 23:13 ]
stasiek dobrze prawi, nieszczelności to 1 podstawa do nieumyślnego zabijania turbin, 2 egt przy gotowcach
Awatar użytkownika
martin s4
Posty: 320
Rejestracja: 2011-01-04, 12:39
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: martin s4 »

hmmm to ile w koncu te s4 waza ja mam w dowodzie 1730kg
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ja mam w swojej a6 1540 w dowodzie (sedan)
Ostatnio zmieniony 2015-01-28, 17:08 przez xan, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ