fabryczny rozmiar co masz na myśli Avusy? 17' na których również powinno być 225/45/17. 225/40/18 to odpowiednik wcześniej wymienionej 17' i 205/55/16. Przy takich rozmiarach licznik nie powinien przekłamywać. I różnicy w przyspieszeniu również nie powinno być.
Lukas1976 pisze:Zamontowałem Brock B21 8x18 ET35 i do tego Dunlop 4D 225/40/18
To już zaczyna się robić męski rozmiar - wygląda zacnie... Tyle, że auto zbiera się jakby trochę gorzej...
Czy u Was też był taki efekt po przejściu z fabrycznego rozmiaru?
Muszę się zastanowić czy tak zostanie czy będę coś kombinował...
Może waga Ci poleciała w górę, jednak te parę kilo na kole czuć bardziej niż parę kilo po zapuszczeniu bojlera u kierowcy :).
Source masz racje ale promień dynamiczny się różni, sądzę że przede wszystkim jest różnica w masie.
Miałem OZ 8 x 17 et35, na oryginalnych Avusach nie jeździłem.
OZ F1 8x17 ET 35 z zimą 225/45/17 Nokian WR (połowa bieżnika) - 22kg szt.
Brock B21 8x18 ET35 z zimą 225/40/18 Dunlop 4D XL (po 3 tys. km) - 23 kg szt.
http://www.ebay.co.uk/itm/Set-of-18-Aud ... 27f19ba618 Panowie wejdzie ta felga do audi s4 b5 za oryginalnym zawieszeniu i z oryginalnymi hamulcami. z czasem bede wymienial jednak na kompletne hamulce 6-cio tłok Brembo z Q7 18 tarcze 345mm i czy bedzie taka mozliwa zmiana pod te felgi??? pozdro dzieki za jakiekolwiek odpowiedzi
jak dla mnie to bez dystansu nie wejdzie zacisk. Ja mam ET35 i szerokość 8 i wchodzi na styk a wzór jest podobny bardzo. Sam chciałem te felgi, w temacie z kołami są fotki na aucie gdzieś