Sprzłęgo RS4
-
kosiniak
Panowie wiec tak, sprzegla beda kosztowaly po 3000pln, wplacacie po min 1000pln. oczywiscie jak ktos ma chec wplacic wiecej czy nawet calosc to bedzie milo, bo ja bede dokladal roznice ze swoich. Kolega zamawia mi to w USA, wysylaja to do niego a on do mnie. Nie wzialem tez pod uwage kosztow wysylki w PL ale to jzu nie bedzie problemem. Zamowie wam FX400 6Puk i paczke lotnicza do PL. Pieniazki wplacicie na dane ktore podam nizej, ale wazne by w tytule przelewu napisac "zwrot pozyczki FX400 i swoj Nick" czy cos w tym stylu, zeby nie bylo ze pozniej mi sie Urzad Skarbowy dojebie do mnie co to za kasa!
Ahaaa, temat rusze dopiero jak wplyna zaliczki od min. 3 osob :)
Ahaaa, temat rusze dopiero jak wplyna zaliczki od min. 3 osob :)
Ostatnio zmieniony 2010-11-19, 17:16 przez kosiniak, łącznie zmieniany 1 raz.
michał dobrze prawi o sprzęgłach pana radzikowskiego....Szajs nic nie warty !!!!
Mialem do S4 robioną u niego tarcze spiekową 6 łopatkową która wooogole nie zdała egzaminu (spieki były krzywe i nie łapały całą powierzchnią, a na dodatek tego tarcza byłą tak gruba ze mialem przy wcisnięciu pedału sprzęgła przy podłodze wyraźny opór, po demontażu okazało sie ze przez to pękła mi plastikowa nasadka na bolcu wysprzeglika.
Dla mnie Radzikowski to druciarz ! wydalem niepotrzebnie w cenzura kasy na jego syfiaste sprzęgła.....
Obecnie śmigam na Clutch masters FX400 i moge sie o tym sprzęgle wyrażać w samych superlatywach !!!! Klei zajebiscie biegi wchodzą jak w masło do tego pedał sprzęgła chodzi nienaturalnie lekko :) o wiele lżej niż w seri..... Najlepiej zainwestowane pieniądze w to sprzęgło ! Tak więc jeśli ktoś stoi przed dylematem sprzęgła w S4 to niema sensu wogole sie zastanawiać nad tańszą alternatywą rzemieślniczą bo to wogole niema sensu !
Mialem do S4 robioną u niego tarcze spiekową 6 łopatkową która wooogole nie zdała egzaminu (spieki były krzywe i nie łapały całą powierzchnią, a na dodatek tego tarcza byłą tak gruba ze mialem przy wcisnięciu pedału sprzęgła przy podłodze wyraźny opór, po demontażu okazało sie ze przez to pękła mi plastikowa nasadka na bolcu wysprzeglika.
Dla mnie Radzikowski to druciarz ! wydalem niepotrzebnie w cenzura kasy na jego syfiaste sprzęgła.....
Obecnie śmigam na Clutch masters FX400 i moge sie o tym sprzęgle wyrażać w samych superlatywach !!!! Klei zajebiscie biegi wchodzą jak w masło do tego pedał sprzęgła chodzi nienaturalnie lekko :) o wiele lżej niż w seri..... Najlepiej zainwestowane pieniądze w to sprzęgło ! Tak więc jeśli ktoś stoi przed dylematem sprzęgła w S4 to niema sensu wogole sie zastanawiać nad tańszą alternatywą rzemieślniczą bo to wogole niema sensu !
to nie do konca tak Adaś :) Sprzęgła clutch masters to ja ci podlinkowalem juz dawno temu ze cos takiego bylby git :) tylko troche kasy było mi szkoda (tak jak niektórym teraz na forum) myslalem ze zda egzamin coś rodzimej produkcji (skusiłem sie na syf od Maćka który nie zdał egzaminu i do dziś jeszcze frajer się ze mną nie rozliczył za te sprzęgło)..... Ale faktem jest że FX400 załatwiałeś je ty :)
-
kosiniak
-
michalQRi
- Posty: 30
- Rejestracja: 2010-10-02, 22:33
- Tytuł użytkownika: książe
- Lokalizacja: Śląsk
- Płeć:
- Kontakt:
tez sobie pluje w brode teraz, bo jak policze cala ta zabawe z radzikowskim to za pare groszy wiecej mialbym pancernika luzno pracujacego pod stopa - w trasie to jeszcze pol biedy, ale jak czlowiekowi przyjdzie sie przebic przez centrum wiekszego miasta w godzinach szczytu... hmmm droga krzyżowa dla lewej stopy :D
ale, nauka nie poszła w las
ale, nauka nie poszła w las
Może i syf ten Radzik ale u mnie organik + 40% docisk wytrzymują strzały na zimówkach nawet w 2 osoby. Na letnich muszę być sam
Z odcinki pewnie już by nie dało rady ale sprzęgło było robione na 300km.
Oczywiście nie to żebym zachwalał czy cuś tylko chcę żeby był pełniejszy obraz
Oczywiście nie to żebym zachwalał czy cuś tylko chcę żeby był pełniejszy obraz
1.8T with FP WHITE inside ;) AEB with ME 7.5
-
kosiniak