Gwint miałem w dwóch autach, w Mondeo i Evo9 w obu przypadkach było twardo,
A itak naprawdę dobre prowadzenie się auta pojawiało się po wymianie stabilizatorów...
Sprzedałem Megane RS z cupem bo mnie kręgosłup bolał-stary już jestem:):):)
I jakoś się teraz gwintu boję...
prawda jest taka, że nie można nikogo zmuszać. Ja jestem z gwintu bardzo zadowolony, a miałem wiele wątpliwości, ale jak się zastanowić to sprężyny plus stabilizatory brzmią nieźle. Odnośnie pytania o ten 1 cm, to nie mam pojęcia.
u LCQ w projekcie jest opisane też jaka różnica między serią a superleggerą. Zależy czy szukasz używek czy nówek. Ja podjąłem ryzyko i jak kupowałem używane felgi na zamianę za te ozy co mam to kazałem typowi podpisać się pod oświadczeniem, że koła nie były spawane a jedynie malowane. Jeżdżą dobrze koledze :D
jak masz farta to za 2500 masz komplet w dobrym stanie bez gum. Ja kupiłem BBS CH za 2400 odmalowane proszkowo elegancko.
Zamontowałem Brock B21 8x18 ET35 i do tego Dunlop 4D 225/40/18
To już zaczyna się robić męski rozmiar - wygląda zacnie... Tyle, że auto zbiera się jakby trochę gorzej...
Czy u Was też był taki efekt po przejściu z fabrycznego rozmiaru?
Muszę się zastanowić czy tak zostanie czy będę coś kombinował...