
Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM
żartowałem z tym puszczeniem kiery ;) po prostu wyprzedziłem na przeciwko policji, na podwójnej ciągłej, tuż przed zakrętem...buba pisze:nie podniecaj się tak tylko trzymaj fajere bo te auta to zdradliwe suki

PS
Nosb na prawdę był "galanty" podczas całej historii, na prawdę super...
[ Dodano: 2014-10-17, 15:31 ]

nosb pisze:Uwazajcie na niego bo glupie toto. Zabic mnie chcial :D

[ Dodano: 2014-10-17, 15:43 ]
Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...Flyer pisze:dół silnika, napęd - w skrócie.kenpachi pisze:Co ma mocniejsze?aw69 pisze:Tylko ze RS4 ma wszysyko mocniejsze, podniosles moc o 150 KM ponad serie w 14 letnim aucie, musisz byc swiadom ze ryzyko awari jest wieksze. Ale widze ze to do Ciebie nie dociera.
ładnie jedzie - ja bym chyba na świeżych głowicach dał mu trochę czasu... ale ja się nie znam
Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".
Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
Bo nie wiem co może mi pierdolnąć czego nie wymieniłem? Może dolot z RS4??

PS
Dzięki za hint z głowami... z perspektywy, to pewnie gdybym dał tym od Sid'a się dotrzeć przed hamownią też byłoby OK. Dlatego teraz zwlekam z dokończeniem strojenia, chociaż z drugiej strony mega mam traumę z hamownią...

Tak się złożyło, że kasę znowu mam, więc zajmę się tą multistacją, pajączkiem na szybie (mam nadzieję, że nie muszę kupować nowej) i innymi drobiazgami. Po wymianie wahaczy, fura mega trzyma się w zakrętach, więc pewnie jedyne co dokupię to stabilizator na tył... Kto wie, może amorki też miałem apgrejdowane...
EDIT:
Aha no i muszę wymienić żarówki w xenonach, bo te już ledwo świecą, i słabo widzę wtedy kiedy tygryski lubią ścigać się najbardziej

Jeszcze nie strzeliłem ze sprzęgła...

[ Dodano: 2014-10-17, 15:50 ]
Wygląda to niesamowicie :) jak zedrę gumy, będę mógł jechać na tarczach ;-p są rozmiaru kól forda focusa ;-pqlas1 pisze:Heble ciasnoo :)
[ Dodano: 2014-10-17, 15:51 ]
bracus pisze:heh z daleka to pewnie jak spinner wygląda :)
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście

[ Dodano: 2014-10-17, 15:51 ]
ZanotowanoRooS pisze:bracus pisze:...
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście
Jest na to rada, ATE CERAMIC misiu kolorowy :) Bo prawdziwy mężczyzna nie ściera kurzu...
http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/29 ... kurzu.html

[ Dodano: 2014-10-17, 15:52 ]
Tak jak Nosb powiedziałBarton66 pisze:ale koza wysoooooko stoiheble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D

[ Dodano: 2014-10-17, 15:55 ]
Nosb nieźle wymiótł z tymi hamulcami. Załatwił mi mega oszczędność i super moc hamowania za prawie pół ceny. No i wygląda to kozacko :DRooS pisze:Ciężarki Slim i będzie lux, dobra robota i pomysł nosb.
Mnie bardzo zależało na niepozornym wyglądzie, więc zwykłe Avusy i srebrne zaciski rzucają się w oczy tylko tym, którzy wiedzą o co cho

Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...
Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".
Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
...a propos awarii - to mało czytałeś tematów na tym forum

Podwyższyłeś moc prawie o 100%, więc ryzyko, że wysra się półoś, dyfer, czy skrzynia/wał jest dużo wyższe. Kiedyś na pewno coś się skończy, urwie, ukręci.
A co do dołu silnika - będzie się po prostu dużo szybciej zużywał, ale to zależy od tego co z tym autem będziesz robił.
No... to koniec pisania oczywistych oczywistości

Ja akurat z tych bardzo analitycznych (być może z racji zawodu). Niektórzy maja umysł ścisły inni "artystyczny". Ja jestem ścisły, mam publikacje naukowe z zakresu fizyki i informatyki. Jak czegoś nie wiem, to nie piszę...Flyer pisze:Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...
Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".
Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
...a propos awarii - to mało czytałeś tematów na tym forum![]()
Podwyższyłeś moc prawie o 100%, więc ryzyko, że wysra się półoś, dyfer, czy skrzynia/wał jest dużo wyższe. Kiedyś na pewno coś się skończy, urwie, ukręci.
A co do dołu silnika - będzie się po prostu dużo szybciej zużywał, ale to zależy od tego co z tym autem będziesz robił.
No... to koniec pisania oczywistych oczywistości
Pochwał sie lepiej co z twoim, No i kiedy sie spykniemy bo mieszkamy rzut beretem ;p
[ Dodano: 2014-10-17, 18:05 ]
Tarcza 360 z zaciskami od a8 dwutloczkowymi. Powierzchnia odcisku ryzykowalbym stwierdzenie większa od 6-tlocznowego brembo na 345... Mam nadzieje ze pomocne. W razie pytań wal do Nosba. Hamuje zajebiscie... A i temperatura szybciej sie rozchodzi...Rydel pisze:jaka to jest tarcza i zacisk? wiem że to jest w temacie ale zanim to znajdę to chyba się zestarzeję a widzę że nie ma spiny z odpowiedziami