Projekt: S4 Stage 1 ==> Stage 3 460 - 480 KM

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

ale koza wysoooooko stoi :-P heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ma jakies sprezyny obnizajace ( eibach ? nie pamietam ) tylko na nierownym stoii i tak wyszla dupa dziwnie wysoko :)
Obrazek
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

buba pisze:nie podniecaj się tak tylko trzymaj fajere bo te auta to zdradliwe suki ;-)
żartowałem z tym puszczeniem kiery ;) po prostu wyprzedziłem na przeciwko policji, na podwójnej ciągłej, tuż przed zakrętem... :oops: no ale ja nie znam terenu a przecież muszę jakoś "pokwitować odbiór" furki :D

PS
Nosb na prawdę był "galanty" podczas całej historii, na prawdę super...

[ Dodano: 2014-10-17, 15:31 ]
:mrgreen:
nosb pisze:Uwazajcie na niego bo glupie toto. Zabic mnie chcial :D
:mrgreen:

[ Dodano: 2014-10-17, 15:43 ]
Flyer pisze:
kenpachi pisze:
aw69 pisze:Tylko ze RS4 ma wszysyko mocniejsze, podniosles moc o 150 KM ponad serie w 14 letnim aucie, musisz byc swiadom ze ryzyko awari jest wieksze. Ale widze ze to do Ciebie nie dociera.
Co ma mocniejsze?
dół silnika, napęd - w skrócie.

ładnie jedzie - ja bym chyba na świeżych głowicach dał mu trochę czasu... ale ja się nie znam :-P
Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...

Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".

Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...

Bo nie wiem co może mi pierdolnąć czego nie wymieniłem? Może dolot z RS4?? :roll:

PS
Dzięki za hint z głowami... z perspektywy, to pewnie gdybym dał tym od Sid'a się dotrzeć przed hamownią też byłoby OK. Dlatego teraz zwlekam z dokończeniem strojenia, chociaż z drugiej strony mega mam traumę z hamownią... :cry:

Tak się złożyło, że kasę znowu mam, więc zajmę się tą multistacją, pajączkiem na szybie (mam nadzieję, że nie muszę kupować nowej) i innymi drobiazgami. Po wymianie wahaczy, fura mega trzyma się w zakrętach, więc pewnie jedyne co dokupię to stabilizator na tył... Kto wie, może amorki też miałem apgrejdowane...

EDIT:

Aha no i muszę wymienić żarówki w xenonach, bo te już ledwo świecą, i słabo widzę wtedy kiedy tygryski lubią ścigać się najbardziej :-P

Jeszcze nie strzeliłem ze sprzęgła... :-|

[ Dodano: 2014-10-17, 15:50 ]
qlas1 pisze:Heble ciasnoo :)
Wygląda to niesamowicie :) jak zedrę gumy, będę mógł jechać na tarczach ;-p są rozmiaru kól forda focusa ;-p

[ Dodano: 2014-10-17, 15:51 ]
bracus pisze:heh z daleka to pewnie jak spinner wygląda :)
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście :mrgreen:
:mrgreen:

[ Dodano: 2014-10-17, 15:51 ]
RooS pisze:
bracus pisze:...
ja tylko współczuje czyszczenia felg po mocnej zabawie na mieście :mrgreen:

Jest na to rada, ATE CERAMIC misiu kolorowy :) Bo prawdziwy mężczyzna nie ściera kurzu...

http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/29 ... kurzu.html
Zanotowano ;-)

[ Dodano: 2014-10-17, 15:52 ]
Barton66 pisze:ale koza wysoooooko stoi :-P heble przód super jak alus się rozleci to na tarczy można latać :D
Tak jak Nosb powiedział :->

[ Dodano: 2014-10-17, 15:55 ]
RooS pisze:Ciężarki Slim i będzie lux, dobra robota i pomysł nosb.
Nosb nieźle wymiótł z tymi hamulcami. Załatwił mi mega oszczędność i super moc hamowania za prawie pół ceny. No i wygląda to kozacko :D

Mnie bardzo zależało na niepozornym wyglądzie, więc zwykłe Avusy i srebrne zaciski rzucają się w oczy tylko tym, którzy wiedzą o co cho :-P
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

jaka to jest tarcza i zacisk? wiem że to jest w temacie ale zanim to znajdę to chyba się zestarzeję a widzę że nie ma spiny z odpowiedziami
Andrzej
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...

Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".

Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].

...a propos awarii - to mało czytałeś tematów na tym forum :-P

Podwyższyłeś moc prawie o 100%, więc ryzyko, że wysra się półoś, dyfer, czy skrzynia/wał jest dużo wyższe. Kiedyś na pewno coś się skończy, urwie, ukręci.

A co do dołu silnika - będzie się po prostu dużo szybciej zużywał, ale to zależy od tego co z tym autem będziesz robił.

No... to koniec pisania oczywistych oczywistości :mrgreen:
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Flyer pisze:
kenpachi pisze:Jeszcze nigdy nie czytałem żeby komuś pierdolnął dół albo napęd, albo skrzynia przy 400+, a multum reszty mam wymienione, więc na prawdę...

Wręcz przeciwnie jest mnóstwo informacji o tolerancji silnika S4 B5 oraz napędu quattro... więc bardziej brzmi dla mnie to jak w pewnym sensie "polisa ubezpieczeniowa".

Wielcem ciekaw, czy takie info dostają użytkownicy wypierdalający dwa razy więcej kasy niż ja na stejdż... Mnie wszystko kosztowało grubo ponad 30 tysi plus samochód. Na prawdę nie oszczędzałem na tym projekcie i dbam o niego jak o cacko. Wymieniłem wszystko co mogłem. Także stąd moje dośc cyniczne pytanie...
Hm... nawet seryjny silnik o mocy 265PS kiedyś skończy swój żywot. To chyba logiczne. Nie twierdzę, że motor się skończy po 5000km przy setupie 400+. Wiadomo, że nie [jeśli jest sprawny].

...a propos awarii - to mało czytałeś tematów na tym forum :-P

Podwyższyłeś moc prawie o 100%, więc ryzyko, że wysra się półoś, dyfer, czy skrzynia/wał jest dużo wyższe. Kiedyś na pewno coś się skończy, urwie, ukręci.

A co do dołu silnika - będzie się po prostu dużo szybciej zużywał, ale to zależy od tego co z tym autem będziesz robił.

No... to koniec pisania oczywistych oczywistości :mrgreen:
Ja akurat z tych bardzo analitycznych (być może z racji zawodu). Niektórzy maja umysł ścisły inni "artystyczny". Ja jestem ścisły, mam publikacje naukowe z zakresu fizyki i informatyki. Jak czegoś nie wiem, to nie piszę...

Pochwał sie lepiej co z twoim, No i kiedy sie spykniemy bo mieszkamy rzut beretem ;p

[ Dodano: 2014-10-17, 18:05 ]
Rydel pisze:jaka to jest tarcza i zacisk? wiem że to jest w temacie ale zanim to znajdę to chyba się zestarzeję a widzę że nie ma spiny z odpowiedziami
Tarcza 360 z zaciskami od a8 dwutloczkowymi. Powierzchnia odcisku ryzykowalbym stwierdzenie większa od 6-tlocznowego brembo na 345... Mam nadzieje ze pomocne. W razie pytań wal do Nosba. Hamuje zajebiscie... A i temperatura szybciej sie rozchodzi...
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

i weszły te hamulce pod 17"?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Moje w czwartek jedzie na strojenie do Witka :)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Flyer pisze:Moje w czwartek jedzie na strojenie do Witka :)
Ostatnio u Witka padł rekord. Życzę 470+ i porządnego niuta :)

Daj znać :)

[ Dodano: 2014-10-17, 21:32 ]
RRyb pisze:i weszły te hamulce pod 17"?
Nie mam pojęcia jak ale Nosb ma patent. Normalnie nie wejdzie, ale Daniel potrafi ;)
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

kenpachi, fura Ci lata to az na forum juz Cie nie widac, powiedz jak sie spisuje :)
kenpachi
Posty: 346
Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kenpachi »

Hehehhe :oops:

Lata, lata.

Właśnie wróciłem z trasy 4k :) Jeszcze nie spotkałem fury, której bym nie objechał, ale spalanie... Panie.... :-P

Teraz dopieszczam drobiazgi w środku, no i musiałem uzupełnić skradzione lusterka, które były mega wyzwaniem!
Awatar użytkownika
Source
Posty: 56
Rejestracja: 2014-02-22, 23:44
Lokalizacja: KOS
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Source »

lusterka ci ktoś opierdzielił? :shock:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Source pisze:lusterka ci ktoś opierdzielił? :shock:
Stolyca Panie :-/
Awatar użytkownika
Source
Posty: 56
Rejestracja: 2014-02-22, 23:44
Lokalizacja: KOS
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Source »

drugi akumulator podłączyć żeby kopało prądem po zamknięciu auta :-D
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Łokiec chcesz w czarnej skorze? Albo recaro :lol: Popiolke juz mam jakas dobra/cala to Ci podrzuce przy okazji bo tamta zmacalem pierwsza w zasiegu wzroku :)
Obrazek
ODPOWIEDZ