Audi s4 5.0 tfsi

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Niki tak jak LCQ pisze bez zestawu ham nici - ale dobrze sie składa bo ham. z RS6 V10 ja mam i to nawet 2 zestawy, z lambo też he he
ale jak masz kase to Alcon'a


Co do projektu to nie sądziłem że zakupicie silnik bez wcześniejszej przymiarki, teraz już nie ma odwrotu,
buda B5 będzie Was strasznie blokowała.

ja też trzymam kciuki ! i powodzenia życze
Obrazek
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Wiesz Andrzej taki silnik sie nie zmarnuje tym bardziej ze raczej nigdzie nie bedziesz w stanie kupic takiego kpl
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

SID masz takie? :-)

http://www.eurocarblog.com/post/259/gen ... lago-lp640


P.S. Adam czy ten komplet nie był wystawiony za 25 tys :-) ?(mowa o nowym zestawie)
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

Buda moze sie podda bo naprawde powinno wejsc wszystko:d a tak nawiasem mowiac to taki motor to tylko do RS4/ S4 i body RS, oczywiscie nie ublizajac nikomu S4 samo w sobie nie jest kozakiem:d
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

LCQ jak mówisz o 2.7 TT to tak,ale Jezeli o V 10 to nie żartuj:)
edi_nt
Posty: 175
Rejestracja: 2010-02-10, 16:06
Lokalizacja: Nowy Targ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: edi_nt »

ja pier^%&e...
sorki nie mogłem się powstrzymać.
Już nie mogę się doczekać prezentacji skończonego projektu:)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

To ja sie zastanawiam ile bedzie trzeba rzezbic zeby 4,2T wrzucic do budy b6 a wy mi tu takie rzeczy :shock: Kurcze jak wam to wejdzie to ja na nastepna zime wrzucam 4,2 :mrgreen:

BTW : Nik chyba nie liczysz ze to wejdzie tak ze nie bedzie widac roznicy z wierzchu ? Jaka dlugosc takiego silnika w poronwaniu do 2,7 ? Wymiarow auta i blach sie nie przeskoczy. Chociaz widac ze silnik stosunkowo krotki :) Jak to ma rozwiazane rozrzad ? Ciezki chyba tez nie jest ( wszystko alu i plastik :P ) . Fajna jednostka :-)
Obrazek
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

nosb pisze:To ja sie zastanawiam ile bedzie trzeba rzezbic zeby 4,2T wrzucic do budy b6 a wy mi tu takie rzeczy :shock: Kurcze jak wam to wejdzie to ja na nastepna zime wrzucam 4,2 :mrgreen:

BTW : Nik chyba nie liczysz ze to wejdzie tak ze nie bedzie widac roznicy z wierzchu ? Jaka dlugosc takiego silnika w poronwaniu do 2,7 ? Wymiarow auta i blach sie nie przeskoczy. Chociaz widac ze silnik stosunkowo krotki :) Jak to ma rozwiazane rozrzad ? Ciezki chyba tez nie jest ( wszystko alu i plastik :P ) . Fajna jednostka :-)

Długos silika 2,7 to chyba 45cm a V10 60cm z tego co pamietam:d
Rozrzad jest z tylu silnika , całkowicie bezobsługowy, łancuch:d
Awatar użytkownika
Thom4s
Posty: 86
Rejestracja: 2010-03-19, 22:38
Lokalizacja: Amsterdam
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Thom4s »

Szkoda, że tiptronic nie ma "Launch Control", bo wtedy starty były ekstremalne.
Nie chcecie tego pod manuala podpiąć?
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Starty bedą takie ze dupę Bedzie urywac przy samych jajach,bo max moment obrotowy jest dostępny prawie od jalowych obrotów!750 konne Rs6 robi setkę w ok 3,6 sek.Wystarczy odjąć 500 kg i wyobrazić ;)
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

No to bedzie przedluzanko przodu + cofniecie pewnie silnika. bo te 15 cm wiecej to by sie nawet maska nie zamknela a gdzie chlodnice ? :roll: A ze bedzie zapierdalac to chyba nikt nie uwaza ze bedzie inaczej ? ;-) Generalnie roboty od groma , blacharskiej , mechanicznej... O kabelkach nawet nie mysle bo to tez niezla masakra bedzie .. Trzymam kciuki i czekam przekurwaniecierpliwie :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Co do cofania czy przedłużania to się okaże podczas pierwszej przymiarki. Chłodnice to myslałem umieścic w bagażniku i zrobić wloty w ostatniej szybie z dwóch stron, ale takie dyskretne.

BRT ma bardzo podobne rozwiązanie, no i rozkład masy się poprawi...
Awatar użytkownika
Gracjan
Posty: 433
Rejestracja: 2010-07-26, 15:38
Lokalizacja: Śląsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Gracjan »

Nie będzie problem z chłodzeniem w ciepłe dni tego potwora jak chłodnice będą z tyłu ?
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

U BRT to dizała - są poprowadzone nawiewy od szyby i dodatkowe wiatraki, więc i tu zadziała...
Racer
Posty: 262
Rejestracja: 2010-02-06, 05:06
Lokalizacja: WAWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Racer »

Nikolas pisze:U BRT to dizała - są poprowadzone nawiewy od szyby i dodatkowe wiatraki, więc i tu zadziała...
U ciebie i tak to jest jedyne rozwiazanie bo nie bedzie miejsca na chlodnice:P moze ewentualnie klimy:P
ODPOWIEDZ