zawieszenie, jakie?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

Ja bym brał AP na waszym miejscu. Tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony. Jest twardziej, przechyłów jest o wiele mniej a cena dobra, gwarancja jest i nie bolą plecy nawet po 1200 km. Zapytajcie Jachyra co myśli bo on też lata takie trasy na AP :-D jedyne co to w mieście się łezka w oku kręci jak się czuje jak po piździe dostaje samochód na dziurach.
Andrzej
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Rydel pisze:... jedyne co to w mieście się łezka w oku kręci jak się czuje jak po piździe dostaje samochód na dziurach.
Takie rzeczy tylko w Łodzi hehehe :)
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

to w sumie dobry patent, żeby dać seryjne do przerobienia i do tego dać sprężyny obniżające z regulacją wysokości
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

skalarx pisze:
Rydel pisze:... jedyne co to w mieście się łezka w oku kręci jak się czuje jak po piździe dostaje samochód na dziurach.
Takie rzeczy tylko w Łodzi hehehe :)
:mrgreen:
Andrzej
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

Rydel pisze:Ja bym brał AP na waszym miejscu. Tak zrobiłem i jestem bardzo zadowolony. Jest twardziej, przechyłów jest o wiele mniej a cena dobra, gwarancja jest i nie bolą plecy nawet po 1200 km. Zapytajcie Jachyra co myśli bo on też lata takie trasy na AP :-D jedyne co to w mieście się łezka w oku kręci jak się czuje jak po piździe dostaje samochód na dziurach.
Potwierdzam jak na gwint bardzo komfortowo, nie ma betonu, dużo mniej przechyłów w zakrętach i w trasy można latac bez problemu. W mieście nie jest źle ale to zależy od miasta... :-P Nie macie się co zastanawiać w tym $. Myślę jeszcze o stabilizatorach aby do końca poprawić to co zostało.
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Słonik
Posty: 96
Rejestracja: 2012-07-12, 14:45
Lokalizacja: Łowicz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Słonik »

Potwierdzam i ja, AP jest mega komfortowe jak na tak sztywny gwint w sensie ze wybiera elegancko dziurska.
Jak cos to zapraszam, postaram się zrobić jak najlepsza cene ;-)


Panowie a co byscie powiedzieli na gint który oprócz regulacji wysokości posiada również regulacje twardości, dobicia, odbicia ale nie jest z pod tak znanego logo jak KW czy Bilstein nie mniej jednak jego parametry pracy sa na bardzo dobrym poziomie i nie jedno czy dwa a kilkaset aut na swiecie na tym jeździ i nic się nie rozsypuje? Cena trochę wyzsza niż AP, około 3200zł.Rozmowy trwaja ;)
To pytanie z cyklu takich po których można poznac jakas tam opinie ludu.
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

Samochód latał będzie głównie w mieście więc właśnie o komfort się boję. Opole nie jest jeszcze takie złe ale zdarzają się miejsca zapomniane przez cywilizację :) Do Bilsteina przemawia jeszcze kwestia lansu: Bilstein B12 lepiej brzmi niż gwint AP :mrgreen: a tak poważnie: porównując AP do seryjnych amorów + obniżające sprężyny duża jest różnica w komforcie? Teraz jest dla mnie tak na granicy mojej tolerancji ale amory już swoje lata mają i może to ich wina.
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

ja nie wiem jak jest na gwincie ale ja mam u siebie Bilstein B8 i sprezyny Eibacha i roznica w porownaniu do ori amorow s-line i jakichs obnizajacych sprezyn byla ogromna. Ciezko to opisac bo mam wrazenie ze jest bardziej miekko choc jest bardziej twardo hehe, dziury wybiera elegancko,
przypuszczam ze na gwincie bedzie podobnie, to kwestia tego ze ori amory nie sa najlepsze ;) i kazde lepsze zawieszenie bedzie na plus, aczkolwiek nie wiem jak jest z AP
Awatar użytkownika
Jachyr
Posty: 1355
Rejestracja: 2012-08-02, 20:26
Lokalizacja: Pl/Be
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jachyr »

quadysz pisze:Ciezko to opisac bo mam wrazenie ze jest bardziej miekko choc jest bardziej twardo hehe,
Mialem identycznie odczucie i moge do tego dodac ze po wejsciu w 1 sekwencje szybszych zakretow to powiedzialem ,,o kur..." Z babanem na mordzie :mrgreen: nie zastanawiaj sie chyba ze jak pisze chcesz lansu z nazwy to zakladaj B16. Ap jest naprawde dobrym gwintem na codzien i jak nie uczeszczasz co tydzien na tor(choc i tam sie sprawdził: Nurburgring) to zakladaj i jak by to pwoedzial pan Kazik ,,Bedzie Pan zadowolony" ;-)
Jeśli nie widziałeś jeszcze Boga... To dlatego, że nie jeździsz wystarczająco szybko...
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

a ja naiwny myślałem, że się w końcu dowiem co lepsze do esy; PRO KIT czy AP :)
a tu ni chooya :mrgreen:
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

AP zdecydowanie. Każdy gwint będzie lepszy niż same sprężyny.
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

No ale właśnie rozchodzi się o to czy lepszy AP czy cały kit czyli Eibach + Bilstein.
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

Jesli chodzi o jazde bardziej sportowa i duzo zakretow to gwint bedzie lepszy
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

dawaj gwint i się nie zastanawiaj
Andrzej
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

myślę, że chodzi o połączenie dobrej jazdy i w miare komfortowej jazdy
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
ODPOWIEDZ