zawieszenie, jakie?
zawieszenie, jakie?
Panowie.. Lepiej zainwestowac w amortyzatory gwintowane czy lepiej jakies sportowe zwykle + sprezyny np -30/-40 ?
Wiadomo ze cena nie ta sama, ale co macie u siebie i co polecicie?
Wiadomo ze cena nie ta sama, ale co macie u siebie i co polecicie?
A ja mam ostatnio dużo styczności z zawiasami Koni. Z łatwiej dostępnych zestawów i jako ciekawa alternatywa do ori amorów to seria STR.T niestety bez regulacji ale za to są lekko twardsze niż seria i auto nadal ładnie wybiera na nich nierówności i nie prowadzi się jak "deska" . Ceny zwykle też są atrakcyjne
Sam ujeżdżam takie od niedawna w swoim B6 i jest całkiem przyjemnie lekko twardo i bardzo stabilnie. Jak szukacie deko twardszego zawiasu to te amory + sprężyny Eibach np -30mm i na 95% będziecie zadowoleni
Tak na pierwszy rzut oka to amory Koni były grubsze niż ich Ori odpowiedniki, chromowane tłoczyska były większej średnicy niż w ORI amorku...

Trochę droższą ale lepszą alternatywą są Koni Sporty z regulacją twardości.
Jak lubicie sobie czasem coś podkręcić to pewnie coś dla Was
Sam długo zastanawiałem się nad gwintem do swojego auta i po długich wyborach padło na Koni STR.T tył / przód Koni Sport
Ogólnie wiele amorków od firmy Koni można z powodzeniem regenerować ale z tym nie mam żadnych doświadczeń 
Tak na pierwszy rzut oka to amory Koni były grubsze niż ich Ori odpowiedniki, chromowane tłoczyska były większej średnicy niż w ORI amorku...

Trochę droższą ale lepszą alternatywą są Koni Sporty z regulacją twardości.
Jak lubicie sobie czasem coś podkręcić to pewnie coś dla Was
Ostatnio zmieniony 2014-05-16, 10:31 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie mam pytanie...Jako że moje s4 jest już po pierwszych testach bojowych, muszę stwierdzić że bardzo dużo tracę na startach przez seryjne zawieszenie dzięki któremu moja eska buja się jak cadlilac eldorado...:-)oczywiście chciałbym w trybie pilnym założyć gwint , tylko w którymś temacie wyczytałem że w rocznikach 2001 były jakieś zmiany w zawieszeniu względem polifta, nie wiem czy to prawda? czy jest jakaś możliwość żeby to zweryfikować, może po nr VIN?
i może macie jakieś propozycję co do zawiasu? nie musi być jakiś super hiper , byle by był twardy i w miarę dobrych pieniądzach,auto mało jeździ po zakrętach i po zwykłych drogach,także nie zależy mi na wybieraniu dziur i sztywności w zakrętach...
i może macie jakieś propozycję co do zawiasu? nie musi być jakiś super hiper , byle by był twardy i w miarę dobrych pieniądzach,auto mało jeździ po zakrętach i po zwykłych drogach,także nie zależy mi na wybieraniu dziur i sztywności w zakrętach...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Odgrzeję temat. Obecnie mam na aucie sprężyny Eibacha Pro-kit i seryjne amortyzatory. Jeździ to bez szału, mogłoby być deko wyżej i lepiej wybierać. Pytanie czy dokupić do tego amory Bilsteina B8 czy sprzedać springi i wrzucić gwint AP (plus że można regulować wysokość)? Jeździł ktoś na obu zestawach i ma porównanie? Czy dużo ucierpi na komforcie przy gwincie vs. bilstein + eibach?
Pozdrawiam
Piotrek
Pozdrawiam
Piotrek
Ja tez mam teraz dylemat.Obecnie mam kit H&R.Jest nizej i bardziej twardo niz seria s4 ale dla mnie to za malo.I teraz pytanie czy kupić gwinta FK czy tam AP czy oddac obecne amorki np do Zerkopola by je zregenerowali i zmienili charakterystyke na bardziej twardą i do tego dorzucic komplet stabilizatorow Eibacha lub H&R?