zawieszenie, jakie?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

zawieszenie, jakie?

Post autor: mogi90 »

Panowie.. Lepiej zainwestowac w amortyzatory gwintowane czy lepiej jakies sportowe zwykle + sprezyny np -30/-40 ?
Wiadomo ze cena nie ta sama, ale co macie u siebie i co polecicie?
Bucik
Posty: 297
Rejestracja: 2012-10-02, 14:51
Lokalizacja: Gorzów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bucik »

BILSTEIN B12 i po 1 na wieki wieków a po 2 nie ma lepszych :D
aro51
Posty: 82
Rejestracja: 2013-05-24, 07:08
Lokalizacja: warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aro51 »

No jak nie te w D3 :mrgreen:
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

A ja mam ostatnio dużo styczności z zawiasami Koni. Z łatwiej dostępnych zestawów i jako ciekawa alternatywa do ori amorów to seria STR.T niestety bez regulacji ale za to są lekko twardsze niż seria i auto nadal ładnie wybiera na nich nierówności i nie prowadzi się jak "deska" . Ceny zwykle też są atrakcyjne :-P Sam ujeżdżam takie od niedawna w swoim B6 i jest całkiem przyjemnie lekko twardo i bardzo stabilnie. Jak szukacie deko twardszego zawiasu to te amory + sprężyny Eibach np -30mm i na 95% będziecie zadowoleni :-)

Tak na pierwszy rzut oka to amory Koni były grubsze niż ich Ori odpowiedniki, chromowane tłoczyska były większej średnicy niż w ORI amorku... :roll:

Obrazek

Trochę droższą ale lepszą alternatywą są Koni Sporty z regulacją twardości.
Jak lubicie sobie czasem coś podkręcić to pewnie coś dla Was ;-) Sam długo zastanawiałem się nad gwintem do swojego auta i po długich wyborach padło na Koni STR.T tył / przód Koni Sport :-) Ogólnie wiele amorków od firmy Koni można z powodzeniem regenerować ale z tym nie mam żadnych doświadczeń :lol:
Ostatnio zmieniony 2014-05-16, 10:31 przez ghost, łącznie zmieniany 1 raz.
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

do B5 w/g katalogu Koni jest tylko Sport niestety.
Awatar użytkownika
quadysz
Posty: 393
Rejestracja: 2012-08-18, 08:47
Lokalizacja: Zyrardow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: quadysz »

ja mam u siebei amortyzatory Bilstein B8 oraz sprezyny Eibecha. Bardzo sobie chwale taki zestaw i w zasadzie to co moglbym napisac pokrywa sie z tym co kolega napisal o Koni.
Awatar użytkownika
mogi90
Posty: 242
Rejestracja: 2014-04-21, 15:11
Lokalizacja: Paryz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mogi90 »

A jakie to dokładniej sprężyny? :roll:
Co powiecie na gwinty dostepne u Sid'a?
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

Panowie mam pytanie...Jako że moje s4 jest już po pierwszych testach bojowych, muszę stwierdzić że bardzo dużo tracę na startach przez seryjne zawieszenie dzięki któremu moja eska buja się jak cadlilac eldorado...:-)oczywiście chciałbym w trybie pilnym założyć gwint , tylko w którymś temacie wyczytałem że w rocznikach 2001 były jakieś zmiany w zawieszeniu względem polifta, nie wiem czy to prawda? czy jest jakaś możliwość żeby to zweryfikować, może po nr VIN?

i może macie jakieś propozycję co do zawiasu? nie musi być jakiś super hiper , byle by był twardy i w miarę dobrych pieniądzach,auto mało jeździ po zakrętach i po zwykłych drogach,także nie zależy mi na wybieraniu dziur i sztywności w zakrętach...:-)
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

2001 to polift. tematów o zawiasie masz kilka na forum
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

w amorach czy to przedlift czy polift to samo, szukaj i czytaj jak Buba napisał
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

hehe, no przecież wiem że 2001 to polift ..:-),nie o to mi chodzi... ktoś kiedyś napisał że od któregoś miesiąca 2001 roku audi dawało bodajże na przód takie amory jak do b6, i że jak by chciał założyć gwinta to musiałby kupić 2 zestawy...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Warmooz
Posty: 89
Rejestracja: 2013-09-15, 13:30
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Warmooz »

Odgrzeję temat. Obecnie mam na aucie sprężyny Eibacha Pro-kit i seryjne amortyzatory. Jeździ to bez szału, mogłoby być deko wyżej i lepiej wybierać. Pytanie czy dokupić do tego amory Bilsteina B8 czy sprzedać springi i wrzucić gwint AP (plus że można regulować wysokość)? Jeździł ktoś na obu zestawach i ma porównanie? Czy dużo ucierpi na komforcie przy gwincie vs. bilstein + eibach?

Pozdrawiam

Piotrek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Ja tez mam teraz dylemat.Obecnie mam kit H&R.Jest nizej i bardziej twardo niz seria s4 ale dla mnie to za malo.I teraz pytanie czy kupić gwinta FK czy tam AP czy oddac obecne amorki np do Zerkopola by je zregenerowali i zmienili charakterystyke na bardziej twardą i do tego dorzucic komplet stabilizatorow Eibacha lub H&R?
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

co to jest ten zerkopol?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Serwis fabryczny Bilsteina
ODPOWIEDZ